Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vampire Heart - VII. rész Szokatlan látogató

Idejét éreztem a fölkelésnek. Fölültem, és a baldachinos ágy függönye mögül lestem a falra vetülő, hófehér holdfényt. Bevilágította az egész szobát, gondoltam, spórolok a gyertyával. Ha egyáltalán eljutok odáig, hogy fölkeljek.

Egyszercsak a szoba sötétebb lett. A falra néztem… nem vetült rá teljesen a hold világa, szürkés fény vette át annak a helyét. Meghúzódtam a függönyök között, és vártam…
Az ablakok halkan kivágódtak, és valami sötét árny jött be a szobába. Mielőtt beljebb jöhetett volna az asztalhoz evickéltem, és felkaptam az ott lévő tőrt, és rászegeztem. Égette a hidegsége a tenyeremet, de nem érdekelt.
- Ki vagy? – kérdeztem határozottan. Bár a vége kissé remegősre sikeredett…
- Azt tedd le, kérlek – szólt egy kellemes női hang. Lejjebb eresztettem a fegyvert, és figyeltem rá. – Ugyanezt én is megkérdezhetném tőled. Mit keresel a szobámban?
Mint ember nem lehetett sokkal idősebb nálam. Mint vámpír? Nos, azt meg nem mondom…
- Ki vagy?
- Nanda. Itt lakom… jó ideje. De ritkán. És te?
- Öhm… Dez, de… hogyhogy itt laksz? Nem meséltek rólad…
- Ki a tanítód?
Tanító?
Ja, igen…
- Drac.
- Oh…ügyes vagy.
- 0.o
Dave benyitott, teljesen kómásan.
- Mi ez? – gyújtott gyertyát.
- Szervusz, Davei.
- Oh, Nan! Mit csinálsz erre?
- Emberek! Mi a…fene ez?

Nan levette a kapucniját, így láthatóvá vált, válltól felfelé legalábbis. Rövid, de teljesen egyenes világosbarna haja, és élénken csillogó zöld szeme volt. Bőre teljesen egészséges színű volt, körmei gyönyörűek, rövidek és gyöngyházfényűek. Igazán nem gondolnám róla, hogy vámpír.
- Ő itt Nanda…
- Rendben, azt tudom, de… mi ez az egész?
- Hát…jött.
- Jó, öltözhetek?
Kivonultak.
Elhatároztam, kifaggatom Dracot, mi van itt, és hogy.

Gyorsan fölkaptam egy fekete ruhát, csizmát, megigazgattam a hajam és elindultam kifelé. Remekül szórakoztak a lánnyal. Elcsörtettem mellettük, felkaptam a kabátomat, mindezenközben úgy néztek rám, mintha megbolondultam volna.
- Most mi van, nem megyünk vadászni?
- Hát…nem terveztük mára…
- Jó, én éhes vagyok, viszlát! – vágtam be magam mögött az ajtót.
Drac utánamszaladt.
- Dez!
Hasonló történetek
5985
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
7710
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
Hozzászólások
További hozzászólások »
neoniki ·
:blush: Mellesleg a fojtatás egyszerűen tök szupi!!! :blush:

WildAngel ·
Nagyon jó az egész sztori csak a fejezetek lehetnének kicsit hosszabbak! :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: