Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szomorú, de igaz!

Egyik barátnőmmel leutaztunk egyik nyárom Balatonra. Nem lényeg mi történt ott csak egy. 2 hetet töltöttünk ott, a harmadik napon találkoztunk az egyik tanárunkkal. Barátnőm imádta és féltem, hogy többet is érez iránta mint tanár iránt szabadna... Beszéltem vele aznap este. Ő mondta, hogy holnapra elhívta fagyizni és a tanár belement, és nem érdekli mit gondolok. Másnap én és barátom elmentünk vele és a tanárral fagyizni. Nagyon féltettem... 5 percet kért tőlünk. Barátom se helyeselte, de azt mondta, ha ennyire makacs mit tegyünk?! Elmentünk háromkor fürdeni és Ötre mentünk haza. Már otthon volt. Azt hittem sírni fog, de ez egy gyenge kifejezés arra amit tett. Nagyon sajnáltam és megpróbáltam megvígasztalni. De ő eltaszított magától...

Gondolom tudjátok mit mondhatott neki a tanár. Még lett volna két éve ebben a suliban de elment egy másikba.. Ezt atért írtam mert később én is többet éreztem egy tanár iránt mint kellett volna, de annyi szerencsém volt, hogy én hallgattam erre a történetre. Csajok és, ha van akkor fiúk! Nem szabad ilyen helyzetekbe kerülni, vagy várjátok meg a suli végét és csak azután beszéljetek a tanárral. Sok szerePuszika: egy15 éves lány
Hasonló történetek
4512
Jelenleg 13 éves vagyok.
3947
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: