Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

volt szerelem

Sötét zivatar közt ismerkedtem vele. Magas volt, karcsú mint egy ifjú jegenye...S szólt a fiu: Szabadegy táncra?
Alig tudtam kimondani: Igen! A zenekor egy keringőt kezdett, s minket szétsodort a nagy tömeg, csodás álom...Úgy telt el ez az est, mint egy múló pillanat, s búcsúzáskor szólt a fiu: Imádom! Egy év telt azóta mint múló pillanat, s mi gyakran találkoztunk, s loptunk egymástól forró csókokat.
S ekkor (szétsodort a nagy tömeg) a nagy tragédia. Hazafelé mentem épp a szürke aszfalton, mikor megláttam őt.Szembe jött velem az uton. Már integetni akartam, hisz ő már messziről megismert....de ekkor megláttam valamit, s nem emeltem fel intésre a kezem. Kezét egy ismeretlen lány szorította. Ó, mily nagy fájdalom volt az nekem! Hát így szeret ez engem? A könnyek lassanként elborítják mind két szemem. Ezt tetted velem? Akkor inkább haljak meg,mit ér így az életem?! S akkor a kanyarben feltünt egy fekete autó, mint egy fekete veszedelem.....hirtelen az uttestre léptem, sa többire már nemis emlékszem. Amikor magamhoz tértem hatalmas tömeg állt körülöttem, csak épp azt nem láttam, kit legjobban kerestem. Akor vettem észre, hogy melletem egy test hever. Ővolt az a barátom. Testével védte meg az életem. Rajtunk kívül nemtudta tán senki, hogy rajta élet és halál verekedett.
S győztesnek a halál bizonyult.
S míg gyöngülő kézzel megszorította a kezem, minden erejét összeszedve suttogta: Mondanom kell magának valamit, az a lány a nővérem volt, és gondoljon bármiz is... én akkor is szeretem!
Szörnyű a vád örökké gyász az életem, mert a fiu ezzel a mondattal halz meg: ÉN AKKOR IS SZERETEM!
Hasonló történetek
4345
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3213
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: