Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság

Noricum  királysága az Atlanti óceánon található sziget  területe 28 7480 km²és lakosság 30 milló vallása pedig katolikus eddig 3000 éves történelem során mindig is ,függetlenek voltunk .Az ország alakja sajnos albániára  hasonlít A királyi főváros Záhádum 1 millió lakossal igazi világ város a nyugati parton található ,címerünk Atintánoki óriás fekete medve arany alapon .Állandó hadseregünk 2 millió 600 ezere fő ami kiegészül a Holtak légiójával .Függetlenségünk egyik záloga a távolság volt minden  lakott  kontinenstől az Antarktisz 30 km  volt tőlünk a másik pedig hogy nálunk nincs vad kapitalizmus hanem ,noricumizmus ez egy teljesen 
önellátó tervgazdálkodás van ennyit a tények  ismertetésről .A háborúknak nem mindig kell ok de ha kellene mondanom nem mi kezdtük csak feleltünk a provokációnak amit Amerika csinált és a csatlósai a mi felség vizeinken talált olajat a  Shell ami jóvá hagyásunk   nélkül  ezért Őfelsége parancsára ki küldtünk két ágyú naszádot hogy kergesse el a Shell fúróhajóit vizeinkről az ilyen és ehhez hasonló provokációt untuk meg és keltünk szülőanyánk Norcika védelmére 2019 július 21 dikén  este 22 órakor a Pajkos Szűzlány elsütötte az orrába épített 88 as ágyúját amit a kapitány figyelmeztetésnek szánt .Hogy ideje lelépni a Shell hajóinak de a lövedék eltalálta a Shell Nóra nevű hajóját és felrobbant 20 halottja és 5 sebesültje lett az esetnek .Erre be indult a háborús gépezett az Amerikai elnök Donald  J Trump  felhívta .III. Richárdot .Az elnök nem beszélte a nyelvünket a királyunk pedig le alacsonyítónak tartotta az angolt így Hadrianus beszélt Trumpal aki csak káromkodott a király gyóntatójával szegény öreg páter még a maradék haja is égnek állt tőle .Erre másnapra a Király korona tanácsot hívott össze hogy mit is tegyünk az ügybe kb 6  voltunk a nyári  Palota titkos termébe a Király és felesége Zenobia a  páter a főkincstárnok Hannibál a Vice generális a Vak öreg Cato és én a szárnysegédje a nevem Dante Vice ezredeskapitánynak volt a rangom Sáros megyében  3 falum volt de jelen pillanatban két dolgok foglakoztatott a háború valósága és drága kedves Helám .Őfelsége nyitotta a szólást öblös mély hangján ami szinte forrt a dühtől - Az a senki házi beképzelt parókás majom háborút akar az a cionista bérenc patkány  merészelt sértegetni még a lovag király termete is bele remegett  saját dühébe keze az asztalt csapkodta amin a kristály poharak táncoltak rajta .Azt mondta fejtsük ki a véleményünket mindnyájan !!! Zenobia  kék damaszt ruha volt haja természetes rőt vörös hullámos ezt mondta bársonyos kislányos hangján -Nincs is ennél nagyobb pofátlanság mint ez amit mondott nekünk a népünket le patkányozta és le buzizta kis fitos orrát felhúzta és szemöldökét ráncolta majd komolyabban folytatta ezért szerinte meg kell torolni a sértéseket .A páter fel fújta amúgy is terebélyes hasát a szent ember ki soha nem káromkodott most pirult nem csak a borvirágos orra hanem az egész feje még a kopasz bubja is a tetején fekete dísztelen csuháján csak a nyakában lógó aranykereszt himbálózót és nagyokat szuszogott és verejtékét törölgette majd így szólót -Legyen Isten akarat szerint ámen majd keresztet vetet magára és ránk .A Főkincstárnok egy nagyobb kazal papírt szorongatott a kezébe számításaival amit az írnokai írtak ős nyelvünk ön amit már vagy 500 éve nem beszélt jó formán senki a hivatalnokokon és az orvosokon meg a szerzeteseken kívül senki míves vértet viselt és zöld dolmányt ,a pápa szemét a  nagy orrára húzta ritkás haja az égnek állt és a  rekedtes hangján sorolta a számokat és a szövetségeket akikkel a titkos arany paktum életbe lép Kubát meg Észak Koreát és Venezuelát meg Orosz országot .Reméli be váltják hozzájuk fűződő reményeinket és a szavukat mert dollár milliárdokat adtunk nekik az utóbbi évekbe még Bassár el-Aszadnak is segítettünk .Jó öreg barátom és felettesem  Cato először csak siránkozótt  hogy sír való neki nem háború hisz öreg már 80 is meg van két szemére szinte vak de ha kell még biz Isten kész a háborúra kék mentét viselt vállrojtokkal mellét az Azogi aranykereszt díszitette egyik kezével a szablyája markolatát fogta a másikkal a mellét verte .Hogy ilyen öreg kor jutott neki haját vacskorban hordta bozontos fehér szakállán meg látszott a kora .Szőke hajam régiesen üstökében hordtam bajszom pödörtem szakállam kecske szakáll volt díszes vértett viseltem fűzöld mentével övebe az ezredesi buzogányommal nyakamban kettős aranykereszt pipám a zsebembe ittam egy korty ó bort és a mellett érveltem hogy háború el kerülhetetlen  ezért nekünk kell ütnünk először amilyen keményen csak tudunk mivel egy hosszú elhúzódó anyagháború nem igazán kedvez nekünk .Így mind a háború mellett döntöttünk már csak az volt kérdés ki vigye el a had üzenet a véres  arany baltát Trumpnak és teljes mozgósítást rendeljünk kell insurrectioval vagy részelges mozgósítást nélküle .Ebben nem tudtunk dönteni így  Richárd maga kar dönteni és,  így a  gyűlés fel oszlott  mindenki ment a dolgára .Az én feladatóm volt át adni a határozatunkat a propaganda miniszternek  aki el mondj az újságoknak és a tv ének meg a rádiónak a híreket .
Folytatások
1008
Rágógumi krízis amit addig fújnak míg ki pukkan és háború lesz belőle .
Hasonló történetek
4658
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
5541
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: