Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hogyan lettem buzi

Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg. A történet úgy kezdődik,hogy én 8 éves korom óta jártam minden héten 2X külön úszasra iskolán kívül nálam egy picit idősebb úszó társakkal úsztam. Én mindig egy külön öltözőbe öltöztem mint a többiek azt meg a mai napig nem tudom hogy mert. Az úszó edzesek szerdán és szombaton voltak. Profi úszó voltam kb minden hónapba voltam versenyen. Októberben is így volt mentem versenyre,ami Bécsbe volt,de ott sajnos 2 öltöző volt 1 a lányoknak 1 a fiuknak és így nem tudtam öltözni egyedül egy öltözőbe,de mondom 1X kibírom. Oda értünk 2 órával előbb de már akkor ott voltak sokan. Bementem öltözni és kerestem egy helyet,de most úgy öltöztem hogy a törölközőt magam köre tekertem,hogy  senki ne lássa a faszomat,mert 8 évesen mindenkinek nem volt nagy,de a többieknek azért nagyobb volt mint  az enyém,mert ok kb 10 évesek voltak. Az egyik srác elkezdett beszól itatni nekem hogy mert telerem magam elé a törölközőt ok is fiúk. Mondtam nekik,hogy én mindig igy öltözők át (bekamuztam). Oké a verseny letudva 2.helyen végeztem ugyan úgy a törölközőt magam köre és úgy öltöztem át,akkor már nem szóltak le engem. Azután minden rendbe ment minden héten 2X úszás plusz az iskolában 1X. Eljött a június a születésnapom (9 éves lettem) aznap pont volt úszás és megünnepeltük a szulinapomat utazáson ,azután haza mentem és meg ott is várt engem a szülinapi buli. Másnap az iskolába volt úszás,akkor be álltam úszni,mert nem kell soha az úszás edzés miatt,de mondom tegnap nem volt úszás akkor ma bepotolom. Csak az volt a furcsa hogy 1X úszók az iskolába és akkor bejön egy osztálytársam abba az öltözőbe amibe én öltöztem mondom oké,de azért megkérdeztem hogy mert jött be,azt mondta hogy azért,mert a többiek uralják őt. Mondom neki ok,de csak megnézett mikor öltöztem le és vissza is. Azután már nem úsztam a suliba többet,mert mindegyik külön úszás órán voltam. Ezután meg nem volt újra szulinapom addig minden jó volt. 10 éves lettem (5.-es lettem) vmi miatt 4 hónapig nem volt úszás szóval a suliba kelett úsznóm. Az osztálytárs az mindig ugyanott öltözött mint én. Ok 2 hétig csak megnézett engem meg ilyesmi mondom oké azzal nincsen semmi . Egyik napon elkezdett beszélgetni hogy a lépcsőházukba van egy buzi mondom oké. Azután erről beszélt nkm azután ide jött hozzam és lesmarolt én meg csak álltam ott és elloktem magamtól,megkérdezte hogy milyen volt (egy picit jó volt és fel is kezdett állni a faszom) mondom neki hogy jó volt,de soha sem csináltam. Azután mondta hogy kiprobálom e a szexet. Mondtam neki hogy kiprobálom,mert nagyon tetszett vmiért a csók is már. Elővette a farkát és a számhoz nyomta mondta hogy kezdjem el szopni (azért tudtam hogyan kell,mert 1X láttam a szüleimet hogyan csináljak egész végig megnéztem hogy hogyan szexelnek) és elkezdtem szopni. Kb 5 percig szoptam és mondta hogy hagyjam abba és hogy most o szop le engem elővették a (kb.6 cm faszomat ami csak félig ált mikor teljesen állt akkor volt 8cm) és leszokott engem (de akkor meg nem tudtam mi az a sperma) azután meg dugott engem. 
Folytatást kértek?

Hasonló történetek
4344
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
2819
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Materdoloroza ·
Könyörgöm ne folytasd! Ez merénylet az édes anyanyelvünk ellen.

laci78 ·
vannak rossz történetek, nagyon rossz történetek, ritka szar történeket, olvasásra SEM ajánlott, olyan szar történetek - és aztán van EZ a történetnek nevezett IZÉ.
laci78 ·
hát, nem tudom, ez sajnos mindenhogyan tragédia, minden szempontból :( Macskám végigsétál a billentyűzetemen jobbat "alkot"
Materdoloroza ·
A te macskád is szeret a billentyűzeten átmenni? Az enyém, volt, hogy zárolta és több informatikus kellett, hogy feloldja. Az én macskám egyelőre történeteket még nem ír.
laci78 ·
a pár évvel ezelőtti költözés óta nem, de előtte igen sokszor :D

CRonaldo ·
Én kérek folytatást!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: