Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szexkalandok Bratyómmal

17 éves fiú vagyok, szégyenemre szűz. Mindegy, ez van. A multkor éppen borotváltam a fazomat, mikor a bátyám benyitott a szobámba. Kicsit kinosan éreztem magam és ezzel ő is igy volt. Mondta, hogy csavarjak magam köré egy törülközőt és menjek a konyhába mert beszélni akar velem. Én leborotváltam a maradék szőrt, felöltöztem és kimentem a konyhába. A faterék nem voltak. Kérdezte, hogy akakrok -e egy jó nagyot dugni. Meijedtem ... . Ő elmosolyodott és mondta, hogy jóo csajokat tud szerezni estére. Kifujtam a levegőt és mondtam hogy ok. Kibéreltünk egy motelszobát, oda vártuk a kurvákat.
Elmullott este 11. Megszólal a bratyó :
- Hát mamár ezek sem szopnak le minket. - Feláll a székéről es elmegy telefonálni.
- Én elmegyek zuhanyozni. - Zuhanyozás után gondolom megyek aludni. Lefekszek , kb. egy óra mulva elalszok.Ugy 2- kor ébredek egy furcsaságra. A bratyóm lesmárolt. Nem mondok semmit, csak eltolom magamtól. Megint próbálkozik és én megijedek.
Mi van veled? - orditom.
Ő megfog, odebilincsel az ágyhoz, nem tudom honnan szedi a bilincset. Levetkőztet és elkezdi húzogatni a bőrt a faszomon. Nem tudok ellenállni, meglazulok és engedek. Elenged. megfordulok. Szabályos 69 -es szögben fekszünk. Elkezdem szopni a 30x5 centiméteres faszát. Nagyon finom . Ő ugyanigy tesz Benyomom az ujjomat a seggébe és ő felismerhetetlen hangokat hallat. Elélvez. Én is elélvezek mivel ő ugyanigy csinálja.
Csöngetnek ugy látszik megjöttek a kurváink.
Hello - mondja az egyik és máris rám akaszkodik. Elmegyünk az egyik szobába. Széttépem a ruháját, elkezd hisztizni, de én már nagyon felizgultam. Lerántom a bugyiját és könyörtelelenül tövig nyomom benne a faszomat mely már kétszeresére dagadt. Hangosan nyögök, mert kihuzza a faszomat és elkezdi szopni. Én megszoritom a mellét és a bimbóit harapdálom. Benyulok szerméremhélyai közé és becsusztatom ujjjam teste legérzékenyebb pontjába. Felnyög és elélvez, közben tovább szop. . . .

Folytatása következik.
Hasonló történetek
26534
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
30758
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: