Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A sziget

Már egy évvel előtte is felfedezte a kis szigetet, de akkor még nem tudott olyan jól úszni, hogy át is menjen rá. Idén megint idejöttek nyaralni. Egy kempingben szálltak meg, a görög tengerparton. A tenger gyönyörű volt. Azúr kékje szinte összeolvadt az éggel. Veronika órákig el tudta nézni a hullámok fehér fodrát, lépkedett a homokban, hogy a víz simogatni tudja a bokája körül. Közben pedig a sziget hívogatta. Nem látszott belőle túl sok. Pici lehetett az egész. Veronika minden délután, iskola után úszni járt, hogy meg tudja tenni ezt a távolságot, de még mindig nem indult neki. Félt, hogyha ott lesz, elveszíti a varázsát. Végül aztán csak belegázolt a vízbe, és nekilendült a sziget felé. Komótosan, lassú csapásokkal haladt. A selymes sósvíz fenntartotta, könnyű volt benne az úszás. A sziget pedig egyre közelebb került, minden egyes tempóval. Először csak a fák koronái mutatták meg magukat, aztán a fatörzseket is kilehetett már venni, majd a fehér föveny is hívogatóan szikrázott a napsütésben. Kifáradt, mire odaért. Remegő lábakkal, lihegve botorkált ki a fövenyre, aztán lerogyott. A nap pillanatokon belül megszárította. Nagyon szomjas volt. Egy kis pihenés után elindult felfedezni a szigetet, hátha talál édes vizet. Belépett a fák közé, és kellemes hűvös csapta meg. Szomorúan vette tudomásul, hogy egy ösvényre lelt, tehát a szigete, az Ő szigete, mégsem teljesen lakatlan. Követte hát az ösvényt. A növényzet körülötte egyre sűrűbb lett. A zöld sátorban egyre több madárhang kiáltott felé. Fölnézett, és az egyik ágról három smaragdként villanó madár rebbent el. Elvarázsolta a gyönyörű erdő. Lassan lépkedett előre.

Már látta az erdő végét. Ahogy oda ért, egy tisztás tárult elé, a tisztás közepén, pedig egy villa állt. Lelépett az útról a selymes fűbe. Hátát, vállát a hűvös erdő után égette a nap. Ismét elöntötte a szomjúság érzése, és meggyorsítva, határozott léptekkel haladt a ház felé. Az méltóságteljesen uralta a tisztást. Fehér falairól szikrázóan verődtek vissza a napsugarak. Ablakain a roletta leengedve. Veronika föllépdelt a bejárati ajtóhoz, és bekopogott, a nagy, oroszlánfejet ábrázoló kopogtatóval. A ház teljesen a csöndbe burkolózott. Veronika már épen meg akart fordulni, amikor nyílt az ajtó, és egy idős férfi nézett ki rajta. Veronika összeszedte minden angol tudását, és reménykedve, hogy a férfi beszéli ezt a nyelvet, megszólalt.
- Elnézést kérek a zavarásért, de átúsztam ide, és nagyon szomjas lettem. Kérhetek egy pohár vizet?
- A férfi bólintott, és kitárta az ajtót – Veronika az inas után lépdelt. Beléptek egy hatalmas halba. Az inas jelezte, hogy várjon ott. A lány megállt és körülnézett. Gazdagon berendezett ízléses helyiség volt. Szinte már fázott a vastag falak között. A nappaliból beszélgetés foszlányai szűrődtek be. Egy magas, ötven év körüli férfi jelent meg most az ajtóban. Karján egy fürdőköpenyt hozott. Ő is inas volt.
- Kisasszony, legyen olyan kedves ezt fölvenni, és velem jönni. A fiatalúr meghívta egy limonádéra. A fiatalurat autóbaleset érte, ezért nem tud lábra állni. Tolókocsiban van – azzal odaadta a köntöst, és elindultak a nappaliba.

Veronika szája tátva maradt. Mint a filmekben, olyan volt a nappali. Tele gyönyörű antik bútorokkal, festményekkel. A francia ablakokon gyönyörű sötétítő függönyök szűrték meg a fényt. A szoba közepén pedig hatalmas ovális asztal, és a közepén egy virágköltemény. A virágköltemény mögül pedig előbukkant a vendéglátó. Nem lehetett több mint huszonegy éves. Csinos, nyílttekintetű fiú volt. Felsőteste izmos, kidolgozott. Csak a tolókocsi lábtartójára fektetett lábain látszott a baleset okozta sérülés. A bokák vékonyan elsatnyulva kandikáltak ki a rájuk terített pléd alól.
- Vendég a háznál, öröm a háznál! – nyújtotta kezét üdvözlésre, és közben elragadóan mosolygott.
- Kovács Veronika – mutatkozott be a lány, elfogadva a kézfogást.
- Engem Alexisz Populosznak hívnak. Foglaljon helyet, és töltsön magának limonádét – Veronika mohón kortyolt a hideg italba. Jól esett neki nagyon.
- Hogyan került ide kedves Kovács? – tört bele a nyelve a fiúnak, mire kimondta az ismeretlen hangzású nevet. A lány önkénytelenül nevette el magát.
- Magyar vagyok, mi fordítva használjuk a nevünket. Szólítsál csak Verának – a fiú bólintott, aztán ízlelve az új szót, végigmérte a lányt. Magas és sudár volt. Mellei a sportolástól kicsik maradtak, de kívánatosak voltak. Hosszú combja pedig kivillant, ahogyan a fürdőköpeny lecsúszott róla. Barna haja ezüstösen csillogott a beszivárgó fényben. Zöld szemei pedig okosan és nyíltan, a kamaszkor rácsodálkozásával néztek rá.
- Egyébkén átúsztam – mondta a lány.
- Elég felelőtlen dolog volt. Nagyon hosszú ez a szakasz. Görcsöt is kaphattál volna – korholta a lányt, mire ő is bevallotta, hogy a vége felé igen nehezen bírta már.
- Na, semmi baj. Majd hazaviszlek a motorcsónakomon.
- A szüleid is itt laknak? – nézett a kandalló fölötti képre Veronika, ami egy fiatal párt ábrázolt.
- Nem, a szüleim meghaltak abban a balesetben, amibe én belerokkantam – mondta csendesen a fiú.

Kínos csend támadt közöttük, aztán végül a lány törte meg:
- Ne haragudj!
- Nem tudhattad –sóhajtott a fiú egy nagyot, aztán töltött limonádét, mindkettőjüknek.
- Tudod az apám nagyon gazdag volt. A baleset előtt vette ezt a házat. A vállalkozásokat innen irányítom. Jó itt nekem. Jó hatással van rám a sziget. Ha holnap is van kedved, elhozlak, és akkor bejárhatjuk az egészet.
- Örömmel – mosolygott a lány Alexre, annak pedig tele lett a szíve szerelemmel.
- Lassan hazaviszlek, mert keresni fognak a szüleid – mondta, és az ajtó felé gurította magát.
- Spiro, Spiro – kiáltott, mire bejött a fiatalabbik inas.
- Spiro, készítsétek elő a motorcsónakot, átviszem a kisasszonyt a szárazföldre.
- Igen is uram – mondta az inas, azzal kiment, majd egy negyedóra múlva visszajött.
- Mehetünk – mondta a fiú. Kigurult a hallba, majd a hátsó ajtón legurult a fűre. Az inas mögé lépett, és tolni kezdte. Veronika pedig mellette lépdelt.
- Most látom, hogy nincsen rajtad cipő – nézett a lány formás bokájára – Neked is kéne egy kocsi – jóízűen nevetett a saját tréfáján. A sziget ellenkező oldalára mentek, mint ahol Veronika partot ért. Egy pici kikötő volt itt kialakítva. A stég mellett ált a csónak. Az inas kiemelte a fiút a székből, és berakta a csónakba. Veronika is beszállt, és a fiú bekapcsolta a motort. A csónak hasítani kezdte a vizet, és Veronika örömmel látta, hogy újdonsült barátja mennyire élvezi a viszonylagos szabadságot. Hamar átértek, és Veronika, miközben a kemping felé sétált, azon gondolkodott, hogy mit is érez a különös fiú iránt.

Alig várta a másnapot. Fürdőruhája fölé, egy ugyan olyan anyagból készült miniszoknyát vett fel, lábára pedig könnyű szandál került. Szülei elkísérték a stéghez, hogy ők is megnézhessék maguknak a különös fiatalembert. Veronika egész este róla mesélt. Különös fanyar humoráról, öniróniájáról, műveltségéről. A motorcsónak akkor kanyarodott a stég mellé, amikor ők hárman odaértek.
- Vigyázni fogok a lányukra – mosolygott Alex a szülőkre, akik zavartan álltak a parton. Aztán a motor fölbőgött és már repültek is a sziget felé. Spiro várt rájuk. Betette a gazdáját a kocsiba, a piknikes kosarat a kezébe adta, aztán elment a ház felé.
- Mit is mutassak meg neked először? Talán a tavat – vágott töprengő képet a fiú. Veronika mögé lépett és megfogta a szék hátulját. A fiú mosolyogva nézett vissza rá.
- Nem muszáj tolnod, magam is boldogulok. Gyere, érj utol! – azzal nagyot lendített magán és elindult az erdő felé. A fák közé belépve Veronikát finom illat csapta meg. Alex megfordult és mohón itta magába a lány vonalait.
- Orhidea. Ott nyílik – mutatott az egyik fa ágaira, ahonnan fürtökbe nyíltak a gyönyörű virágok. Végig mentek nyugati irányba. Az erdő egyre sűrűbb lett. Veronika csak a kocsi előtt tudott már menni, annyira összeszűkült az ösvény. Érezte, hogy a fiú a fenekét, combjait nézi, de nem zavarta. Egyre jobban érezte, hogy neki is tetszik a fiú. Egy kis tavacskához érkeztek. A tó felszíne tele volt tündérrózsával. A parton egy fából ácsolt asztal, és pad állt. A fiú ide kormányozta magát. Felrakta az asztalra a kosarat, és el kezdett teríteni. Veronika segített. A kosárból sült csirke, kenyér, saláta, és egy üveg vörösbor került elő. Evés közben zenéről, könyvekről beszélgettek. Veronika elmesélte, hogy milyen iskolába jár.
- Te nagyon széplány vagy – mondta Alex – és okos is. Nincs barátod? Hisz ugye már tizenhét is elmúltál – Veronika nagyot nevetett.
- De, volt már barátom. De összevesztünk.

Alex komolyan bólintott, aztán szerelmes szemével Veronika zöld szemeibe nézett hosszan. Veronikát mintha áramütés érte volna. Megigézve állt föl, lépett oda a fiúhoz, lehajolt, és hosszan megcsókolta. Szíve úgy dobogott, mint az első csókjánál, Alex pedig hihetetlenül finoman simogatta közben. Mikor kibontakoztak egymás karjából, Veronika remegve nézett a fiúra.
- Mit éreztél? Nem lett volna szabad… Ugye nem bántottalak meg?
- Mindent éreztem. Csak a bokámra nem tudok rálépni. Jövőre megműtik ismét, és akkor talán, majd tudok járni – Veronika arcán boldogság ömlött el. Letérdelt a kocsi elé, és fejét a fiú lábaira hajtotta. Az csendesen simogatta az illatos fürtöket. A délután szerelmük ébredezésének jegyében telt el. Alex megmutatta a birodalmát. A szirtet, ahonnan a hajókat szokta lesni, a madárparadicsomot a sziget északi részén, ahol több száz csér szokta kikölteni a tojásait, az öblöt, ahol úgy felmelegedett a tenger, akár csak egy fürdőmedence. Veronika meg is fürdött, aztán kifeküdt Alex mellé, aki egy szerkezet segítségével maga is a fűre tornászta magát, és egy vödörrel húzta magára az üdítő vizet. Veronika csukott szemmel, hanyatt feküdve élvezte a délutáni napot. Alex pedig nézte. Csend volt körülöttük, csak a madarak éneke hangzott fel néha. Alex nem bírta már tovább, és közel hajolva szívta be a lány sós illatát. Egyre közelebb hajolt hozzá, majd megint megcsókolta. Veronika kinyitva száját élvezte a csók lágyságát, tapintatos erőszakosságát. Érezte, hogy az öle kezd nedvessé válni. Lihegve, levegő után kapkodva, hagyták abba a csókot. A fiú utána nyakát és fülét puszilgatta. Veronika pedig egyre jobban élvezte a mozdulatokat. Kívánta a fiú száját, érintéseit, az pedig egyre merészebben kalandozott el a lágy idomok között. Kiszabadította melleit a fürdőruhából, és a két kis labda közé fúrta a fejét. Veronika lehúzta a hasáig a fürdőruhát, és beleremegett, ahogy a fiú meztelen teste az övéhez ért.

Remegő kézzel nyúlt le kedvese nemi szervéhez, és boldogan konstatálta, hogy az már merev.
- Szűz vagy még? – súgta fülébe Alex.
- Nem – nyögte a lány, mert a fiú ujjai már szeméremajkain matattak.
- Akarod? – hagyta abba a lány izgatását a fiú.
- Nagyon – nézett rá vágytól fátyolos szemeivel a lány. A fürdőruha hamar lekerült róla. Aztán Alex is levette a sortját, és ágaskodó vörös péniszét a lány nedves barlangjához dörzsölte. Veronika hanyatt döntötte a fiút, és bekapta a vörösödő makkot.
- Ohhh!! – szakadt ki a fiúból, aztán benyúlt hátulról a lány lábai közé, és amilyen ütemben a lány dédelgette a hímtagját, ő olyan ütemben izgatta az egyre nedvesedő vulvát. A gyönyör egyre jobban hatalmába kerítette. Heréi lüktetni kezdtek, és a lány látványa már szinte fizikai fájdalommá növelte a kéjt. Veronika abba hagyta a szopást, és átvetve egyik lábát kedvese dereka fölött, lovagló ülésben ráült. A kemény fallosz a fenekéhez ért. Alex az arcát, haját simogatta.
- Szeretlek, amióta csak beléptél a nappaliba. Szeretlek, szeretlek – a lány pedig a mellére dőlt. Eltöltötte, azaz izgalommal teli boldogság, amit akkor érez az ember, mielőtt valami ismeretlent fölfedezhet. Veronikát az előző barátja önzően tette magáévá, így szegény még egyszer sem ért fel a csúcsra. Most érezte, hogy nem így lesz. A fiú keze most is ott matatott a csiklójánál. Torka elszorult a finom kis simogatásoktól. Ajka a kedves ajkát kereste. Csípője megemelkedett, mire a fallosz követelődzően feszült neki nedves nemi szervének. Alex egyik kezével megfogta a fenekét, és finoman irányítva beleültette a lányt lüktető rúdjába. Veronika aprót sikkantott, amikor kedvese teljesen kitöltötte, aztán csípője az ősi táncba kezdett. Fölegyenesedve csúszkált kedvesén. Az pedig melleit simogatta. Az öböl hullámainak hangja, a szél szinte körülölelte őket. Veronika lélegzete el, elakadt, hasából hullámok sora indult el, teste egyre mélyebben fogadta magába kedvesét, a gyönyör végül átcsapott tudatán, és az extázis mindent elsöprő boldogságában, kedvese testén vonaglódva, életében először elélvezett.

Hanyatt fekve bámulta az eget. Lába még mindig remegett. Kéjnedvének cseppjeit felitta a homok. Kimondhatatlanul boldog volt. Alex félkönyékre ereszkedve nézte. Férfiassága még mindig meredezett. A lány megfogta a dákót, és remegő kézzel kezdte húzogatni.
- Nem védekeztünk – súgta most Alex.
- Szedek tablettát, AIDS- es meg nem vagyok, szerintem Te sem – mondta Veronika, és a fiú felé fordult. Szerette volna, ha most ő irányítana, de nem tudta, hogy mennyire képes a fiú a beteg lába miatt. Alex pedig gyöngéden féloldalra fordította, és belé hatolt hátulról. Veronika becsukta a szemét, és remegő testel várta az előbb megismert érzést. Testük tüzelt, Alex egyre keményebb lett. Testük hullámai összekavarodtak, a fiú lélegzete is szaggatottá vált, a lány pedig sikongva, lihegve engedte át magát ismét a kéjnek. Alex hátra feszítette a fejét, torkából a kéj apró hangokat csalt ki, aztán beleélvezett kedvese testébe. Forrón, szinte kiapadhatatlanul spriccelt a magja, mely oly régóta nem juthatott el a megfelelő helyre. A csúcspont után, ahogy feküdtek egymás karjában, Alex végre eldöntötte, hogy megműtteti a lábát, és jövőre már a parton állva várja Veronikát.
Hasonló történetek
15372
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
22539
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Joyrider ·
Szia Leti!



A fogalmazás nagyon tetszett, töled megszokott kidolgozottsággal írtad le a tájat, már szinte térkép nélkül is odatalálnék.. :)

A cselekmény egész jó, bár nekem a vége kicsit rövidnek túnik. A folytatás után majd részletesebben leírom a véleményem.

Persze csak ha kíváncsi vagy rá! :)

Üdv. Joyrider

ANGELINA ·
TUDOD A HELYZET AZ ,HOGY ÉN ÚJ VAGYOK ITT DE AZ EDDIGI LEGJOBB TÖRTÉNET.



TÖBB SZEMPONTBÓL IS. A SZERELEM ÉS A SEX EGY OLYAN DIMENZIÓJÁBA VISZ AMI A HÉTKÖZNAPOKBAN IS MEGESHET, DE CSAK OLYAN LÁNYOKKAL AKIK TUDNAK TESTI HIBÁVAL IS SZERETNI VK-IT.



AMI MANAPSÁG RITKA. SZERINTEM TIZES. DE NEM A TÖRTÉNET FOGALMAZÁSA HANEM MAGA AZ ALAPÖTLET.



KLASSSZ. IGY TOVÁBB.

libido ·
Még a Pannonwapon, a Zsebweb klub fizetős történetei között olvastam ezt először... és nagyon tetszett. valami megfogott benne, nem is tudom mi. Ez talán Leticia stílusának köszönhető.

Látom itt nem voltak tőle azért annyira elragadtatva .

Kár Leticia, hogy már nem írsz erotikus történeteket.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: