Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zsuzsa, a második

Nem tudom, emlékszik e még valaki az előző történetemre, mely Nikiről szólt. Akkor megígértem, hogy le fogom írni a következő élményemet is.
Mint említettem, egyetemen tanulok, most vagyok negyedéves. A csoportomban van egy Zsuzsa nevű lány, akivel már az elejétől egész jó volt a viszonyunk. Egy társaságba tartozunk, így meglehetősen jól ismerjük egymást, sokat beszélgettünk, beszégetünk azóta is.Soha nem gondoltam, hogy valaha történhet köztünk valami, mert ahogy észrevettem, más típusú pasik jönnek be neki, mint amilyen én vagyok. Ezt sajnáltam is, mert meglehetősen jól néz ki, és sokat fantáziáltam arról, milyen lehetne vele az ágyban.
Mikor nem voltunk az egyetemen, elég sokat beszéltünk egymással msn-n is, így szinte folyamatos volt a kapcsolattartás.
A januári vizsgaidőszak után történt, hogy szüleim úgy döntöttek, hogy elmennek Ausztriába síelni pár napra, ahová viszik öcsémet is. Nekem nem volt sok kedvem menni, inkább itthonmaradtam, mondván, hogy tanulok az év végi vizsgákra. Persze tanulni igazából eszem ágában sem volt. Gondoltam, milyen jó buli lenne, ha meghívnám pár barátomat hozzánk, hogy bulizzunk egy kiadósat. Csak ketten, Gábor barátom, és Zsuzsa fogadták el a meghívást, aminek nem örültem, mert így kevesen voltunk, valamint a nemek arány is kiegyenlítetlen volt, ami nem túl szerencsés.
Még majdnem egy hét volt hátra a megbeszélt napig, amikor lejönnek, de mi már msn-n állandóan azt beszéltük, hogy mit fogunk csinálni. Zsuzsával egy idő után a szexre terelődött a téma, és elmondta, hogy milyen régen nem volt már pasival, és hogy eléggé hiányzik neki a dolog. Én rögtön felajánlottam neki "szolgálataimat", persze csak viccből, nem gondoltam, hogy lehet valami a dologból. Ezen a témán jól elvoltunk egy darabig, jót hülyéskedtünk.Másnap megint feljött a téma, hogy mit fogunk csinálni, amikor lejönnek, és valahogy megint a szexnél kötöttünk ki.Nem tudtam, hogy ő ezt mennyire kezdi komolyan gondolni, de engem kezdett nagyon is foglalkoztatni a gondolat, hogy mi lenne, ha bepróbálkoznék, amikor itt lenne. Ugye némi borocska után már könnyebb az ilyesmi.
A nem várt fordulat másnap következett be. Amikor újra a szokásos szextéma volt napirenden, nekem szegezte a kérdést:

-te ezt most komolyan gondolod, vagy csak elhúzod előttem a mézesmadzagot?
Gondolható, mekkorát néztem a képernyőre. Nem hittem el, hogy azt olvasom, amit, így próbáltam udvariasan fogalmazni:
-te vagy a nő, ezt neked kell eldöntened
-ne hülyéskedj már, döntsd el, hogy akarod, vagy nem?!
Itt már rögtön bátrabbá váltam:
-naná, ki nem hagynék egy ilyen nagyszerű alkalmat

Szóval sikeresen megbeszéltük, hogy fog közöttünk történni valami. Nagyon nehéz volt kivárnom a hátralévő 4 napot. Jobban vártam, mint egy gyerek a karácsonyt. Pláne nehezítette a várakozást, hogy minden este erről beszéltünk msn-n, így sikerült rendesen felhúznunk egymás idegei, vágyait.
Hasonló történetek
25568
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29959
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: