Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Materdoloroza: Én is nagyon várom! Bármi is l...
2024-11-09 18:32
Rémpásztor: Persze. Hálás vagyok az érdekl...
2024-11-09 16:00
laci78: köszi! Tűkön ülve várom (ahogy...
2024-11-09 14:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság -10. rész Holtak Légiói

5000 fő gyalogos és 150 lovas katona megyékre le bontva 13 vár megyére az az 66950 fő akik halálig hűek a Király személyéhez . A felszerelésük :kék vászon nadrág és kék vászon felső plusz nyers bőrmellény  szőrével kifelé fordítva és egy bőr csizma a közel harci fegyverük egy két fejű fejsze plusz vas sisak orr védővel és plusz M1 GRAND PUSKÁKKAL VOLTAK FEL FEGYVEREZVE 360 DB LŐSZERREL A LOVASSÁG KARDAL VOLT FELSZERELVE BÁRD HELYET KÖTELESEK VOLTAK MAGUKKAL VINNI  3 DB kar vastagságú fákat a tábor építéséhez .Ezen férfiak és nők nem beszélhetek ha nem volt muszáj mivel azon kívül némasági fogadalmat kellet tenniük napi 3 szor kaptak enni . 2000 év alatt  minden háborúban részt kellet venniük hogy bűnbocsánatot nyerjenek először egy hegyi klánt bűntettek így amiért a 8 marakodó királyság idején nem álltak az ősi hiten lévő déli királyok oldalára a keresztény északi királyok ellen kik Pál apostol egyik tanítványa vezetett a  Halál Szurdoki csatában ami a Déli Királyságokat elválasztotta az Északiaktól annyi haszna lett a csatának hogy a szigetet csak egy Déli Királyság szervezték míg az északi részt is egyé lett .Most elég a történelemből  vártuk a flotta vissza térését  a trón teremben ,reméltük hogy nem támadnak meg addig .A holtak légióinak parancsnoka ott  állta király előtt a szíve felett ökölben a kezét a bűnei az arcára voltak tetoválva haja félig lenyírva azt mondta őfelség kész a sereg a támadásra a főváros felé menetelnek .
Előző részek
2295
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
5827
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
6831
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
69Monica ·
Szia! 24 éves vonzó, szép testű, igényes, domináns hölgy vagyok csupasz, illatos puncival és szép kerek popsival. ;) Ha felkeltettem az érdeklődésed, várom leveled a - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: