Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A kertben

17 eves voltam mikor meg történt. Mar nem voltam szűz és már elvesztem a szerelem örömeit mikor egy nyári délután átlátogattam Pista bácsihoz a szomszédba. Olyan 45 körüli férfi volt. Már kicsi korom óta szerelmes voltam bele csak sose mertem ezt elmondani neki. Pista bácsi pont a kertben volt, a növényekkel bíbelődött mikor rátaláltam. A felesége el volt menve a piacra, úgy, hogy csak egyedül volt otthon. Nagyon örült mikor meglátott, és limonádéval kínalt. Csevegtünk mikor egyszer csak elkapott a pisilés. Mondtam Pista bácsinak, hogy el kell menjek pisilni. A kert nagyon nagy volt és tele volt ribizli bokrokkal.

Elmentem és elbújtam egy bokor hátánál és gyorsan toltam le a bugyimat, mert már nem bírtam visszatartani. Leguggoltam és élvezettel engedtem a forró pisit magamból, mikor észrevettem, hogy Pista bácsi ott áll mögöttem és néz. Hirtelen megilyedtem, azután eszembe jutott, hogy lehet, hogy most van lehetőség a vágyaimat valóra váltani. Úgy, hogy nyugodtan ültem és csináltam tovább a dolgomat. Pista bácsi fasza szépen növekedett, mert láttam a nadrágját, hogy feszül. Az én kis pinám is izgulni kezdett már maga a gondolattól, hogy egy férfi néz, mert ez igazán férfi volt, nem lehet össze hasonlítani a kis tinédzserekkel amelyekkel volt dolgom. Miután kipisiltem magam, akartam törölgetni gyengéd kis pinámat, mikor csak egyszer Pista bácsi erős karja megállított. Hagytam magamat utána és egy szót se szóltunk, nézésből tudtuk, hogy mit akarunk. Szépen lehúzta a bugyimat, levette a felső blúzomat, azután leterítette az ingjét. Lefektetett és nyugodtan csókolni kezdet. Fel volt izgulva de férfiasan uralkodott magán. Gyönyörű csókokkal vadította meg a mellbimbómat, csak úgy duzzadt és keményedet. Éreztem, hogy a pinám erősen nedvesedik, és a gyönyörtől kezdtem a combjaimat dörzsölni. Pista bácsi lassan, csókokkal borítva a testemet kezdet le ereszkedni a hasamra azután csak egyszer láttam, hogy a feje mar a combom közt van.

Markába vette a fenekemet és ügyesen a szája elé tette a pinámat. Őrülten izgatott voltam. Éreztem, hogy a bajuszos szája tapad a pinám ajkaihoz, azután forró nyelvével szétnyitja a pinámat és élvezetesen nyalogat. Az elvezettől úgy ficánkoltam, mint a hal a parton. Visítani kezdtem azután elhagyott az önuralmam. Mikor magamhoz tértem, Pista bácsi erős kezeivel cirógatta egész testemet és egy lágy mosollyal nézet rám, miközben a bal kezével a faszát masszírozta. Felültem és szemügyre vettem a hímvesszőjét, még sose láttam addig egy fejlett férfi faszt. Ahogy rátettem a kezemet lüktetni kezdett, és ahogy simogattam, Pista bácsi nyögéseit éreztem a fülemben. Gyönyörű fasza volt, nem óriási, de kicsi se. Erősen vénás, a feje lila és nagy, a tövénél vékonyabb és lefelé volt görbülve. Nem bírtam ellenállni, és fiatalságom ügyetlenségével csókolni kezdtem a lila fejét. Két kézre fogtam a faszát, és ekkor még egyszer láttam méreteit aminek a hosszúsága túl nyúlt két vékony kis kezemen. Pista bácsi hörgését hallottam mikor gyöngéden megfogta a fejemet és elhúzott a kőkemény, már eltórzúlt faszától. Tudtam, hogy a pinámat akarja és egy édes csókkal a szájára hátra dőltem, és gyönyörteljesen szétraktam a lábaimat. A nyári szellő hűsítő fújását éreztem, ahogy végig fut a puncimon. Pista bácsi letérdelt a lábam között egy gyönyörű csókot adott a pinámra, és egy utolsó nyalással a csiklómra, amik úgy hatottak rám, mint egy áram rázás. Kezében vette a lőcsét és a pinám szájához pászította. Őrülten boldog voltam és hatalmasan izgatott.

Mint egy profi, aki már látott egy pár pinát az életében, apró mozgással kezdte belém tolni fejes lila faszát. Minden mozgást tisztán érzékeltem. Pista bácsi rajtam fekve izgatóan csókolta nyakamat miközben a jobb kezével gyöngéden cirógatta mellemet, és ez idő alatt alaposan belém csúszott. Éreztem ahogy faszának hatalmas lekonyuló lila feje ritmikusan ütögeti gyöngéd méhemet. Mar nem bírtam magammal, őrülten izgatott voltam és a klimax szélén álltam. Azután, mint egy bódulat szerűen a hasamból elindulva egy gyönyörű lüktetésszerűen hullám elindult és az egész testemet átfogta. Pista bácsi erős lélegzését éreztem, miközben kőkemény töke hatalmasakat vert a fenekemen ahányszor a fasza belém nyomódott. Egyszer csak megállt a mozgásból, felemelkedett a két karjára, és pár apró mozgást csinált, mintha valamit keresne, később értettem meg, hogy a méhszájat kereste, hogy azután oda lövelje bele drága kincsét. Az érzése ennek a tekerő mozgásnak elvette az eszemet, ájulás környékezett, azután egy hatalmas és erős nyomással belém nyomta az egész faszát, és megállt. Pista bácsi nyögését hallottam mikor éreztem a fasza lüktetését, ahogy erős spriccekben löveli belem forró ondóját. Elhagyott az öntudatom. Mikor magamhoz tértem, Pista bácsi meg rajtam feküdt és gyönyörű fasza, meg bent volt a kis lucskos pinámban.

Azután este mikor zuhanyoztam láttam, hogy valami folyik le a lábamon, a kis pinámból indulva. Tudtam hogy ez Pista bácsi kincse amik eddig benn volt a méhemben megtermékenyülést keresve. Ennek az érzésére végig láttam a szemem előtt aznapi kalandomat. Azután nyugodtan, kielégülve bebújtam az ágyban és mély álomban reggelig aludtam. Ez volt elettem egyik legnagyobb élménye, amit sose fogok elfelejteni.

Azóta még volt egy pár érdekes kapcsolatom, de erről egy másik story-ban.
Hasonló történetek
30302
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
15372
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

tlhingan ·
Sok a szóismétlés, és a tévesztés. 17 évesen még nem lehet egy nő klimaxos. "azután egy hatalmas és erős nyomással belém nyomta az egész faszát"-na, itt beszakadtam. :smile: :smile: Paródiának nem rossz... :blush:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: