Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A valóság 2.rész / a sármos szexmániás

Miután elváltak útjaink Bélával  3 hónap után nagy nehezen túltettem a dolgon magamat és rávettem magam hogy ismerkedjek. Nem volt könnyű dolgom de találtam egy másik meleg oldalt ahol amin megismerkedtem egy megint idősebb fickóval ő is 40-en  volt mint Béla leszerveztünk egy talit gyors volt az egész a szabadba kellet elintézni este egy kölcsönös orál  volt , a fickó alacsonyabb volt nálam de nemsokkal , végig mértük egymást  nagyon jó képű sármos fickó átlagos testalkat és feszes kerek fenék és uni.

Egyből rátért a lényegre lehúzta és szopásra szólított nem volt nagy farka kb mint az enyém 16 és vékonyabb de finom volt :P elkezdte keményen kúrni a számat a torkomig  én meg fuldokoltam és kicsit bekönnyeztem hamar kivettem a számból és az én tempóba kezdtem el szopni nem sok kellet hogy elélvezzen a számba durrant a sok spermája  nagyon sok jött ki belőle alig tudtam a szájába tartani utána én következtem kis szája volt nekem meg vastag farkam így önhibája kívül sűrűn fogazott  így nehezen mentem el mikor végeztünk biciklire szálltunk és haza indultunk közbe beszélgetünk nem az a csendes pasi volt :)  rövid idő után sűrűben beszélgetünk nagyon megkedveltük egymást olyan volt mint egy tini barát csipkelődtünk  kötözködtünk egymással viccből őszinte kedves volt néha össze jártunk kölcsönös orálra  és eszembe jutott hogy ideje lenne az aktív oldalt kipróbálni mivel a passzív nem működött felvettetem neki és bele egyezett azzal hogy ha lesz helye. Minél többet beszéltünk egymásról annál többet tudtam róla például hogy házas életet él gyerekei vannak de már nagyon rég nem feküdtek össze a feleségével és tudja a családja hogy bisex lett de már a múlt mivel már meleg lett belőle , azis kiderült hogy szexmániás vagyis beteg hogy  ha feláll a farka nem gondolkozik és még van egy 10 éves kapcsolata de a másik pasit soha nem szerette csak testvérként tekint rá és ezt ő is tudja de a fickó szerelmes belé , a múltba sokat bántotta és dobta de túl szerette a fickó és így mellette maradt és nem akarja megbántani őt ezért nem akarja elhagyni , még azt is elmondta hogy 110 pasival volt összesen  de kiégett és  az már a múlt.És mivel megosztottuk egymással a titkunkat (persze ehhez kellet kis idő) baráti kapcsolat alakult ki köztünk eljártunk discoba és havonta egyszer mikor senki nem volt otthon nála taliztunk és sor került az első dugásomra eléggé féltem hisz még sose dugtam és passzív szerepet játszottam eddig de ő oldotta a feszültséget simogatott és vadul csókolóztunk a farkamat simogatta közbe majd levetkőztünk elsőnek láttam akkor a testét a feneke szép kerek volt jól bele markoltam majd nekem kellet szopom utasított hogy hogyan csináljam majd egy 40 percet szoptam őt majd bekente síkosítóval a farkamat és a seggét majd az ágyra lökött és szépen ráereszkedett a farkamra mikor már bent volt nekem se kellet több elkezdtem dugni különböző pózokba meglepődtem magamon hogy egy 30 percig simán bírtam bele élveztem ő nyögdécselt majd megint elkezdtem szopni  és 10 perc után a számba élvezett olyan sok spermája volt hogy a számból csak úgy folyt. Ez volt az első dugásom utána egymást átölelve aludtunk és reggel már haza is mentem. Pár hét után egyre többet irkáltunk minden nap  figyelmeztetett hogy belé ne szeresek mert vele nagyon nehéz ő domináns amit neki szabad azt nekem nem(hűtlenség,kéjelgés,mással való flörtölés stb) nem igazán vettem komolyan hisz nem gondoltam hogy belé szeretek mivel 1 hónapba ha párszor találkozok vele eltel 2 hónap bele szerettem (n ez az én formám) megírtam neki elsőnek nem tetszett neki de elfogadta ő még akkor nem szeretet nem sokat változott a helyzet eleinte de utána már kezdtem a discoba is féltékenykedni de megértette és nem csinált olyan dolgokat amivel megbántana engem (tapizás flört stb) majd kb 1 hónap után ő is belém szeretett és így megváltozott a helyzet már nem flörtöl senkivel és nem fekszik le senkivel kivéve a a másik fickót akit testvéreként tekint és nem akarja bántani mer sokat bántotta persze már azóta megutáltam a fickót  persze ő nem tehet róla hisz kb olyan mintha én lennék a szerető ebbe a 3 szögbe de persze nem így van hisz nem szereti a fickót és nem tud rólam.. Nos elérkeztünk a jelenig még mindig ebbe a kapcsolatba vagyok és nem bánom hogy így alakult őszinte hozzám, szeret engem 1 hónapba 2 szer alszok nála és elszoktunk járni disco boldog vagyok vele és eddig nem csalt meg de nem is mondaná el csak ha veszekednénk mivel nem akar bántani de még nem került rá sor :) domináns fickó az biztos :D  elfogadom amilyen és viszont így van hisz ha szereti az ember a másikat elfogadja amilyen...

ENNEK A TÖRTÉNETNEK VÉGE :D DE fogok még írni csak már kitalált történeteket
Előző részek
Hozzászólások
dav99 ·
sajnálom minden hibára mostmár több időm lesz és mostmár hibátlan helyesírásom lesz ez az utolsó hogy ilyen gyatrán irok
Sinara ·
Oké. Majd kíváncsi leszek.
Sok sikert a továbbiakhoz!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: