Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Friss hozzászólások
Gayadam: Szia ez igazi történet ?
2024-10-24 18:52
Logan Ne'ran: Először is igen, a helyesírási...
2024-10-22 15:30
Passszívpréda: Ha van idöm, szívesen leírom a...
2024-10-21 05:57
HentaiG: Jòl sikerült folytatàs izgatò...
2024-10-19 21:49
kaliban: Kár, hogy ilyen rövid lett. A...
2024-10-19 15:17
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csoda

 Károly,  a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.
Majd  kikapcsolta a rádiót. Nem érdekelte, a „ napi Magyar Péter”  hírek. Az értelmes tekintetű, sportos testalkatú, harmincas évei  közepén járó férfi, nézte maga előtt az utat. Egy vadréce  repült az közeli nádashoz, a tavasz illata még az autóban is  érződött, a nyíló virágok színesbe öltöztetek a  természetet.
Jelzett  a mobiltelefon, Károly megnyomott egy gombot.
–  Szia, beszélnünk kell. – hadarta Csoda a 20  éves, fiatal nő.
–  Mikor? – kérdezett vissza férfi, és egy  újabb récét látott repülni.
–  Mintha én dönteném el, ahogy neked jó.
–  5 kor tali a szokott helyen.
–  Nyugi, nem kések. – mondta Csoda és  megszakította a beszélgetést.
Béla,  bekapcsolta a rádiót, szerencsére a politikai hírek helyett,  kellemes rockzene szólt, egy Tankcsapda nóta.
–  Fél óra múlva 5 óra lesz, fordulj balra,  ott lesz a randi. – mondta a GPS, női hangon. A férfi  kikapcsolta.
A  férfi egy kellemes tó látványát élvezte, egy padon ülve,  ugyanis ott volt a megszokott hely. Pár horgász is megjelent,  érdeklődéssel figyelték az Audi típusú teljesen elektromos  meghajtású autót.
Csoda,  a fekete rövid hajú, fiatal nő, piros színű felül mélyen  kivágott koktélruhát viselt, és maga sarkú szandált.
–  Tudod, hogy mi kell a férfiaknak. –  indította el a beszélgetést Károly.
–  Te pedig értesz a nőkhöz. – válaszolt  Csoda.
–  Nagyon szép, nő vagy.
–  Ez dicséret volt, vagy fenyegetés?
A  férfi nem válaszolt, inkább nézte a tavat.
–  Az autód elindult. – mondta Csoda.
–  Felrakja magát töltőre, nyugi mindjárt  visszajön, itt a közelben van akkumulátor töltőállomás.
–  Ez egy újabb szublimál üzenet?
Károly,  egy kavicsot dobott a tóba és felállt.
–  Jó lenne veled körbesétálni a tavat.
–  Sétáltál már 12 cm magas sarkú szandálba?
–  Jól áll neked a koktélruha.
–  Látom, hogy örülsz. – válaszolt Csoda és  elnevette magát.
A  nap fénye megvilágította a tavat.
–  Gyermekkoromban rendszeresen elkísért egy  manó az iskolába. – mondta Csoda.
-  Tudom már mondtad. - válaszolt Károly, és egy fekete színű  kutyát látott. Egy szőke, hosszú hajú nő jött velük szembe.
Nem  láttátok a kutyám?
–  Nem rég láttam, biztos, hogy itt van a  közelben. – mondta a férfi
–  Hú, ez jó hír. Szuka kutya, vemhes lett a  szomszéd kutyájától, aki átszökött a kerítésen. Egyébként  Konfliktus a neve.
–  Örülök, hogy meglett a kutyusod.
–  Még egyszer köszi. – mondta a fiatal lány,  majd elviharzott.
–  Meg volt a mai jó cselekedett. – jegyezte  meg Csoda és látta, hogy a szőke hajú nő, simogatja a kutyáját.
A  férfi átkarolta a nő derekát, majd az ajkaik megtalálták  egymást. Hosszasan csókolóztak,
–  Szépek a melleid.
–  Köszi, kicsik és formásak.
–  Tudom.
Károly az autóban szótlanul nézte az utat. Csoda törte meg a csendet.
– Furcsa, hogy ennyire szótlan vagy, és ma még harisnyát sem kaptam tőled ajándékba.
– Láttam egy leveli békát.
– Hol?
– Múlt héten, mikor túráztam a Bükkben, arra gondoltam, hogy egy elvarázsolt királylány és meg kellene csókolni. De már nem hiszek a mesékben, inkább mentem tovább. Jól esett a természet közelsége, a fák és a bokrok látványa. Megannyi csoda, ami elérhető hazánkban Magyarországon. Másnak csak térkép ez a táj, nekem annál fontosabb.
– A kastélyhoz megyünk?
– Aha, jó lenne veled eltölteni egy kellemes estét. Főzünk, valamit, iszogatunk, berakok egy zenét és picit lötyögünk.
– Van más választásom?
– Persze, ha akarod akkor haza viszlek.
– Még ki kell találnom, hogy mit hazudjak a férjemnek, valamivel meg kell magyarázni, hogy nem leszek otthon este.
– Mondd, hogy bent kellett maradnod.
– Ez jó ötlet, írok neki egy üzenetet.
Csoda elővette a rózsaszínű csajos telefonját és elküldte az üzenetet, közben a fák integettek a megerősödő Északi szélben.
„ Bocs, de ma este dolgoznom kell.”
- Amúgy a férjem, egy kis szukával kavar, a múltkor láttam őket egy szex shopból jöttek ki, egymás kezét fogva. Vagyis nem lehet ellene kifogása, hogy nyitott kapcsolatként értelmezem a házasságunk.
– Szépek a lábaid.
– Köszi, a bókot.
A kastély előtt Marika néni a házvezető nő várta őket.
– Károly, mára végeztem. – mondta a középkorú nő.
Marika néni virágmintás otthonkát viselt és a hosszú szőke haját lófarokba kötötte.
– A cselédszálláson találsz egy kis ajándékot. – kedveskedett Károly.
– A múltkor is kaptam egy szép ajándékot, Gerbera csokrot.
A nappali falán, a festményeken, pornószínésznők bámultak rájuk.
Károly, a bárpulthoz lépett és töltött kettő jéghideg sört.
– Hosszú volt, ez a mai nap is. – mondta a férfi.
Csoda közben leült az egyik kanapéra és levette a magas sarkú szandált, jól esett a lábainak a birka prémből készült szőnyeg.
– A lábaidról jut az eszembe, hogy vásároltam neked géllakot, ha gondolod próbáld ki.
– Rendicsek, és milyen színű?
– Rózsaszín.
– Az egyik festményen teát iszik a pornószínésznő.
– A jó festő, mozgást is tud festeni. – szólt közbe a kör alakú falitükör.
– Szia tükör. – köszönt Csoda.
– Te vagy a legszebb nő, Magyarországon. – mondta a tükör.
– Ne hülyéskedj.
Károly bekapcsolta a tévét. A miniszterelnök mondott beszédet.
– Engem nem érdekel a politika. – mondta Csoda.
– Engem pedig a főzőműsorok nem érdekelnek.

Hasonló történetek
2970
Van egy könyv, aminek ugyanez a címe: Stepbrother Dearest.
Nem könyvajánlót írok, hanem egy szerelmet, ami az én mostohabátyámmal alakult ki. Nem tudom, mikor vagy mivel kezdődött.
7717
Párommal egy jó ideje beszéltünk arról, hogy újra látna már egy másik nővel szerelmeskedni. Mivel egy éve nem volt barátnőm már, és vágytam is rá, regisztráltam magam egy szexpartner kereső oldalra. Hetek teltek a keresésben, de valahogy egyedüli nőt nem találtam. Így egyik este megkérdeztem párom mit szólna, ha párt keresnék, és kipróbálnánk négyesben.
Hozzászólások
laci78 ·
milyen Csoda és Kósza történet ez amiben nincsen Kósza?????

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: