Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vámpírok bálja - 9.rész: Minden kiderül de senki nem derül...

- Mondd, ennél jobb ötleted nem volt? - szipogott Natasha. - Nem elég, hogy elszakadtunk a nővéreméktől, de ráadásul egy régi esernyő alatt keresünk védelmet a nap elől, ami valljuk be eléggé feltűnő...
- Hogy tudsz te még sajgó bokával és megalázva is a stílusra gondolni? - nézett rá tiszta szerelemmel szemében Matthew. - Egyébként szerintem annak a hajléktalannak igazán nem ez volt a legnagyobb gondja... - nyalt le egy odaszáradt kósza vércseppet szája széléről.
- Van abban valami, amit mondasz... - bújt hozzá a lehető legközelebb a lány. - De elárulnád, most hová fogunk menni? A kastélyba nem mehetünk vissza... Ha áll még egyáltalán...
- Nem messze innen van egy borospince. Nicholassal ott töltöttük azt az éjszakát mikor megérkeztünk ide. Ott meghúzzuk magunkat egy darabig és ha akarod, mesélek neked a helyről ahonnan jöttem...
- De jó lesz... Csak te meg én... Pont, mint amikor rájöttünk, hogy szeretjük egymást...
- Csak itt nem lesznek szektás vámpírok. - mosolygott a fiú. - Bírod még? - nézett szerelmére aki az esés miatt még mindig bicegett.
- Persze... Veled a Holdra is elmennék...
- Szeretlek kicsi vámpírom! - nyomott gyengéd puszit a lány szájára. - De azért ne félj, olyan messzire nem kell menned...

- Ezt jól megcsináltuk! - öklelt Helena dühösen a levegőbe. Rögtön meg is bánta a hirtelen mozdulatot.
- A csuklóm! - jajdult fel.
- Ne izgulj! Nem lesz velük semmi baj! Egyszer Matt is be fogja látni, hogy bár szerelmes, Natasha mégsem az a kifejezett álomlány.
- Ezt most miért mondod? - meredt rá kérdő tekintettel a lány.
- Csak mert... olyan, mint egy nagy gyerek... Nem gondol bele a tetteibe. Heves vérmérsékletű és féktelen. Ezért féltem a barátomat. Bár benne is megvan a pajkosságra való hajlam...
- A tüzet nem lehet kiölni még a vámpírokból sem... Valaki ilyen, valaki olyan... Én azért szeretem a húgomat, akármit is tett... - meredt a földre.
- Jaj te kis te! Gyere, bújj ide mellém, és ne aggódj! Minden jóra fog fordulni...
- Tündérmesék nem léteznek... - jegyezte meg keserűen a hölgy.
- De vámpírmesék igen... - csókolta meg hosszan szerelme.

- Meg is érkeztünk hölgyem! - nyitotta ki a nehéz vaspántos ajtót a fiú. A pincéből erős doh- és penészszag tódult a levegőbe. Natasha fintorogva húzta el az orrát.
- Jó tudom, nem egy álomlakosztály de itt legalább senki nem fog ránk találni! Na gyere! - azzal választ sem várva maga mellé húzta a törékeny testet és szenvedélyesen megcsókolta. - Így azért mindjárt jobb nem? - kacsintott.
- Hmm... Azért én még tudnám fokozni... - mosolygott titokzatosan majd egy óvatlan pillanatban bevágta a nehéz ajtószárnyakat, a felhoz lopózott és mielőtt társa akármit is mondhatott volna, ajkára tapasztotta ajkait.

Így ment ez egy darabig, mígnem a környékről emberek zaja szűrődött be.
- Nem azt mondtad, hogy ez egy elhagyatott környék? - ölelte át szorosan a reszkető lány. - Ha valaki meglát minket végünk!
- Semmi baj kicsim... Megyek és megnézem... - azzal finoman de határozottan eltolta magától szerelmét. Natasha félve nézett utána. Azt kívánta, bár élnének inkább ebben a szűk, poros, dohos pincében csak Matthewnak ne esne baja.... Hátát a hideg téglafalnak nyomta és igyekezett nem a veszélyre gondolni. Ugyan mindig is vakmerő volt, de mióta a fiú belépett az életébe valahogy megváltozott....
Elmélkedéséből az ajtó nyílásának robaja zökkentette ki.
- Úgy látom, kezdtek valamit a régi kápolnával és a hozzá tartozó paplakkal. Elég sok ember van itt. Közelebb megyek... Úgyis felhős van, nem fog zavarni a nap...
- Nélkülem nem mozdulsz egy tapodtat sem! - csimpaszkodott karjába a lány. - Bárhová mész én veled megyek!
- Ahogy gondolod! Add a kezed! - azzal kiosontak ideiglenes lakhelyükről.

Tágas udvart pillantottak meg. Rengeteg fehér ruhás felnőtt tett- vett de volt bennük valami furcsa. Mintha nem lettek volna egészen normálisak. Egyszer csak a fiatal fiú elkezdett halkan olvasni valamit.
- A finn Szent Margit apácazárda elmegyógyintézete. Köszönjük, hogy támogat minket! Isten áldja!
- Magyarul egy bolondokháza mellé telepedtünk? - mosolyodott el akaratlanul is Natasha. - Nem baj, legalább az evésről le van a gond... Ugyanis akárki akármit mond, nem én öltem meg a doktort... - halkult el. Fejét magasra emelte, arcán végigfolyt egy könnycsepp. Hajába tépett a szél, de őt nem zavarta semmi. Hirtelen egy kezet érzett a vállán.
- Én tudom, hogy nem te voltál... És egyszer majd a nővéredék is be fogják látni, mekkorát hibáztak veled kapcsolatban... De most menjünk vissza és pihenjünk. Éjjel majd rendezünk egy kis lakomát... - azzal gyengéden átfogta a lány vállát és visszavezette a pincébe.

Eljött az éjfél. A két fiatal, vérre kiéhezett vámpír megkezdte küldetését az éjszakában. A betegek megölése könnyűnek bizonyult, ugyanis mivel a valódi világról sem sok fogalmuk volt, nem sok jelét adták a védekezésnek.
- Csak óvatosan kicsim! - intette szerelmét a fiú. - Nem szabad túl sok embernek eltűnnie...
- Nyugi... - vigyorgott a megszólított. Állán apró vérpatakok csurogtak, jelezve hogy újabb lélek költözött el a Földről.
- Ideje mennünk! Ahogy láttam az apácák néha éjjel is vizitelnek!
- Máris? Na jó... Ha extra törődést kapok tőled holnapig, akkor legyen! - alkudozott viccesen.
- Persze, persze... Még többet is csak gyere már! - azzal halk léptekkel elindultak hazafelé.

Már a kapunál jártak, amikor az egyik szobából furcsa hangokat hallottak. Közelebb mentek, hátha elcsípnek egy- két kóbor szófoszlányt. A hang azonban szokatlanul ismerős volt...
- Végre! Sikerült keresztbe tennem azoknak az ostoba vámpíroknak! Legközelebb majd megtanulják, kivel kezdjenek ki! A rendőrség kezdi elhinni a sztorit, és ugyan ki gyanakodna szegény megzakkant Rosára? - nevetett fel szinte kísértetiesen. - Tökéletes gyilkosság volt! Minden nyom ahhoz a kis minden lében kanál fruskához, Lilyenhez vezet! Már csak innen kell valahogy megszöknöm....
- Elég... Én ezt nem hallgatom tovább! - indult el gyors léptekkel és csorgó könnyekkel Natasha.
- Várj... Kicsim várj! - állította meg a fiú. - Most már tudjuk az igazságot! És kezeskedek róla, hogy minél előbb megtudja mindenki!
Hasonló történetek
25098
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
22559
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Miss.Devil ·
Áááááá de jóóó ,nekem nagyon tetszik az 1-től idáig .Mikor lesz folytatás?? Már alig várom ,hogy olvashassam tovább!!!!!

:blush: :innocent:
Nagyon GRAT!!!!!!!! :sleeping: :blush:

Rainbird ·
Imádtam!!!!!Követeljük a folytatást!!!

Miss.Devil ·
Igy van !!!!!!!! :innocent: :blush:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: