Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tengerparton

A telihold büszkén ontja fényét a széles, végtelenbe vesző tengerparton. Milliónyi csillag ragyog körülötte, az éjszaka megannyi apró szemlélője. A part mozdulatlan, azonban mégis sejtelmes árnyékok, zörejek kelnek a langyos, tenger felöl fújó szellővel. A hullámok egyenletes, halk morajlását magányos sirályok hangja töri meg. A part homokja még árasztja magából a nappali meleget. A szellő belekap a homokba, és lassan eltűnteti a nappal lábnyomait. Mint az idő, ami feledésbe taszítja az emlékeket. Két test fekszik a langyos homokon, és szemük a távolba réved nézik a tengert, és eltűnődnek. Lelkük megtelik a végtelen ígéretével. Egyszer csak szárnyalni lesz kedvük. Szárnyalni a sirályokkal, melyek éppen nyugovóra térés gondolatával játszadoznak.

Szárnyalni, fel az égig, aztán ki a csillagokba, szárnyalni olyan helyeken, amit rajtuk kívül senki sem ismer. Felkelnek a langyos homokról és viszi őket a varázs a természet varázsa. Futkároznak és kacagnak, szívből. Mitől ez az érzés? Talán a táj szépsége, a hold huncut kacsintása a csillagok buja tánca hajtja őket? Az érzés, ami a szélben száll, az illat, a homok pergése a talpuk alatt... A lágy árnyékok, amiket a hold fényében testük vet.. Megizzadva dőlnek le a homokba, mely, mint lágy paplan öleli át testüket. Bőrükön megtapad, és a hold fényében csillog... Akár pici ékszerek. aztán felkelnek, és a tenger felé rohannak kacagva. A tenger hullámai lágyan simogatják testüket, és jóleső hűvösséggel tölti el őket. Boldogan úszkálnak, lubickolnak a hűsítő habok között Parányi világító halacskák raja veszi körül őket, és bizsergetően csipkedik bőrüket.

A csendet felhőtlen kacagásuk töri csak meg. Boldogan, az úszástól lihegve másznak ki a partra, egymás karjaiban. A fiú szenvedélyesen megcsókolja a lányt. A hold fénye különös, izgató érzést kelt benne. A lány viszonozza a csókot. Hosszú ideig csókolják egymást, miközben valahonnan halk muzsika hangja szól. Lehet, hogy csak szívük hallja? A fiú egészen közel húzza magához a lányt, testük összeér. A fiú belecsókol a lány nyakába. Nyelvén érzi a sós víz ízét, és a lány bőrének hűvösét. Keze végigsimít a lány oldalán. A lány beleborzong az érintésébe. Teste libabőrös lesz, de nem a hűstől, hanem a fiú kezétől. A fiú belenéz a lány szemébe. Bátorítást, bíztatást remél, és erőt sugall. Keze az egyik hűvös víztől megkeményedett mellhez ér. A fürdőruha alatt érzi a lány szívének dobbanásait. A lány érzi:, ahogy a fiú hozzáér a melléhez, és ahogy a vágy hulláma elárasztja testét. A fiú, másik kezével hátrasimítja a lány nedves haját, és még mindig a víztől csillogó arcot nézi mosolyogva.

Szó nélkül nézik egymást, és ajkuk mosolyra fakad, mely mosoly olyan, mint nyári égen a nap sugara, melegíti, és a boldogság érzésével tölti el szívüket. De ők ezt nem tudják. Nem gondolnak semmire sem. Nézik egymást és megszűnik körülöttük a világ. Nincsenek fények, nincsenek zajok, csak Ők vannak, Ők ketten. Közelebb hajol a lány szájához, de a csók nem azt éri, hanem a finom ívű állcsúcsot, aztán lassan apró csókok borítják be a nyakat, egyre lejjebb. Közben keze hátrasiklik, és kikapcsolja a fürdőruha felső részét. A lány hagyja, hogy a fiú kikapcsolja fürdőruhája felső részét. Nem zavarja.... Érzi apró, forró kis csókjait a nyakán, vállán, majd a mellein. A fiú a melleit csókolgatja. Érzi nyelve hegyén az összehúzódott mellbimbót, érzi a bőr illatát, hallja a lány sóhajait. Nyitott tenyerét a lány hasára teszi, közben szájába szívja mellének puha húsát. Érzi, ahogy a lány kezei beletúrnak a hajába. Hátrasimítja haját, és maga felé húzza a fiú fejét. Maga felé, egészen közel. Tekintetük szinte egybeforr, már nincs köztük távolság.

A fiú keze lesiklik a hason, be, a fürdőruha alá, mire a lány teste önkéntelen megfeszül. Combjait nem hirtelen, de összezárja. A fiú tudja, túl heves volt. Újra a lány szemébe néz, és kicsit visszahúzódik. Ajka a lány ajkára forr, de ez az egyetlen, ahol testük érintkezik. A lány érzi, ahogy a fiú keze finoman a fürdőruha alá kúszik. Félelem érzése járja át. A fiú észreveszi ezt, és csókokkal próbálja engesztelni. Keze visszahúzódik, és gyöngéden simogatja a lány bánatos arcát. A fiú azt szeretné, ha a lány vezetné, és ő mutatná azt, mi az, amit szabad. Azt szeretné, ha felszabadulna benne az a szabadság, és az a tiszta szeretet, amit ő érez. de nem tudja, hogyan mondja meg neki. A szavak melyekkel el tudná mondani a fiúnak, hogy mit is érez, most nem jönnek szájára. Bezárt rabként küszködnek, a szabadságért. De még nem jött el a szabadulás ideje. Még nem tudja elmondani azt, hogy mit érez, hogy mi az, amit a fiútól vár...

Talán ez az éjszaka kiszabadítja azokat a szavakban talán el sem mondható érzelmeket, gondolatokat. A fiú nem mer semmit tenni. Vár. Nem fél, és mosolya derűt sugároz a lányba is, de teljesen rábízza magát a másikra. A lány a fiútól várja az erőt. A biztatás jeleit látja mosolyában, mely őt is vidámmá, és felszabadultabbá teszi. A fiú szemei végigsiklanak a hold felé meredő feszes melleken. Kezeivel beletúr a nedves homokba. A lány kacagva feláll és futásnak ered. Nem mondja, de kéri tekintetével a fiút, hogy fusson utána. Élvezi a homokot a talpa alatt, és testén az esti szellő simogatását. A fiú feláll, szemével követi a lányt, közben arcán valami játékos mosoly játszik. A hold fényében furcsán csillog a kezére tapadt sáros homok. Különös, merész gondolata támad, és hamar kibújik fürdőnadrágjából. Szíve a torkában dobog, ahogy belegondol... A széles, holdvilágos tengerparton játszanak az éjszakában, meztelen testüket simogatja a szél. Olyan érzése támad, mintha ezer évek óta itt élnének, és játszanának.

A fiú utoléri a lányt, aki zavartan süti le szép szemeit, de a zavart nem a fiú látványa okozza. Tetszik a lánynak meztelen bőre, ahogy megcsillan rajta a hold sugara. Szemét azért süti le, hogy a fiú ne lássa szemei csillogását. Még ne lássa - gondolja magában. A fiú lassan mögé áll, átkarolja, és nem törődik vele, hogy közben sár tapad a lány kemény melleire, majd az oldalára, miközben végigsimít rajta. Keze megakad a lány fürdőnadrágjában, közben forrón megcsókolja a vállát. A lány hátát nekitámasztja a fiú mellkasának, mert még mindig nem tud a szemébe nézni. Jól esik a fiú csókja a vállán, a nyakán. Érzi, ahogy a fiú keze finoman egyre lejjebb húzza kis tangáját, de nem ellenkezik. A fiú halkan, nyugtatóan sugdos a fülébe, olyannak tűnik a kezei közt a lány, mint egy rémült kismadár. Halkan csitítgatja, közben a fürdőruha a földre kerül, és a lány kilép belőle. A fiú végigcsókolja a hátát.

Két szép test az éjszakai tengerparton. A fiú felé fordul, és ajkuk összeforr. Hosszan, sokáig csókolóznak. Ahogy a fiú átöleli, a lány magához szorítja a kezét. A fiút borzongással tölti el a lány bőrének puha melege. Érzi, ahogy hozzábújik, és érzi, ahogy végre magához engedi. Kezük felfedezőútra indul egymás testét simogatva. A fiú elmerül az érintésben, mellkasán érezte a lány testének melegét, szívének ritmusát. Érzi, amint a vágy kúszva indul ágyékába. Mellkasán érzi a lány kemény mellbimbóit, hasán a lány sima hasát. Combjához a lány hosszú combja dörzsölődik, lábfején a lány puha talpa. A lány megremeg, ahogy összeér a testük. Felszínre törtek benne az elfojtott vágyak. A csók hosszú, mintha sohasem akarna véget érni. A fiú már nem sürgeti a lányt. Betölti szívét az öröm, hogy ott állhat vele, és ölelheti. Nem sieti, a lányra bízta szenvedélyét.

A csók alatt egymás testét simogatják. Minden kis zugot bebarangolnak a kezek. És mikor véget ér, szerelmes szavakat suttognak egymásnak. A lány úgy érzi, hogy felszabadult, hogy kívánja a fiú ölelését. A rég nem érzett vágy hulláma önti el testét. A fiú érzi, amint a lány kezei, lassan rátalálnak egyre hangsúlyosabbá váló nemi szervére. Az ő kezei a lány kemény fenekére csúsznak, és belemarkolnak. A lány felsóhajt. Enyhe terpeszben áll, és a fiú úgy húzza magához a fenekét, hogy két combja közé besiklik izmos lába. Ágyékán érzi a kemény combot, amint szeméremajkaihoz dörzsölődik. A lány kezével megérinti a fiú ágaskodó vágyát. Finoman simogatja, miközben a fiú annyira szorosan áll előtte, hogy combjai érintik szeméremtestét. Megfogja a fiú kezét, és magához húzza. Jó érzés, ahogy a fiú lágy keze finoman simogatja őt. A fiú lassan a homokba térdel. Közel van a lányhoz, közvetlen a szeme előtt van a köldöke. Kezei lassan végigsiklanak a puha bőrön, végig a combon, a vádlin.

A lány keze beletúr a hajába, cirógatja az arcát. Ahogy felnéz, látja a hajkoronától elsötétített arc sziluettjét, de csak szemének csillogását látja, az arcát nem. Ujjai szórakozottan felfelé indulnak a lány combjának belső oldalán. Ahogy a fiú elétérdel érzi forró leheletét a testén, és az ujjak játékát a lábán, a combján és egyre feljebb. A lány érzi, ahogy ellazul, remegve engedi egyre feljebb kúszni a fiú kezét teste hajlatában. A szél irányt változtatott, és hátrafújja a lány haját. Arca a hold fényében esendőnek, és szenvedélyesnek látszik. Átitatja a zsigereiből előkúszó vágy, és a fiú még a pírt is látja rajta. A lány kezei megszorulnak vállán, aztán elernyednek, közben halk sóhajtást hallat. Ujjai elérik a szeméremtestet, és mintha éreznék milyen érzés ez a lánynak, sokkal óvatosabbak lettek.

A lány érzi, ahogy a fiú keze egyre feljebb siklik, és már majdnem eléri szeméremtestét és akkor a fiú megtorpan. A lány hálásan néz a fiú szemébe. Látja a fiún, hogy ha ő nem akarja, nem megy tovább ebben a csodásnak ígérkező játékban. A lány fél. Nagyon fél, de a fiú tapintatos viselkedése erőt önt bele. Megfogja a fiú mozdulatlan kezét, és magához húzza azt. A fiú közelebb hajol a lány combtövéből húzódó kicsi háromszög alakú részhez, mire a lány odakapja a kezét. A fiú lassan elhúzza onnan, közben érzi a puha kis kéz reszketését, és lassan, végtelenül finoman apró csókot lehel a lány alhasára, a köldök alá. Lassan, nagyon lassan, és óvatosan halad lefelé. Nem érti a lány félelmét, és nem tudja mit tehetne, hogy feloldja.

A lány megremeg. Gyengének érzi magát. Lassan térdre ereszkedik, és keresi a fiú tekintetét. Izzó tekintetük pár pillanatig egymásba olvad, majd a fiú gyengéden átkarolja, és miközben ajkaik egymásra találnak, finoman lefekteti a még langyos homokba. Egyre vadabbul csókolják egymást és vidáman hempergőznek..Néha egy-egy kósza hullám meglegyinti testüket, mely érintés olyan érzést kelt a lányban, mintha a tenger figyelmeztetné, és szeretné lehűteni vágyukat. De a hullámok visszahúzódtak és a langyos homok jóindulatúan, bátorítóan, mint finom selyem lepel, simogattja testüket. A fák lombkoronáit buja szellő susogtatja, melytől varázslatos zene hangját hallják. A zene, ami igazán talán nem is zene volt, csak ők komponálták, áthullámzik rajtuk. Mindketten ugyanúgy hallják, ám rajtuk kívül senki és semmi. Mintha őbelőlük fakadna. Ők a forrásai, és őket viszi egy olyan helyre, ahol csak ők léteztek, senki más.

A fiú hanyatt dől a homokban, és a csillagokra néz. Hallja a lány lélegzetének halk hangját. Érzi, hogy a lány elbizonytalanodott. Arra gondol mennyire nem biztos magában, és hogy semmi oka rá. A fiú gyönyörűnek látja a holdfényben fürdő lágy íveket, a szinte fénylő bőrt. Biztatóan rámosolyog a lányra. Azt szeretné, ha a lány is érzi, amit ő, hogy eltelik vele, és az egész pillanat meghittségével. Arra gondol, hogy a lány még az ő érintésének, ölelésének dacára sem biztos magában, és arra vágyik, hogy megerősítse, segítse. Kész volt rá, hogy megtegye, de nem tudja hogyan. Attól fél, közeledésével megriasztja a lányt. A lány hirtelen ránéz a fiúra. Látja mosolyát. De mosolya olyan titokzatos, hogy nem tudja eldönteni, hogy ez a mosoly belülről fakad-e, vagy csak neki szól. A mosoly nem volt őszinte, ezt érezte. A mosolyt az ő bizonytalansága csalta a fiú arcára, mint útonállót a remény. Szeretett volna szabadulni a gondoktól, a gondolatoktól, melyek előidézték a fiúban ezt az érzést. Tudja jól, hogy Ő, csak és kizárólag Őmiatta borult el a csillogás a fiú szemében, még akkor is, ha próbálja mosolyával ellensúlyozni.

A fiú felé fordul, és puha karjaival átöleli. Beletúr a hajába. Éreztetni szeretné, hogy szüksége van rá. Szüksége van az ölelésére, a csókjaira. Szüksége van arra az erőre, ami a fiúból árad, ahhoz, hogy elmúljanak a félelmek, elmeneküljön a lelkéből a bánat. A fiú látja, ahogy megborzong a szellő érintésére, és mikor hozzá húzódik, és karjaival átöleli ruganyos testét, érintése nyomán érzi a felengedő izmokat, és tudja, hogy ez nem csak tenyere melegétől van. Szeretné elmondani, mit érez, de csak megcsókolja száját, majd ajkát, és nyakát. Közben lassan hanyatt fekteti a puha homokon, miközben a lány ujjai az ő arcán barangolnak, ő a lány oldalát simogatja, ujjai szinte belemerülnek a karjai alatti lágy húsba. A fiú viszonozza az ölelését. Érzi a lelkéből áradó melegséget, és a fiú csókjait a száján, a nyakán. A fiú átölelve tartja, és hanyatt fekteti, de a csókok hulláma nem simult el. A lány simogatja az arcát, és szíve mélyén felizzik az az eldugott, elfelejtett kis parázs, mert látja, szinte hallja, amint a fiú szemei a szerelemről mesélnek. Nem hiányoznak most a szavak. Mesél a csönd, a szemek, a csókok, az ölelések.

A fiú játékosan végigsimogatja a lány melleit, aztán rájuk hajtja fejét. Olyan, mint egy nagyon-nagyon puha, meleg párna. A fiú miközben simogatja melleit és egészen közel hajol hozzájuk, lehelete csiklandozza a lány bőrét és ettől kuncogni kezd. Amikor beszívja a levegőt, érzi bőrének sós tengerillatát. Üde és kellemes. A lány könnyűnek, vidámnak és szabadnak érzi magát. Szinte már megsuhintja a boldogság érzése. A fiú is örül. A lány hangja egészen a szívéig hatol. Lassan, apró csókokat lehel a lány bőrére, nyelvével megkeresve a lány mellbimbóját, és játszani kezd vele, közben még mindig átölelve tartva a lányt. Bőrének melege tüzeli, szívdobbanásai, mellkasának mozgása, izmainak rezdülései pedig szellemét, vágyainak lángját táplálják. A fiú átölelve tartja és finoman, lágyan a mellbimbóit csókolgatja, ami kellemes érzéssel tölti el. Már tudja, hogy a teste engedelmeskedik, már nem érzi a feszültséget, csak azt kívánja, hogy ez az érzés minél tovább tartson.

A fiú lassan, körkörös mozdulatokkal, a nyelve hegyével simogatja a mellbimbót. Egészen átadja magát a mozdulatnak. Másik keze a lány másik mellére téved, és simogatni, dörzsölni kezdi óvatosan. Közben a lány légzése lassan megváltozik, mélyebb lesz, és ez tovább szította benne a tüzet. Lélegzete egyre szaporább lesz. Megszűnik körülötte a világ létezni. Már csak ők ketten vannak. A lány a fiút figyeli. Kívánja az érintését, a simogatását, a csókjait a testén. Miközben egyik kezével simogatja a mellét, másik keze elindult lefelé, végig hasán, majd derekán, végigsimítva combjának külső, majd belső oldalát. Aztán végül itt állapodik meg. Ujjai hegyével finoman simogatja a bőrt végig, combjának teljes hosszában. Közben óvatosan beszívja szájába a pici, kemény mellbimbót. Miközben két ajka közt tartja, nyelvével gyengéden dörzsölni kezdi. Térde egészen belesüpped a puha homokba, ahogy ott fekszik, félig a lányra simulva. A vágya hajtja mozdulatait, de figyel a lányra, és annak minden rezdülésére.

Miközben a fiú mellével játszadozik, kezével a combjait simogatja, a lányon látszik, zavarban van. Vágyik arra, hogy a fiú megérintse, simogassa. De arra is, hogy ő is végigcsókolgassa a fiú testét. Ráhajol a fiú mellkasára és szájával finoman apró csókokat lehel az annyira kívánt testre. Érezni akarja Őt. Minden porcikáját ismerni akarja. Finoman megsimogatja ágaskodó vágyát, melynek érintésétől a fiú megremeg. Kezei feljebb kúsznak a fiú mellkasára, miközben a fiú kezei simogatják az olyan nagyon védett testrészét. Már nem fél. A fiú érintése nyomán kissé szétnyílnak combjai. A fiú egészen beleborzong, mikor a kis kezek elindultak mellkasán. Érzi a lány meleg sóhajtását a bőrén, és óvatosan előrehajol, megcsókolja ajkait. Keze melléről vállára siklik, onnan pedig felkarjára. Másik kezével leheletfinoman végigsimít szeméremtestén, majd lassan visszatér combjára. A fiú finoman hátrafekteti a lányt a homokban, aztán testhelyzetet változtat, és a finoman széttárt combokhoz fordul. Apró csókokat lehel a lány térdére, közbe két kezével simogatja a combok külső oldalát.

A lány közben puha tenyerével a fiú fejét simogatja, a tarkóját. Kezét végigfuttatja a fiú hátán, a gerincén. A fiú ujjai lágyan játszanak a térde és combja között, néha gyengéden hozzáérnek rejtett kis kincséhez, melytől borzongás járja át testét. Jóleső borzongás ez, és amikor a fiú csókokkal halmozza el combjait, hasát, majd tovább, egészen a szájáig végigcsókolja testének minden kis zugát, akkor magához húzza a fiú fejét, elidőzik bozontos szemöldökénél, majd ujjait a fiú forró ajkára teszi. Jól esik simogatni a húsos ajkakat, melyek egy pillanattal előtte még testét csókolták. A lány érzi, amint a fiú ujjai lágyan simogatják szeméremajkát. Majd a simogatás egyre erősebb lesz, és már szinte dörzsölik az ujjak a megduzzadt kis csiklót. A lány beletúr saját hajába, és ritmusosan ingatja fejét, közben halk sóhajok törnek fel ajkáról, szinte a simogatás ritmusát követve. A fiú még mindig a nyakát csókolgatja, szenvedélyesen. Majd lejjebb csúszik, és nyelveivel játszadozni kezd ismét a kemény kis mellbimbókkal.

Ekkor a lánynak, egy pillanatra, megmerevedik szinte egész teste, majd csípője ívben felemelkedik, és halk sikoly hagyja el ajkait. A gyönyör sikolya volt ez, mely a beteljesülés, ugyan visszafogott hangjával, de felveri éjszaka csendjét. Szíve hevesen ver, teste remeg. Keze lassan, szinte öntudatlanul elindul, végigsimítva a fiú testét, és finoman megfogja a fiú péniszét és bevezeti még lüktető hüvelyébe. A fiút magával ragadja a lány váratlan érzelemhulláma. Hálával telik el a szíve, ahogy a lányt nézi, amint teljesen elengedi magát, és utat enged vágyainak. Érzi, ahogy elkezdődik az orgazmus, és csodálatos érzés ott tartani a kezében a lüktető, gyönyörtől reszkető testet. Hallja a lány sóhajait, majd érzi, amint magába fogadja őt. Péniszét forrón, szinte égetően öleli körül a ritmikusan összehúzódó hüvely. A fiú szeretettel simogatja, becézgeti és csókolja az édes, imádnivaló testet, még azután is, hogy véget ér az orgazmus, és a lány teste elernyed. Akkor kihúzza kemény péniszét a lány hüvelyéből.

Még nem akarja, hogy vége legyen ennek a csodálatos játéknak. Némán figyeli a homokban heverő, sóhajtozó testet. Hagyja, hogy erőt gyűjtsön a folytatáshoz. Csak fekszik mellette, és nézi. Aztán egy perc múltán kíváncsian felemeli a fejét, és ránéz. Látja, hogy szemeiben furcsa tűz lobog. A fiú nem tudná szavakba, gondolatokba önteni, amit lát bennük, de sejti, hogy ez az éjszaka még sokáig fog tartani számukra. Valaminek a végét látja a szemekben, és valaminek a kezdetét. Hogy mit? Azt nem is sejti. Titkokat, forró, mézédes titkokat remél, hívogató vágyat vél felsejleni. Szeme sarkából megpillantja a holdat. A holdat, ami cinkos mindentudással tekint le rájuk...
Hasonló történetek
29951
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
30752
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
A stílusotok önmagában tetszik, nagyon érzéki. Szép a hangulata. De... A tőmondatok nagyon darabossá teszik, nem lesz folyamatos a cselekmény. Mivel elképzelem a történetet olvasás közben, mint egy filmet, volt, amikor úgy tűnt, hogy fekszenek, közben egy mondatból az derült ki, hogy a fiú éppen akkor fekteti le a lányt. A lány félelme-tiltakozása, engedékenysége is túl hullámzónak tűnt /biztos a tenger hatása :o) / De ne vegye el a kedved a hozzászólásom. A többi történetedből is tudjuk, hogy van érzéked az íráshoz.
Ria ·
Köszönöm Francisco!

Nagyon, nagyon nehéz volt "kettesben" írnunk, és mindig ott folytatni, ahol a másik abbahagyta... Ezt csak az tudhatja, aki már írt együtt, egyszerre, valakivel...
De.. nagy kihívás is volt(!), aminek azt hiszem, hogy eleget tettünk, mert végül is megírtunk egy történetet, csak...:)

Sok a csak.., sok a hiba! Tudom!
De én örömmel, és jókedvvel írtam ezt a történetet, és sztem Charoon is... (igaz Charoon???)
Százszor átnéztük, és javítgattuk...de... Azt hiszem, hogy nem láttuk át, teljesen...
Ilyen lett!!!
Ami fantasztikusan jó volt az írásban, az hogy létezik a Földön valaki, akivel hasonlóak a gondolataink!
Jó amikor találkozol valakivel, aki fogja a jeleidet..., és "hasonló" jeleket küld vissza Feléd...
Nagyon jó, de nagyon ritka, sajnos!!!

Egyszerűbb negatív jeleket küldözgetni:( De ezt a megjegyzésemet, nem Neked szántam...csak úgy kijött:)

Köszönöm/jük a kritikádat, és legközelebb próbálunk az építő kritikák figyelembevételével, vagyis mégjobban odafigyelve a részletekre, írni :)) Ha lesz legközelebb.... Bááár elkezdtünk valamit.......
Francisco ·
Azért remélem, lesz legközelebb. Nem ledorongolásnak szántam a kritikát, bár ezt szerintem úgyis tudod. Úgyhogy remélem, az örömötöket és jókedveteket nem vettem el.
S mivel magam is alkotok és bizonyos szempontból érzékeny vagyok, tényleg megértem, amit a hasonlóan gondolkodó társról és az együtt alkotás öröméről írtál. Ezért is remélem, hogy nem hagyott benned tüskét a véleményem.
Ahogy egy művénél Arikonnak is leírtam, különben sem az olvasók különböző elvárásainak kell megfelelni, hanem ki kell adni azt, ami belülről jön. Ezt viszont tényleg tökéletesen megtettétek.
Ria ·
Nem is vettem ledorongálásnak:)) Sőt!:) Nagyon köszönöm/jük!!!

Francisco ·
Elolvastam újra és gyönyörű!

sickboy78 ·
Amikor elkezdtem olvasni, kicsit giccsesnek tűnt. Aztán mikor végigolvastam rájöttem, hogy tényleg giccses, de nem baj, mert szerencsére te/ti nem követted/tétek el azt a hibát, hogy a tulzott romantika és érzrlem mellé belsúlykoljátok az anális sexet, meg az arcra élvezést stb...
Szóval nekem az ilyen típus nem jön be, de ez tetszett... Gratula
Charoon ·
hű de rég voltam itt. nos, ha jól emlékszem, mikor íródott, egyáltalán nem gondoltam, hogy felkerül majd ide, stilisztikailag és technikailag borzalmas, de mint mondottam, egész más volt a célja. :) köszi!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: