Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

tiltott szerelem

Én egy 14éves lány vagyok, teli igaz és hamis érzelmekkel. Igen, most mindenki mondhatná azt, hogy mit tudok én a szerelemről, már ennyi idősen?!?!?! Pedig, igazán sokat tudok, és ezt el is mesélem nektek.
Egy olyan családban nőttem fel, ahol a rokonok között nem voltak konfliktusok, senki nem bántotta egymást, mindenki becsületes ember volt. Mikor elértem a 13. életévemet, kezdtek érdekelni a fiúk a csók meg az ilyen dolgok. Egyszer elmentem a nagyszüleimhez, amit addig a második otthonomnak tartottam. Imádtam ott lenni, mert \"falusi lány\" voltam. Aztán eljött az a nap amikor ott, azon a helyen, megismertem álmaim fiúját. Ez a nap 2006.október 7.-e volt. Attól a naptól kezdve csak rá gondoltam. A gondolataim csakis körülötte forogtak, ezért tanulmányi eredményeim kezdtek leromlani, és ezt szüleim is észre vették. A fiú, akibe halálosan beleszerettem, baszott rám, nem hívott nem jelentkezett, és én csak szenvedtem miatta. Közben kiderült, hogy ő egy nőcsábász, iszik, cigizik, drogozik, és egyszerre velem együtt 3csaja volt. Egy világ omlott össze bennem. Napokat csak sírtam és sírtam. Aztán nem is tudom, valahogy elkezdett nem érdekelni a dolog, Elhatároztam, hogy nem hiszek a pletykáknak, csak az igaz szerelmemnek. Egyik téli hétvégén elmentem hozzá. Azonban rögtön kiderült, hogy csak \"arra\" a dologra megy ki a játék. Fogdosni akarta a puncimat stb. Nem hagytam neki. Aztán eltelt 1-2hónap. Nem jelentkezett, és én rettentően szenvedtem ez miatt. Eljött a karácsony, és a téli szünet. A szünetben mint mindig, a nagyszüleimhez mentem, akik még mit sem sejtettek a mi \"kapcsolatunkról\". Én még mindig nem adtam fel a reményt, újból elmentem hozzá. Egy kis ajándékot is vittem neki, de ő ezt figyelembe se vette. Eközben a nagyszüleim rájöttek arra, hogy én vele \"kavarok\". Kitört a nagy családi botrány. Mivel a fiú akit szeretek, 16éves és drogos, ezért tiltottak tőle. Minden kapcsolatot megkellett vele szüntetnem. A szüleim, és a nagyszüleim bizalmát is egyszerre elvesztettem. ELEGEM VOLT!!! Komolyan, akkor már az öngyilkosságon gondolkoztam. Január, Február, Március és Április...ez a 4hónap volt életem eddigi legrosszabb időszaka. Eltelt majdnem fél év, azóta hogy utoljára beszéltünk, de én még mindig szerettem. Aztán májusra, már úgy ahogy visszanyertem a családtagjaim bizalmát. Újra járhattam a nagyszüleimhez. Pont akkor májusban, tartották ott a borfesztivált. És mit ad isten megint találkoztunk, és még aznap este kézenfogva járkáltam azzal a fiúval, akit eredetileg tiltottak tőlem. Hatalmas boldogságot éreztem a szivemben. Azt hittem, mostmár a fiú is szeret. Csak aztán sajnos ismét kiderült, hogy mi ketten talákozgatunk (tudom, ilyen lúzer is csak én lehetek) Újból jöttek a veszekedések és a nagy családi botrány, amiről már az egész falu tudott. Végülis igazuk volt, hogy féltettek tőle, mert: az apja sitten van, mert halálosan megfenyegette az anyját, aztán a fiú is drogozik , és nagyon rossz hírük van a faluban. De most éreztem, hogy a fiú viszont szeret. Ezért titokban tartottuk a kapcsolatot. Nekem van egy keresztanyukám, aki tőlünk 50km-re lévő nagy városban lakik a keresztapukámmal, és az unokatestvérimmel együtt. Neki elsírtam a bánatom. A családban ő volt az egyetlen aki megengedte volna hogy találkozzunk. Így is volt. A szüleimnek azt mondtam, hogy beleszerettem egy másik fiúba, aki természetesen nagyon rendes gyerek, és hogy én hozzá járok mindig, és a keresztanyukáméknál alszom. Egész nyáron csak így találkoztunk. Ő bejött miattam abba a városba, csak hogy együtt lehessünk. Végre boldog voltam!!! Aztán eljött a 2007.október 7.-e...egy éve volt, hogy megismerkedtünk. Persze mi ezt mindenkinek úgy mondtuk, hogy már egy éve járunk. Szerintem ezen is buktunk el. Mivel volt egy csaj, akibe a pasim 2éve halálosan szerelmes volt. Állítólag (mindenki ezt mondta) ő volt az a csaj, akit igazán teljes szivéből szeretett. Na ezzel a csajjal én egy suliba járok, és gyűlöljük egymást. A fülébe jutott, hogy mi egy éve együtt vagyunk, ezért megkérdezte a pasimat, hogy ez igaz-e?! A fiú tagadott mindent, és elmondott minden csücskének. Mikor ezt megtudtam, azonnal szakítottam vele, mert engem azért ne szégyenítsen le senki előtt!!! Na, és most itt vagyunk. A fiú könyörög, sír a telefonba, de nekem már elegem van a hazudozásból, és nem szeretnék egy olyan fiúval együtt lenni, akinek már félig bent van a lába a börtönben. Lelkiismeret furdalásom van, amiért így átvágom a szüleimet, és tudom ha ez kiderül, örökre elvesztem a bizalmukat:( Nem tudom mit tegyek, de persze tudom, a legjobb az lenne ha elfelejteném őt, még annak ellenére is, hogy tudom most szeret tiszta szivéből!
És most mondja valaki, hogy egy tizenéves lány nem tud szenvedni!!!...:(:(:(
Hasonló történetek
4503
Jelenleg 13 éves vagyok.
3944
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: