Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Társasház

Csendes kis vidéki településen egy több lakásból álló társasházban élünk. A lakók fiatal házaspárok. Kedvenc évszakunk a nyár. Ilyenkor nagyon sok időt töltünk a házhoz tartozó kertben, sokat napozunk, és alkalmanként jókat grillezünk.Egy szép nyári napon kellemes napsütésre ébredtünk. A feleségen nagyon sajnálta, hogy dolgozni kell mennie, de az élet már csak ilyen. Gyorsan megreggeliztünk majd elindult a munkahelyére, én pedig összepakoltan a napozáshoz szükséges kellékeket és leballagtam a kertbe. A nap már nagyon melegen sütött, így gyorsan a kerti zuhany alá álltam, hogy egy kicsit lehűtsem a testem. A nagy igyekezetemben észre sem vettem, hogy a szomszédunk Mesi már lenn van az ő kert részükben. Ő azonban észrevett, majd átkiáltott:
- Hello szomszéd! Hűsölünk, hűsölünk?
- Természetesen, mi mást tehet az ember ilyen időben. - válaszoltam neki, majd meggyőződtem róla, hogy ő is egyedül napozik és megkérdeztem tőle:
- Nincs kedved átjönni? Mert így egyedül nagyon unalmas lesz sütkérezni.
- Már hogyne volna! - válaszolta szinte azonnal.

Gyorsan befejeztem a tusolást és a törölközőt magamra csavarva, lefeküdtem az egyik napozó szivacsra. Mesi amikor átjött csak egy törölközőt csavart maga köré. Leült mellém majd legnagyobb örömömre közölte:
- Figyelj, én mindig meztelenül napozom, és ha nem zavar, akkor itt is így szeretnék. - majd végignézve rajtam, gyorsan hozzáfűzte:
- Bár látom rajtad is csak egy törölköző van, gondolom te is így szoktál - mondta nevetve. A törölközőjét ledobta majd hasra feküdt. Én is gyorsan megszabadultam az enyémtől. Igyekeztem természetesen viselkedni, de a szép formás meztelen test látványa - amire végül is már nagyon régóta kíváncsi voltam - teljesen lekötött. Ő ezt látta, de nem szólt semmit csak mosolygott. Egy kis idő elteltével megkért, hogy kenjen be napolajjal. Mellé térdeltem, majd egy kevés napolajat a kezembe töltve elkezdtem bekenni a formás kis testét.

A vállainál kezdtem majd egyre lejjebb haladtam, a melleit oldalról lágyan végigsimogattam, de ő nem tiltakozott. Nagyon finom bőre volt, kellemes érzés volt simogatni. A fenekénél egy kicsit tovább időztem, körbe-körbe simogatva kentem a napolajat, alkalmanként lágyan a combja belső részét is érintve. A hőn áhított test előttem hevert, és én ott is megérinthettem, ahol már korábban is nagyon szerettem volna.
- Nagyon finom a kezed. - mondta teljesen váratlanul és közben kissé megemelte a csípőjét. Ekkor láttam meg először a kis punciját, ami le volt borotválva. Időközben az olajos kezem egyre lejjebb csúszott, „véletlenül megérintve” vágyaim tárgyát a szép sima punciját is, de Ő továbbra sem tiltakozott.

Felbátorodva - éppen csak érintve a kis „mókuskát” - elkezdtem az ujjaimmal finoman masszírozni, majd a kis fenékvágatában a kezemet végighúzogatva az izgató „barna lukacskát” is kezelésbe vettem. A síkos ujjamat kissé be- becsúsztattam a kis barlangba. A teste rezdüléseivel tudtomra adta, hogy nagyon élvezi az egészet. A testét tovább simogatva már csak arra tudtam gondolni, vajon milyen lehet szemtől szembe.
- Ha megengeded elől is szívesen bekenlek. - ajánlottam fel neki.
- Miért ne engedném.- válaszolta. Majd ugyan azzal a lendülettel, ahogy hátranézett már meg is fordult. Így beteljesült korábbi álmom, a szemem elé tárult a csinosan fazonra igazított „mókuskája”, és a szép formás barna mellei.

Teljesen belefeledkezve csak gyönyörködtem bennük, nem törődve azzal, hogy a farkam időközben már teljesen az égnek állt. Ez azonban Mesi figyelmét sem kerülte el, majd mosolyogva megjegyezte.
- Látom egész jó hatással vagyok rád. - nézett sokat sejtetően a farkamra.
- Azt hiszem ez a látvány mindenkire ilyen hatást gyakorolna, ezek a szép keblek és a fazonos puncid megmozgatják az ember képzeletét. - tettem hozzá nevetve.
- Szeretnéd őt is kezelésbe venni? - kérdezte cinkosan mosolyogva, közben a középső úját a kis punusán végigsimítva.Már nem is válaszoltam csak odahajoltam és elkezdtem a régóta kívánt kis punciját a nyelvemmel cirógatni. Nagyon kellemes íze és illata volt a testének, teljesen belemerültem. Majd a nyelvemmel először csak végigfutottam a hasán fel a mellekig, aztán vissza le teljesen le a puncijáig, amelyet apró csókokkal borítottam. Mesi könyökeire támaszkodva csillogós szemekkel figyelte, ahogy egyre jobban belemelegedve a nyelvemmel bebarangolom a nagyajkat, kisajkat, majd a nyelvem hegyével a csiklóját keresem.

Egy rövid idő után az egyre jobban nedvesedő kis puncijának a nedvét az arcommal a combja belső részére kenegettem, majd újra és újra belehatoltam a nyelvemmel, kezeimmel pedig a szépen lebarnult melleit simogattam, majd a testét végigcsókolva felmentem a mellekig. A mellbimbói már keményen ágaskodtak. Nyelvemmel játszadoztam egy kicsit velük, amit Mesi rendkívül élvezett, de aztán újra visszakalandoztam a „kis mókuskájához” amivel egyszerűen nem tudtam betelni. Mámorosan ittam a testéből előtörő kéj nedveit. Így cirógattam egy ideig, majd amikor éreztem, hogy közel van az orgazmushoz lassítottam a tempón, de erre Ő:
- Ne hagyd abba kérlek, folytasd, folytasd! - miközben a kézével a fejemet cirógatta. Én pedig a legnagyobb örömmel teljesítettem a kérését.

Tovább kényeztettem a nyelvemmel, közben a jobb kezem középső ujjával a kis mókuskát ízlelgettem, bal kezem kisujjával pedig a kis „barna barlangot” kezdtem izgatni. Az újaim ellentétes mozgása e legrejtettebb testrészeiben, valamint a nyelvem játéka teljesen felpörgette, a teste megfeszült és nagyokat „sóhajtva” élvezte a gyönyört.
- Ó ez nagyon jó volt - mondta egy kis idő múlva - nem is gondoltam, hogy ilyen ügyesen bánsz a női testtel, - majd így folytatta:
- De látom te is kellő képen felizgultál. - nézett fátyolos tekintettel a farkamra, ami már ugyan csak keményen ágaskodott, hegyén az első előnedv cseppekkel.
- Ezt nagyon imádom. - mondta közelebb hajolva a farkamhoz és a nyelvével először finoman szétkente rajta az előbukkanó spermacseppeket, majd egyre mélyebben a szájába vette és finoman szívogatni és érzékien szopogatni kezdte.

Nagyon jó érzés töltött el, nem sokkal ezelőtt a nyelvemmel kényeztettem azt a nőt, akit már évek óta kívántam és most Ő teszi velem ugyanezt. A nyelvével körbe-körbe izgatta a makkomat, közben a testemet simogatta, nagyon kellemes érzés volt. Később a kezével simogatta a farkam, alkalmanként a nyelvével be-besegítve, majd apró leheletszerű csókokkal lement teljesen a herezacskóm alá, ahol a pici nyelvével kimondhatatlanul izgató dolgokat művelt. A heréimet felváltva a szájába véve szopogatta, majd újra visszatért a farkamhoz és tempósan ismét szopni kezdte. Ezután szép lassan elindult felfelé, apró csókokat lehelve a testemre, majd lovagló ülésben a puncijához illesztette a farkam és szép lassan ráereszkedett. A gyönyörtől nedves mókuskájában a farkammal, testével nyolcasokat kezdett rajzolni, közben időnként előredőlve kéjes csókokat váltottunk.

Már régóta szerettem volna veled egy jót szeretkezni. - mondta a levegőt egyre szaporábban véve. Ezzel nem vagy egyedül - válaszoltam - már én is rettenetesen kívántalak.- folytattam, közben a melleit, az arcát, a nyakát csókolgattam, ahol csak értem. Fantasztikus érzés volt a kis puncijában ki-bemozogni, és ahogy időnként hátradőltem látványnak sem volt utolsó, ahogy a fazonra igazított mókuskája újra és újra elnyeli a farkamat.Egy idő után lejjebb csúsztam a lábai közt, hogy újra és újra megízlelhessem a puncija nyújtotta fantasztikus ízeket
- Ó ez nagyon jó, csináld, csináld! - mondta újra és újra.

A nedveitől rendkívül síkos mókuskájába mélyen behatoltam, ahogy egyre jobban ráereszkedett az arcomra. Majd megfordult rajtam úgy, hogy a nyelvemmel végig a csatakos kis punciját birtokolhattam, és előredőlve hevesen bekapta a farkamat, majd őrült tempóban szopni kezdte. Amikor érezte, hogy közel a csúcs, újra lovagolni kezdett a farkamon és ismét a gyönyör kapujába ért. A farkam már teljesen kész volt szinte lüktetett, ekkor először a szájába vette a saját nedveitől rendkívül sikamlós farkamat, majd az ajkaival lassan csúszkálva le-fel rajta kéjesen szopni kezdte, majd egy rövid idő után a mellei közé vette.
-Nagyon szeretném, ha itt élveznél először. - mondta kéjtől sugárzó arccal és abban a pillanatban a mellei között elélveztem. A farkamból elemi erővel előtörő meleg sikamlós spermafolyam az arcát is érte. Erre ő először a nyelvével az ajakait kéjesen körbenyalta, majd a következő mozdulattal a szájába vette a farkamat, így legnagyobb meglepetésemre már a következő adag kéjnedvemet a szájába spriccelhettem.

Mesi szép lassan a farkamat - a szájából ki nem véve - tovább szívogatta, szopogatta, amíg az utolsó cseppeket is eltüntette. Amikor végzett, a tekintetét felemelte és egy bájos kis mosollyal az arcán mind eközben a farkamra apró csókokat szórva, megkérdezte:
- Ugyan mit szólna a feleséged, ha ezt látná?
- Azt hiszem, beszállna harmadiknak - válaszoltam némi kis kínos mosoly kíséretében. Mesi a válaszomon először meglepődött, majd egy rövid idő után megjegyezte:
- Talán egyszer tényleg kipróbálhatnánk hármasban. - mondta elgondolkozva a dolgon. A válasza engem is egy kicsit meglepett, de rövid töprengés után egyre jobban tetszett a felvetése. Ezután egymás testét simogatva letusoltunk és tényleg nekiláttunk napozni. Az elkövetkező időszakban még sok alkalommal „múlattuk együtt” az időt.

Hasonló történetek
22957
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
25560
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
croatia ·
fasza lehet lenyalni a napolajat......

Al Bundy ·
szerintem evvel kellet volna kezdeni és utána +írni a tennispartit, de persze ez csak az én véleményem. na én huzok a nudibárba :).

tanárúr ·
Bizony ez eléggé mókuskás...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: