Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

velem megtőrtént

sziasztok! hát szeretném el mondani az én kis történetem. és szeretném ha valaki tud az segitsen. nos akkor kezdjük is 18 éves fiatal srác vagyok és meleg. nem igy születem, mivel kb 7 éves koromig a lányok tetszetek de sajnos volt egy szomszéd barátom akivel minden nap játszotam minden félét, ő öregebb volt tőlem 2 ével, az életel kapcsolatban hát tapasztaltabb, és egy nyári napon ahol én 7, ő meg 9 éves volt, játék kőzben meg emlitett egy anyás apás játékot. én nem tudtam hogy miről lehet szó, dő ő tudta és megkért rá hogy játszunk olyan. hát én bele mentem (életem legnagyobb hibája volt) nos hamar kiderült hogy miröl szol a játék, és utána majdnem minden nap olyat akart játszani, bár nkm nem tetszet a dolog de pár honap után már igen unsure hangulatjel. és és igy teltek az évek, és észre vettem hogy a fiuk kezdenek el tetszeni és ez az évek multával egyre jobban erősődőt benem, és hát ügye nem csak ö volt mert utána jőtt a tőbi fiu is. és egy fontos tény hogy még nem voltam lányal. szerintetek meg tudok gyogyulni?
Hasonló történetek
4295
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3922
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: