Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A parti

Eljött a hétvége, már szerda óta vártam mióta tudom hogy szombat este munkám lesz. Tamás hétre jött értem, addig le zuhanyoztam, előkészítették magam, felöltöztem. Tamás pontos volt mint mindig, megjött, csengetett, én ajtót nyitottam. Megkérdezte hogy készen vagyok-e? Igen- mondtam. A nyakőrvet a nyakamba rakta, majd oda sétáltunk a lesőtétített  ablakú fúrgonhoz. Szállj be -mondta. Elindultunk át a városon, a lánchídon át budára. Mindjárt ott vagyunk, -szólt Tamás, és befordúltunk egy budai villa udvarára. Az udvaron diszkó zene, sportkocsik álltak, fiatal srácok rohangáztak. Egyik elkíáltotta magát, meghozták gyertek be!  Mindenki berohant. Én levetköztem teljesen meztelenre, Tamás rátett a pénisszemre egy pénisz ketrecet, felvettem a térdvédőt,  ő a nyakőrvembe  beleakasztotta a pórázt így sétáltunk a bejárati ajtó elé. Az ajtó előtt négykézláb álltam, majd leültem mint egy kutyus. Tamás csengetett, majd kinyílt az ajtó, egy magas, kigyúrt kopaszra nyírt fiatal srác nyitott ajtót. Na végre - mondta. Tamás át adta a pórázt a  fiúnak. Egyre jövök érte, mondta Tamás, aztán megfordult és elindult az autó felé. A fiú becsukta az ajtót, és a pórázon négykézláb bevezetett a nappaliba. - nézzétek mit hoztam kiabál hangosan kaján mosollyal az arcán. - szóptassátok , dúgjátok.  Erre nagy üdvrivalgás támadt, és a nappaliba csődült a ház minden szegletéböl az összes kan. Gyorsan szétnéztem, számoltam kb 25 férfi, mind fiatal szerencsére,  az első odalépett hatalmas farkát számba dugta ,szopjad mondta, szopjad mondta határozottabban, ekkor elkezdte keményen dugni a számot, ez az nagyon jól csinálod ,gyertek ti is, azért van itt, szoptassátok, basszátok. Ekkor a többiek is oda léptek mindenkinek meredezett a szerszáma, körül álltak majd szépen sorban mindegyiket elkezdtem szopni. A kopasz kigyúrt srác elkezdte a fenekemet tágítani, majd hatalmas farkával az ánuszomba hatolt. A többiek tovább szoptattak. A kigyúrt kopasz srác megszólalt, dugjatok, basszátok, ezt szereti, használjátok a seggét, csak keményen, azért van itt. Szépen sorban mindegyiket szopnom kellett, majd ezt követően a srácok a saroküllőre ültek ,ekkor a kigyúrt kopasz srác oda vezetett ,és elkezdtem szopni őket sorban, közben váltották egymást a popsimnál. Megszólalt az egyik, tanítsuk meg lovagolni ,ekkor ráültettek az első srác faszára. Voltak egy páran akik azt mondták hogy ők már nem bírják sokáig, ekkor a házigazda Bence, a kigyúrt kopasz srác ,hozott  egy fém tálat, ebbe élvezetek. Egy darabig még szoptattak és dugtak. Aztán valaki megszólalt , fejje ki ő a gecit azért van itt. Bence lefeküdt a szőnyegre a többiek a faszába ültettek , sorba álltak, kezembe fogtam a fém tálat elkezdtem szopni őket sorba, majd mikor éreztem hogy lüktet a számba a szerszámuk a spermát a tálba fejtem, utána mindenkinek tisztára szoptam a farkát, és megköszöntem. Leszálltam Bence dákojáról, és az övét is a tálba fejtem. Majd körbe álltak ,és a tálból az összes spermát megittam, a tálat pedig tisztára nyaltam. Még csak éjfél van mondta Bence, van még egy óránk ,én meg dugom még egyszer, aki akarja egy óráig még használhatja. Még Bencén kívül öten megdugt meg. Egy órakor megérkezett a Tamás is, csengetett ,Bence a pórázon kivezetett, és átadott Tamásnak. Tessék itt van 250000 Ft ahogy megbeszéltük. Köszönöm. Mondta Tamás.  kezet fogtak, majd Tamás beültem az autóba, és hazavitt ,ügyes voltál ,kerestél nekem megint egy kis pénzt ,most menj pihenni .Hétfőn eljövök, és én is megduglak, aztán pihenj sokat mert hétvégére péntekre és szombatra is vannak ügyfelek. Egyébként szerintem szereztél új ügyfeleket is.  Bementem a házba,  lezuhanyoztam, levettem a pénisz ketrecet, majd szét kúrt seggel, fáradtan spermával teli hassal lefeküdtem, és vasárnap délig aludtam.
 
Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
eliksz13 ·
Jó, kvalitásos leírás egy budai társas, szexbuliról.

Fianne21 ·

Lányok, akik szexet keresnek Budapesten és nem csak a sexdate24.ru oldalon

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: