Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Történetek

Ez a sztori idén még év elején történt velem .
Megismerkedtem egy csajjal akit Anettnak hívtak . Elötte kb 2 hönapig nem volt barátnőm . Anettal úgy voltam , hogy nem vonzodtam hozzá különösebben , inkább csak eljátszadoztam vele . Egy nap a Városligetben sétáltunk és tudtam róla hogy elég nagy ringyó . Leültünk a Várral szembe a tönál egy padra , ahol beszélgettünk . A beszélgetés során elkezdtük egymást taperolni . Persze ez ott a várnál elég feltűnő volt , rengetek kiránduló , turista , de valahogy nem érdekelt . Láttam Anetton hogy eléggé beindult . Kigomboltam a nadrágját és benyultam a tangájába . Már akkor eléggé nedves volt a puncija . Elkezdtem izgatni a csiklóját . Nagyokat nyőgött . Hozzá kell tennem hogy elég sokan járkáltak arra , de valahogy őt ez nem zavarta . Majd elkezdtem ujjazni , és Anett töbször elélvezett . Végül a kezemet a melleire huzta és a bimboit izgattam , amire elég hamar reagált . Bekeményedett és nagyon élvezte többször eljutott a csúcsra .

Következő alkalommal egy este a Margit-szigetre mentünk ahol egy sürübb fával teli helyen leültünk . Ismét egymásra gerjedtünk . Szintén eljuttatam a csúcsra . Ezt ő egy szopással probálta meghálálni . Hozzá kell tennem hogy sajnos nem volt valami jo a szájtechnikája . De a lényeg az egészbe hogy az is elég extrém helyen volt eléggé feltűnő volt szerintem . Anettel nem tartott sokáig a kapcsolat , részemről inkább csak egy futo kaland volt .
Ez volt az én történetem
Hasonló történetek
15803
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
21459
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: