Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A barátnőm anyukája

Sziasztok! Elmesélem egy kalandomat, ami nagyon jó emlék számomra! Tavaly nyáron történt a dolog, a barátnőm Petra kérdezte, hogy vele és anyukájával nincs-e kedvem lemenni a nyaralójukba. Gondoltam lemegyek, úgy sem voltam nyaralni, ráadásul sokat tudunk kettesbe lenni és legalább az anyukáját is megismerem. 2 hétre mentünk, de a lényeg kb. a harmadik napon kezdődött. Lejött Petra apukája és a szülők eléggé heves vitába kezdtek, nem tudom, min kaptak össze, valami családi ügy lehetett. Este Petra ottani barátai bulizni hívtak bennünket, de nekem nem nagyon volt kedvem elmenni, mert kicsit fáradt voltam. Mondtam neki, hogy mennyen el nyugodtan, érezze jól magát. Petra úgy döntött, hogy elmegy, bár kicsit szomorú volt hogy nem mentem vele. Miután elment már csak kettesben maradtam Rékával, Petra anyukájával. Beszélgettünk, borozgattunk, de láttam, hogy nincs jó kedve. Kérdeztem tőle, hogy mi ez a rossz hangulat, de nem akarta elmondani, végül elmondta, hogy a férjével válni készülnek.

Közben én csak arra tudtam koncentrálni, hogy hogyan tudja egy nő 40 éves korban ennyire jól tartani magát. Körülbelül tíz évet letagadhatna. Hirtelen felállt az asztaltól, adott egy puszit és mondta, hogy megy zuhanyozni. Gondoltam hogy én is elteszem magam holnapra és a szobába mentem. Réka éppen fürdött, mikor én is a fürdőbe készültem. Az ajtó nyitva volt mivel a kád körül volt egy zuhanyfüggöny és nem lehet belátni. Halkan a fürdőbe mentem, éppen a fogamat mostam, mikor halk nyöszörgéseket hallottam. Hallgatni kezdtem és beindult a fantáziám. Rajtam csak egy boxer volt észre sem vettem hogy a farkam kezd felállni. Éppen a mosdónak támaszkodtam, mikor a nyögés abbamaradt és hirtelen kiszállt a kádból Réka. Látta hogy ott vagyok a fürdőben és egy pillanatra meg is lepődött. Mikor megláttam meztelen testét azt hittem, egyből eldurranok, és észre sem vettem hogy álló farokkal állok előtte. Kérdezte, hogy régóta vagyok a fürdőben, és mondtam, hogy igen de a lábaim nem engedtek kimenni.

Ezek után teljesen hülyének nézett szerintem, mivel össze-vissza beszéltem. Még észhez sem tértem és odalépett hozzám. Finoman megcsókolt és a fürdőkádba csalogatott. Levettem a boxeremet és beléptem utána a kádba. Még mindig csak smároltunk, de nagyon jól esett, majd szépen lassan haladt lefelé és megállt a farkamnál. Finoman húzogatni kezdte, majd megnyalta és a szájába vette. Isteni érzés volt. Szépen lassan szopogatta majd egyre gyorsabban. Megfogtam a fejét és segítettem neki. Kiszállt a kádból és mondta, hogy vigyem be a hálószobájába. Bevittem és az ágyra fektettem. Fölé hajoltam és ismét csókolózni kezdtünk, majd hirtelen fölpattant és én kerültem alulra. A fejem fölé térdelt és franciázni kezdtünk. Ez nagyon felizgatott mindkettőnket. Nagyon jó érzés volt. A csípője le, föl kezdett mozogni egyre gyorsabban és halk nyögésekbe kezdett. Éreztem, hogy nedvesedik forró puncija, nagyon finom volt. Hallottam hogy egyre gyorsabban veszi a levegőt és csípője már vadul rángatózik, reméltem hogy lassan elélvez. Így is lett! Sikerült a számba élveznie, nagyon finom volt.

Leszállt rólam és egy óvszert vett elő, majd a szájával húzta merev farkamra. Még egy kicsit szopott, majd lassan rám ült. Lassan mozogni kezdett rajtam, és ismét nyögdécselni kezdett, egyre gyorsabb tempóban mozgott rajtam és egyre gyorsabban kezdett nyögni, a végén már szinte sikított. Helyet cseréltünk és négykézláb elém térdelt. Először a puncijába tettem és szép lassan kezdtem dugni, majd ismét egyre gyorsabban, majd kihúztam és a fenekét is kitágítottam ugyan így. Már mindketten a csúcs felé közeledtünk, gyorsan kihúztam belőle a farkamat, és hanyatt fektettem, majd nyalni kezdtem addig, míg el nem élvezett, majd egy jó nagyot a puncijára élveztem. Egy ideig még csókokkal örvendeztettük egymást majd, elaludt mellettem. Átmentem a helyemre, nehogy Petra itt találjon minket meztelenül és a helyemen elaludtam. Reggel Petra ébredt mellettem és rájöttem, hogy az anyjával nagyon jól éreztem magamat, de én csak őt szeretem és ő a legjobb az ágyban. Rékával is megbeszéltük hogy ez köztünk marad és soha senki nem fogja megtudni. Ez az éjszaka viszont életem legjobb éjszakái közé fog mindig is tartozni.
Hasonló történetek
24286
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30300
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyak ·
szánalmas

biggy_1 ·
Érdekes fantáziáju a srác... 0 pont

P i n a nyaló: Egézségedre! 0 pont



Ennyi bénát egy lapon?!

Ishar ·
En azert a lanyt is leszopattam volna mikor hazajon, masnapra meg beszerveztem volna mindkettot egyszerre. LOL

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: