Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Régi ismerős

Minden a kiránduláson kezdődött. Ez volt az első éve a középiskolában így az osztályfőnök máris évelejei kirándulással izzított. Először úgy gondolták Sopronban a helyük, de a forró szeptemberre való tekintettel a Tatai Napfény Fürdőre esett a választás. 18-án utaztak le, ahol már várta őket Ildikó néni, az oszt. fő helyettes és az ofő lánya, Orsi. Mikor leszálltak a vonatról, először nem hit a szemének. A lány, aki pár éve még visszahúzódó okostojás béka volt, most kész nőként, hosszú barna hajjal és igéző szemekkel állt előtte. Mire feleszmélt, a lány a nyakába borult két puszi kíséretével. Eközben mintha a lány kezei elkalandoztak volna a fiú hátán, de ő ebből mit se vett észre. Mivel az ofő a család régi ismerőse, így esett, hogy a lányt régről ismeri. Tatára is ezért jöttek, hiszen a két család valaha itt töltötte nyarait.

Rövid „szia hogy vagy de megváltoztál” párbeszéd után alaposan végigmérte rég nem látott ismerősét. 170 centijével, lányosan sportos karcsú alakjával és azzal a kacérkodó mosollyal az ajkán még a legérzéketlenebb férfit is ámulatra kötelezte. Hamarosan elérték a tóparti házakat. Kis civakodás után négyesével beköltöztek a lakokba. A sors úgy hozta, hogy neki Tamásbával és Orsival került össze. Ildikó néni 3 másik lánnyal aludt. Lepakolás után mindenki a parthoz ment. Lányok napozni, a fiúk focizni. Ő Orsi társaságában tett meg jó 3 órás sétát a kempingben. Szó esett a kimaradt évekről, szülőkről, suliról, és a tini témák közkedveltjéről. Ekkor a lány félreérthető megjegyzéseket tett, és nem egyszer esett úgy, hogy intim helyeken érintették egymást puszta véletlenből. A fiúban a vágy már kezdett ébredezni. Megbabonázta a lányt. Este üvegezés volt a fiúk házában. Csak 10-en voltak, hiszen az osztály másik része gusztustalannak tartotta. Orsi igencsak aktívnak mutatkozott azon az estén. Sőt mintha vele kicsit szenvedélyesebb csókokat is váltott volna. A vágy a tetőfokára hágott. Zuhanyozás után már kissé nyugodtabban vonult be a házba.

Mikor mindenki elcsendesedett és már majdnem elaludt, mocorgásra lett figyelmes. Ez minden kétséget kizárólag Orsi volt, hiszen Tamásbá átment Ildikó nénihez megbeszélni a holnapi programot. Volt ez 9-kor és már fél tizenkettő van. Megbeszélni. Hát persze. Nem látott semmit. Léptek közeledtek. A következő dolog az volt, hogy arcuk kb. 30 centire találkozott. Suttogva érdeklődött a lány, nem aludhatna-e vele, mert igen rosszat álmodott. A fiú hallgatott és nézte az igéző szemeket, melyeknek azonnal behódolt és maga mellé engedte a lányt. A beszállás igen simulékonyra sikeredett, amiből egyértelműen kiderült Orsi bizony nem visel se melltartót se top-ot. Ez igencsak keményítőleg hatottak a fiú középső testtájára, amit csak a boxer tudott volna rejteni, de nem tette. Murphy hozta úgy, hogy a lánynak pont most kellett visszamennie valamiért az ágyához. A kikelés szintén olyan közeli volt, mint a beszállás, és hát a lány bizony érezte milyen változásokat okozott a fiú testén, és ezt egy huncut mosollyal nyugtázta. Kész vége, ez se jön már vissza. Gondolta a srác, de Orsi ugyanabban a tempóban és minőségben visszafeküdt mellé. A beszállás közben hasával ellenőrizte, nem lankadtak-e a kedélyek a „távollétében”. Lassan mindkettőjük elaludt. Reggel már nem volt mellette. Tamásbá is az ágyában volt.

Aznap az egész nap a tóparton játszódott le. Mindenféle csapatjáték miegymás. Orsi ma bikiniben kötelezte csodálatra a fiút, aki le se tudta venni a szemét a lányról. Kisebb fürdőzés után, Orsi ellentmondást nem tűrően parancsolta a srácnak, hogy törölje meg. Zavarában suta mozdulatokkal törölgette a lányt. Kínzásul a kényes részeknél a lány keze is besegített. Érdekes látványt nyújtottak a parton. Így is csak félszárazra sikerült megtörülni. Ahogy leültek, Orsi a fiú elé ült, majd egy laza mozdulattal hátradőlt annak ölébe. Így feje a fiú hasán nyugodott. Nyugodott volna, ha a fiú szomatikus reflexei működésbe nem lépnek. A lánynak tetszett a reakció, így ezt s.k. is ellenőrizte, mire a fiú megijedvén, fölpattant és berohant a vízbe. Szerencséjére a víz elég hideg volt ahhoz, hogy pillanatok alatt lehűtse a hűteni valót, de nem elég hideg ahhoz, hogy a fiú ne legyen dühös, ahogy a lány rajta nevet barátnőivel. Fölvette a törölközőt, és lassan elindult a ház fele. Vacsoráig nem is beszéltek. Gondolatai cikáztak. Nem tudta hova tenni az elmúlt két nap „eseményeit”. Mit akarhat tőle ez a gyönyörű lány?! Bevonult a házba és vacsiig ki se mozdult. Kaja után egyből aludni ment. Bár hamar lefeküdt, aludni nem aludt el. Talán titkon arra várt, hogy a lány megint jöjjön. De nem jött. Orsi is békésen aludt az ágyában. Elaludt….

Csillagok mit keresnek itt? Takaró? Pizsama? Hol vannak? A tücskök is hangosabban zenélnek. Már tudta hol van. Annál a fűzfánál, mely alatt anno Orsival másztak fára, és ahol Orsi leesett a fáról egyenesen rá. Agyrázkódása is volt. Egyszercsak enyhe fuvallatot érzett a testén. Ez nem álom, ennyire nem szokta érezni az álmot. De nem érdekelte. Nem mozdult, csak feküdt csendesen a fűzfa alatt. Lépteket hallott. Valaki közeledett a lába felől. Orsi volt az. Gyönyörű volt, ahogy mezítelen testét a félhold tökéletesen megvilágította, kihangsúlyozva ezzel kis, kerekded melleit. Szeméremszőre csupán egy apró csíkból állt mely mutatta az irányt. Íves válla és tökéletes csípője alázatra kényszeríttette annak csodálóját. Szemeik találkoztak, és a lány szép szemei megint megadásra késztették a fiút. Csak nézték egymást és tudták, akarják egymást. Számukra nem létezett külvilág. A lány lassan térdre ereszkedett, és fokozatosan a fiú öléhez csúszott, végeláthatatlan kínokat okozva a fekvőnek.

Arcaik csak közeledtek, közeledtek és végül szenvedélyes szerelmes csókban forrt össze. A két mell apró ám kemény bimbója késként karcolta a fiú mellkasát. A lány elvesztette önkontrollját, és nyelvével vadul ostromolta a másik ajkait. Csípője lassú ám ütemes ringatózásba kezdett. A mozgás pillanatokon belül a lány izgalma miatt igen könnyűvé vált. Egy pillanatra megálltak. Egymásra néztek és bólintottak. Akarták. A kellemes hintázás közben a lány jobb kezével lassan segített a fiú „erősségének”, hogy könnyen utat találjon a gyönyör kapujába. Lassan magába fogadta a méretes darabot. Teljesen kitöltötte. A fiú érezte, a lány izmai egy pillanatra sem hagyják nyugodni. Őrülten kívánta a lányt. Vad hullámzásba kezdtek. Teljesen együtt mozogtak, érezték egymást, gyorsítottak, lassítottak. Időközben a lány egyre hátrább hajolt, majdnem hogy függőlegesbe emelkedett. Közeledtek. A fiú érezte a bizsergést a gerincén, alhasának összehúzódását, egyre keményebben ostromolta a lányt. Aki már mit sem törődve a kempinglakókkal egyre hangosabb sikolyok keretében közeledett. Még egy lökés, és már túl voltak életük eddigi legnagyobb orgazmusán. Kb. fél órát feküdtek így egymáson. Forró testük egyé vált. A lány csak ennyit súgott a fiú fülébe:
„-Mexikói út végállomás, kérjük a megállás után hagyják el a vonatot és erre figyelmeztessék utastársaikat is.”
-Affene! Már megint elaludtam!!!
Hasonló történetek
26531
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29956
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Darwick ·
Hat igen, a fogalmazas nemcsak zavaros, hanem rossz, keves az erotikus resz, ami rosszul illeszkedik a fogalmazasba. Es sajnos nekem a csattano sem tetszett. Viszont semmi itt divatos undorito resz, ezt mindenkeppen ertekelem, de tul sok pontot nem adhatok. (4)



Sziasztok!

Dark Archon ·
Szilard!! Már megint be vagy rúgva!! Ejnye-bejnye!! :-P

iksz ·
Nekem totál zavaros a történet. A srácot is elnevezhetted volna. A történések össze vissza következnek. PL "Meg babonázta a lány." Eljött az este... Amúgy dicséretes hogy nem tárgyilagosan irtad le a szeretkzést. Közepes osztályozást adok neki.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: