Timi nehezen tudott felkelni reggel, hiszen előző éjszaka sokáig tartott a szingliparti. Barátnőivel azt ünnepelték, hogy mindannyian egyedülállók lettek, ennek alkalmából pedig rendeztek egy pasivadászós estét.
Kissé másnapos volt tehát, de fél órán belül rendbeszedte magát, s munkába indulás előtt már egy gyönyörű, ápolt és érett nő nézett vissza rá a tükörből. Hosszú, szőke haja volt és világoskék szemei, kemény hetek fogyókúrás munkájának gyümölcseként pedig a kis úszógumit is sikerült eltüntetnie a hasa környékéről. Fehér toppot viselt, fekete szoknyát, illetve bőrcsizmát. Magára vette a nemrég vásárolt, drága szőrmekabátját, majd útnak indult.
A metrón az álldogálás és egy hajléktalan mellett való üldögélés között kellett választania. Közben az autóvásárlásról álmodozott, mint már annyi bosszantó reggelen.
- Hölgyem, van egy kis aprója? - kérdezte tőle a hajléktalan bácsi.
- Hagyjon békén... - vetette oda neki mogorván Timi, és elhagyta a szerelvényt.
Az aluljáró csupa mocsok volt, ránézni is nehezen tudott a lány. Egy pillanatra végighúzta ujjait egyenes szálú hajtincsein, éppen olyan mozdulattal, mint aki zavarban van, és pótcselekvést keres. Ötperces gyalogtúra következett, és már ott is volt a munkahelyen.
A divatbemutatón szokásos módon hatalmas nyüzsgés volt, alig lehetett mozogni a tömegben, így a felszolgálólányok szinte minden körben leöntöttek valakit pezsgővel.
- Vigyázz már, kislány! - torkollta le egy hölgy Timit, amiért neki merészelt menni.
- Nyald már ki, vén szatyor... - motyogta neki vissza a "kislány", persze úgy, hogy még véletlenül se hallja senki.
- Három whisky-t, szépség. - súgta a fülébe egy férfi, majd keményen rácsapott Timi fenekére.
Timi tudta, hogy ha itt most megüti ezt a pofátlan pasit, holnap már nem lesz munkája. Ezért csak tűrt és tűrt. Úgy bántak vele, mint valami takarítónő egy mocskos felmosóronggyal.
A show pedig kezdetét vette. Vékonyabbnál vékonyabb lányok érkeztek a kifutóra, egytől egyig fürdőruhában, de ami a legszembetűnőbb volt Timinek, hogy mindegyikük pókerarccal. Elgondolkozott rajta, hogy milyen nehéz is lehet arcrezdülés nélkül kijönniük ennyi ember elé. Egy túlsúlyos, öltönyös úr vánszorgott el Timi előtt, de ő sem tudta felvenni a versenyt a hömpölygő tömeggel. Meglökték, ő pedig rálépett Timi lábára. A lány hatalmasat sikított és a lábfejéhez kapott.
- Maga szerencsétlen, hát nem tud odafigyelni, hova lép? - üvöltötte a megszeppent férfi képébe.
Az öltönyös úr egy szó nélkül faképnél hagyta őt.
- Utolsó esély, Timike! - szólt oda neki a pultos csaj, aki egyben a főnöke is volt. - Utána repülsz.
- Hol van már az a whisky? - kiabálta a fenékcsapkodós srác valahonnan a tömeg közepéből.
A három ital már a tálcán is volt, a lány pedig útban a célszemély felé. Hirtelen valaki hasba vágta, Timi pedig mindenestül a földre rogyott. Többen is rátapostak, de senkit nem izgatta igazán, hogy ott fekszik egy ember. Ráléptek a térdére, a nyakára, a végszót pedig egy tűsarok adta meg, amely a lány tenyerébe fúródott. Timi üvöltött a fájdalomtól, de senki sem hallotta. A tenyeréből ömleni kezdett a vér, majd szép lassan mindenhol vörös foltok áztatták a ruháját. Szörnyű érzés volt, ahogy tudomást sem vettek róla a vendégek, csak szórakoztak tovább, mintha misem történt volna. Felőlük akár el is vérezhetett volna ott a padlón. Megpróbált felállni valahogy, de túl gyengének érezte magát, visszaesett.
- Segítség! - kiabálta halk, elhaló hangon, miközben a még egészséges kezét a magasba nyújtotta.
Egy férfi lépett oda mellé. Timi nem látta az arcát, sőt a vérveszteségtől már semmit nem látott. A hangját viszont hallotta. Kellemes, mély hangon csak ennyit mondott neki a férfi:
- Szeretlek.
S ekkor hirtelen belehasított a felismerés Timi agyába, mint valami villámcsapás. Egy álomban volt csupán - egy rémálomban.
Hangos tuc-tuc zenére ébredt, mindenhol sötétség volt. „Hányáshangokat”, sírást hallott. Tapogatózni kezdett a mobilja után, nemsokára meg is találta. Az aprócska fény, amit a készülék biztosítani tudott pont elég volt arra, hogy megállapítsa: a mosdóban van. Odakint többen is kiabáltak:
- Meghalt! Ne a mentőket hívjátok, a rendőröket, bazmeg!
- Mi történt? - kérdezte Timi csak úgy saját magától, megtört üveges tekintettel bámulva a WC-ajtót.
A telefonja kijelzőjét saját testére irányította. Felsikkantott. Mindene tiszta vér volt. Lassú mozdulattal felkelt a földről, de így is belerúgott valami tárgyba. A fémes dolog nekicsapódott a falnak, hangosan csilingelve.
A kint álló fiatalok is meghallották, hamarosan pedig léptek zaja hallatszott.
- Valaki van abban a fülkében… - hallatszódott be Timihez.
- Óvatosan! – válaszolta suttogva valaki más.
Hosszú, rettegéssel teli percek következtek, mert érezte Timi, hogy nagy baj történhetett. A hangokhoz tartozó személyek nem merték kinyitni az ajtót, csak várakoztak ott. Timi sejtette, hogy a rendőröket várják, és arról is meg volt győződve, hogy neki is köze van a dologhoz valamilyen formában. Talán 10 perc lehetett, esetleg valamivel kevesebb, mikor kiabálásra tért magához. Már nem állt fülkében, a WC-n ült.
- Azonnal jöjjön ki a fülkéből, ellenkező esetben betörjük az ajtót! - szólította fel határozottan egy érdes hang.
Timi mozdulni sem mert. A telefonjáért nyúlt.
- Utolsó figyelmeztetés! – ordították odakintről még hangosabban.
Megtalálta a mobilt. Megnyomta az egyik gombot, a készülék világított. Egy új sms-e volt. Valaki futni kezdett a fülke ajtaja felé. Timi megnyitotta az üzenetet, melyet az exétől kapott. Ez állt benne: „Szakítok”.
Az ajtó hatalmas csörömpöléssel szakadt be, mögötte két rendőrt pillantott meg, a fegyverüket pedig rá szegezték.
- Álljon fel! – parancsolták neki.
Timi nem értette, mi történik. Az agya teljesen leblokkolt, kizárta a külvilágot, csak arra az egyetlen sms-re tudott koncentrálni. Valami nem stimmelt. Miért küldte ezt az sms-t az expasija, mikor ő már egy hete szakított a fiúval szóban?
- Azt mondtam, azonnal álljon fel, hölgyem!
Timi sírva fakadt, közben szép lassan feltápászkodott. A rendőrök azonnal megbilincselték, és elindultak vele kifelé a mosdóból.
Azt még éppen látta, hogy egy fiú vérbe fagyva fekszik a földön. A fiú - akivel egy hete szakított, s aki a rejtélyes üzenetet küldte - halott volt.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda
thanks
aaaaa
Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda
köszönöm