Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valóság

Az író bekapcsolta a számító gépét, és kinyitott egy új Word dokumentumot. A fehér ablak betűket szomjazva pislogott a szemébe. Hátradőlt a széken, néhány percig gondolkodott, aztán megropogtatta az ujjait, és belefogott az újabb novellába :

Az asszony nagyon csinos akart lenni. Fekete kisestélyit húzott, hozzá piros cipőket és piros táskát vett. Karcsú derekát piros öv ölelte át. Mindig gyönyörűnek érezte magát ebben a ruhában. Hosszú szőke haját egy széles fekete szalaggal fogta össze. Fedetlen hátára könnyű fekete kabátkát kerített, aztán még egyszer megnézte magát a tükörben.
- Tökéletes – mondta, és elindult a randevúra.
- Nem is rossz! – bólintott az író, és folytatta. A klub, ahova ment a nő, szinte teljesen üres volt még. A sarokban ordított a zenegép. Végignézett a hosszúkás termen. A férfi a terem másik végénél ült a bárpultnál, minél messzebb a zenegéptől. Magas, férfias jelenség volt. Arca markáns, és, bár a halántéka már őszült, nagyon jóképű. Amikor meglátta az asszonyt, kedvesen integetett neki. Az asszony odament, és könnyű puszit váltottak.
- Gyönyörű vagy ma – mondta a férfi, és tudta, hogy elérkezett a nagy nap.
- Mit iszol? – kérdezte.
- Talán egy száraz martinit – bizonytalankodott a kérdezett.

A csapos mosolyogva fordult a palackért, aztán két jeget dobott a pohárba. A jégdarabok vidáman csilingeltek, ahogy az italt beletöltötte. A mini hűtőből elővette az előre bevágott citromkarikát, és a pohár szélére tűzte.
- Parancsoljon – mondta és az asszony elé rakta a poharat. Szemük találkozott. A férfit elbűvölte a nő nyílt szépsége. De tudta, hogy nem jó bámulni ezt a jelenséget. Az a fickó, mellette, nagyon szerelmes. Szerencsére új vendégek érkeztek, így kénytelen volt más felé figyelni.
- Hová menjünk ma? – kérdezte a férfi dobogó szívvel az asszonyt, miután koccintottak. A nő fürkészve nézett a szemébe. Már egy hónapja járnak így össze. A férfi a no tanára volt az egyetemen. Már akkor is tetszettek egymásnak, de a dologból nem lett semmi, nem mertek közeledni egymáshoz.

Aztán a nő hamar férjhez ment, nem került bele a kutatási programokba, így nem találkozott a professzorával ismét. A véletlen hozta őket össze. A nő a belvárosba ment bevásárolni. A pénztárcájuk nem nagyon engedte ezt meg, de az asszony minden évben összespórolt annyit, hogy egy modellt vegyen magának. Ami most volt rajta, azt is egy ilyen bevásárlás során vette. A professzort egy söröző teraszán vette észre. Szinte egyszerre látták meg egymást, a férfi intett neki, hogy menjen oda hozzá. Odament. Ittak egy sört, és elmesélték egymásnak, hogy a férfi elvált közben a feleségétől, és most egy villában él a Nap-hegyen. Az asszony pedig elmesélte, hogy férjhez ment, és a férje kertész a hasonló villákban, mint a professzoré. Aztán kimentek sétálni a Margit-szigetre, és mindenféle főiskolai emlékekről beszélgettek. Végül újabb randevút beszéltek meg.

Érezték az egyre elhatalmasodó szerelmet, de sokáig nem merték még egymás kezét sem megfogni. Aztán egy délután, ahogy megborzongatta a szél a fák koronáját, a nő is libabőrös lett. A férfi magához ölelte, és ekkor végre megcsókolták egymást. Hosszan, szenvedélyesen ölelkeztek, és tudták, hogy legközelebb egymáséi lesznek.
- Ki a fen az? – dühöngött az író, mert a bejárati ajtó csöngője kizökkentette a történet menetéből. A csengetés egyre erőszakosabb lett. Az író felállt, kiment a dolgozószobából, végig a hallon, majd szinte feltépte az ajtót.
- Maga az? – kérdezte bosszúsan, amikor meglátta az ajtóban az ötvenes évei végén járó bejárónőjét.
- Miért nem jött be a kulccsal?
- Nem találom – sopánkodott az asszony.
- Jöjjön, de aztán hagyjon békét nekem, végre dolgozom.
- Jó, jó – mondta az asszony, és szinte osonva tűnt el a konyha felé. Az író berobogott a dolgozószobába, és bevágta az ajtót.

Visszaült a gép elé és elolvasta a pás utolsó sort. Csak lassan sikerült visszatérnie a történet hangulatához, de aztán ismét a billentyűk közé csapott.
- Szóval, hová szeretnél menni? – zökkentette ki a professzor az asszonyt az ábrándozásából.
- Tudod Te jól – mosolygott a nő. A férfi behunyta a szemét, és nem mert a fülének hinni.
- Igen, tudom, csak tőled akartam hallani. Egy darabig még ültek a bárpultnál, erőt gyűjteni a beteljesüléshez, aztán a férfi fizetett, és kimentek az utcára. Pár lépésre taxi állt. Beszálltak, és izgalomtól remegve vitették magukat a férfi házához.

A villa a kert közepén állt. Az asszony egy pillanatra kizökkent a hangulatából, és elszégyellte magát. Ki tudja, hogy a férje hol pucolja éppen a medencét, vagy vágja a sövényt egy ilyen kertben, ám ahogy beléptek a házba, a férfi azonnal hevesen megcsókolta, és az asszony ismét a bűvkörébe került. Szinte tépte róla a ruhát. A kabát után a vörös öv is a padlóra esett, és az asszony szinte ösztönösen lépett ki a cipőjéből. A férfi is ledobta a zakóját, majd a csókolódzást egy pillanatra sem hagyva abba, felkapta az asszonyt, és vitte a hálóba. Letette a franciaágyra, majd vetkőzni kezdett. Az asszony mohó szemekkel nézte. A nyakkendőt letépte. Az inget remegő kézzel gombolta. Pár gomb türelmetlenségének áldozata lett, és szanaszét gurultak a szobában. Aztán kioldozta a nadrágszíját és lerúgta egyszerre a cipőjével együtt. Ott ált egy szál gatyában. Lehajolt, és keze elindult a fekete harisnyába bújtatott lábacskákon.

Amikor a ruha aljához ért, el kezdte azt felfelé göngyölni a formás combokon. A gyönyörűségtől felnyögött, mikor meglátta a harisnyakötőt. Az asszony kissé felemelte a csípőjét, hogy a ruhát le lehessen húzni róla, és áldotta magát, hogy a fekete csipke bugyiját vette fel. A férfi nem bírta tovább. És belefúrta a fejét a lábai közé. Az asszony beleremegett. Még szájjal sosem érintették ott. A férje nem volt hajlandó. Reszkető kezekkel matatott a férfi, majd érezte, ahogyan a bugyit félrecsúsztatják, és a férfi nyelve belenyalt az ajkai közé. A válasz egy elfojtott torokhang volt. A férfi felbátorodva, megkereste az éledező csiklót, és nyalni kezdte. Az asszony dobálni kezdte magát a még sosem érzett gyönyör hatására. A férfi most ujjait is segítségül hívta, és két ujjával is belenyúlt az egyre nedvesebb hüvelybe. Az asszony beleremegett, és elélvezett.
- Jó volt? – ült le mellé a férfi az ágyra.
- Igen – tért vissza a valóságba az asszony, és végig simította kedvese enyhén szőrös mellkasát.
- Búj ki a ruhádból – kérte a férfi, mire az asszony felült, és átemelte a fején a derekáig feltúrt ruhát. Kitüntek alóla formás mellei.
- Oh! – kiáltott fel a férfi a látványtól. Az asszonyt ismét hanyatt döntötte, és játszadozni kezdett a lágy labdákkal.

Morzsolgatta, csókolgatta a meredező kis bimbókat. Aztán egyik kezével ismét az asszony lábai közé nyúlt, ám a bugyi ismét útban volt. A férfi megmarkolta, és letépte, majd ismét simogatni kezdte az asszonyt. Most nem engedte fel a csúcsra, hanem mi előtt átlendült volna a gyönyör kapuján visszavette a kezét. Ismét szájon csókolta az asszonyt, majd felült. Most az asszonyon volt a sor. Hasra feküdt, és a férfi gatyáját félig lehúzva, kiszabadította annak már igencsak merev péniszét. Hátrahúzta a bort, és mohó szemmel vizsgálta meg az előtte meredező szerszámot.
- Szép – mosolygott fel a férfira, aztán megnyalta a makkot. Szerette ezt a fanyar ízt, bár már régen nem érezte. Nyelvével körbe, körbe nyalogatta az egész falloszt, majd elnyelte. Most a férfin volt az élvezetek sora. Az asszony először teljesen elnyelte, aztán ritmikusan bólogatni kezdett. Egyik kezével a bort húzogatta, a másikkal, a férfi heréivel játszadozott.

A férfit elöntötte a forróság, kezeivel az ágyneműt markolászta, majd elborította a gyönyör, és már nem tudta kontrolálni magát, hatalmasat élvezett a no szájába.
- A fene vigye el! Folyton így járok – dühöngött félhangosan az író, és papír zsebkendő után nézett. Letörölgette vele az íróasztal fiókját, a fütyijét, és egy másikkal a kezét, aztán mindkettőt a papírkosárba dobta. Egy pillanatig megfordult a fejében, hogy a WC-be kéne dobnia, de aztán elmosolyodta magát arra a gondolatra, hogy a mindig kíváncsiskodó házvezetőnő mit fog szólni a dologhoz. Visszarakta hát a „Vörös fejű harcost” a gatyájába, és vállat vont:
- Mi is zavar tulajdon képen? Nem vállalnék ilyen történeteket, ha nem élvezném – azzal ismét felvette a fonalat. Egymáshoz bújva feküdtek a takaró alatt. Nem rohantak, ennek a napnak minden pillanatát élvezni akarták.

Különös béke telepedett rájuk. Kívánták egymást, és kihasználták, hogy a vágy minden porcikájukat uralta. Minden egyes gyöngéd mozdulatra újra, és újra beleremegtek. Bódultak voltak még a gyönyörtől, de testük újra követelődzött. A férfi végigsimított a no arcán, aztán lágyan megcsókolta. Betérdelt a szétnyíló lábak közé, és félig felállt férfiasságát a no combjához, hasához dörgölte. Az lenyúlt és hüvelyén kezdte el húzogatni a makkot. A férfi a melleit gyúrta. Az asszony egyre jobban élvezte, ahogyan kezében életre kel a férfi szerszáma. A makkot be, beengedte már nedvességtől szétnyíló nagyajkai közé. Aztán a férfi egyszer csak lenyúlt a két kezéért, gyöngéden a fenekére húzta, és beléhatolt az asszonyba. A forró barlang követelőzve fogadta magába, a férfi pedig tövig hatolt benne. Az asszony két keze nem engedte mozdulni. Aztán lassan feljebb csúsztak a finombőrű tenyerek, és a férfi csípője hátrafelé lendült.

A hirtelen mozdulattól majdnem szétváltak, de a férfi az utolsó pillanatban még kontrolálni tudta magát. A játék hosszú lökésekkel folytatódott. A férfi a nő lábait a nyakába vette, és így még mélyebbre tudott benne hatolni. Az asszony beharapta az ajkát, majd körmeit a férfi hátába mélyesztette. Lélegzete egyre szaggatottabbá vált. A férfi a füléhez hajolt, és belesúgta:
- Te, te őrült, gyönyörűség! Szeretlek! Az asszony szenvedélyét teljesen felkorbácsolták a szavak. Csípője mozogni kezdett, és egyre gyorsabban rohant az újabb kielégülés felé.
- Erősebben! Még, még…- kiáltotta, aztán újra elöntötte az ismerős érzés. A férfi itta magába kedvese látványát, aztán mikor már csendesülni látszott, o is átadta magát az extázisnak.

Az író kinézett az ablakon, és csak akkor vette észre, hogy vak sötét van.
- Mi történt az öreglánnyal, hogy nem tört rám, egy halom kajával? Úgy látszik nagyon ráijesztettem - nevetett magában, aztán ránézett az órájára, éjjel negyed egy volt. Nyújtózott egyet, aztán elhatározta, hogy lefekszik. Elmentette, amit addig írt, aztán felment a hálóba, ledobálta a ruháit, bebújt a takaró alá, és azonnal el is aludt. Öt órakor ébredt arra, hogy éhes, nem evett semmit este. Lebotorkált a konyhába, ahol egy cetli várta ezzel a szöveggel: „Csirke a sütőben, a köretet tessék megmelegíteni a mikróban!”. A csirkét kivette a már hideg sütőből, és megette a combját, aztán leöblítette az egészet egy üveg sörrel. Kiment a fürdőbe, lezuhanyozott, és ismét bekapcsolta a gépet.

Hajnalban ébredtek fel. Előbb a férfi. Hosszan elnézte a párnán szétomló szőke hajzuhatagot. Aztán az asszony kinyitotta a szemét. Nem szóltak, csak nézték egymást. Végül a no csendes szava törte meg a csendet.
- Éhes vagyok. Mosolya felmelegítette a férfi lelkét.
- Én is – nevetett az, aztán erőt vett magán, és kiszállt a jó meleg ágyból. Néhány pillanat múlva egy nagy tálcával tért vissza, rajta hideg sült csirkecomb, kenyér, és két pohár. A hóna alatt egy pezsgősüveget szorongatott.
- Látom, készültél rám? – ült fel az asszony az ágyban.
- Már egy hónapja csak rád készülök – mosolygott a férfi, és el kezdte kihúzni a pezsgősdugót. Ügyesen csinálta. A pezsgő alig pisszent, amikor a dugó távozott belőle. Koccintottak, és nagyot húztak a gyöngyöző italból, majd mohón enni kezdtek. A csirke hamar elfogyott. Újabb két pohár pezsgő csúszott le, aztán a férfi megkérdezte:
- Ennél még valamit?
- Valami édesség?
- Várj – mondta a férfi, és visszatért egy tálca tejszínhabbal.

Először csak az ujjukat mártogatták bele, aztán a férfi az asszony vállára kent egy adagot, onnan nyalogatta le. A nő a saját mellére kent belőle. A férfi innen is lenyalta.
- Térdelj fel! – parancsolt rá az asszony és a férfi meg is tette. Pénisze még csak alig kezdett merevedni. Az asszony rákente a habot, majd bekapta. Pajkos szemmel nézett a férfira, majd szopni kezdett. A férfi nevetve hanyatt lökte, átlépett a válla felett. Majd letérdelve felvették a 69-es pozíciót. A férfi a tálért nyúlt, és a no érezte, ahogyan a hűvös tejszint belekenik a lába közé. Ahogy a férfi nyalni kezdte, megpróbált tovább szopni, de nem tudott a saját gyönyörétől, így csak kezével izgatta kedvesét. Mikor mindketten felizgultak, oldalt fordultak. A férfi a nő mögé feküdt, felemelte a lábát és hátulról beléhatolt. A gyönyörű ívű hát, és a formás popsi látványa őrült iramra kényszerítette.

Belefúrta arcát az asszony hajába, és elélvezett. Az asszony még nem, de gyorsan megfordította, és a lába közé fúrta ismét a fejét. Az asszony teste hamarosan elernyedt.
- Micsoda éjszaka- lihegte az asszony – most szeretnék meghalni. A pezsgőtől és a szeretkezéstől bódultan feküdtek, amikor nyílt a hátsó ajtó.
- Uram! Uram! Kipucoljam a medencét? – hallották az egyre közeledő hangot. A nő úgy ugrott fel, mint akit megcsíptek. Kopogtak, aztán belépett egy harmincas fiatalember, göndör szőke hajjal, lányosan szép arccal. Az asszonyra nézett, és elsápadt.
- Te itt? – nézett a feleségére.
- Hogy mer bejönni a hálószobámba? – ripakodott rá a professzor.
- Neked, gürizek, te meg ilyenekkel csalsz meg? – az asszony gyorsan belebújt a ruhájába.
- Kérlek, ne csinálj itt jelenetet. Otthon majd megbeszéljük – csitította az asszony.
- Maradj velem – szólt bele a professzor.
- Magának kuss, nagyokos! – ordított a férj.
- A professzor benyúlt az éjjeliszekrény fiókjába, és elovett egy Magnumot.
- Takarodjon a házamból! – kiáltotta és a férjre emelte a pisztolyt.
- Ne bomoljatok! - esett kétségbe az asszony.

A két férfi egymásnak esett. Felborultak, és a földön kezdtek harcolni a pisztolyért. Az asszony lerohant a nappaliba, hogy kihívja a rendőrséget, de a telefont nem találta, így kirohant az utcára, és segítségért kiáltott, de az emberek még aludtak. Rohant végig az utcán, ahol még égtek a lámpák, bár már erősen szürkült. Meghallotta a két férfi lépteit, és hátranézett. Elöl futott a férje, kezében a pisztollyal, utána pedig a professzor, fürdőköntösét elől összefogva. A férj utolérte az asszonyt, és egy hatalmas pofont adott neki, amitől az a földre esett.
- Te szemét kurva, azt mondtad, hogy az anyádnál alszol, és közben ezzel a burzsujjal henteregsz! Most megdöglessz! – azzal célzott és… Az író egy dörrenésre riadt fel. Eltolta magát a kerekes székkel az asztaltól, felállt, és kinézett az ablakon.

Összeborzadt. A háza előtt a járdán egy feltűnően csinos asszony teteme feküdt. Mellette állt egy magas, szőke göndör hajú, lányos arcú férfi, kezében ott füstölgött az imént elsütött Magnum.
- Mit csinált, maga őrült – kiáltott rá egy őszhalántékú férfi, akin csak egy köntös volt, és csak most ért oda a halott asszony mellé. A fiatalember kezéből lassan kicsúszott a fegyver, majd szaladni kezdett. Az idősebb férfi, ökleit a homlokához szorítva, zokogva rogyott a holtest mellé.
Hasonló történetek
15809
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25559
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Ria ·
Hol vannak ez "előzmény" hozzászólások??:(( Pl. az enyém...:((

HarcI@Kakas ·
A csajnak kellett volna kinyúlnia! mekkora egy kurva! :sleeping:

Miss Sunshine ·
Jó a történet, gratulálok hozzá!!!!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: