Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Randall Hunts története - A legsötétebb éjszaka

Randall Hunts története - A legsötétebb éjszaka

Előszó:
Ezt az igen rövid történetet még egy jópár hónapja írtam egy este alatt, és a mai estén tökéletesítettem.Ezek az első szárnypróbálgatásaim, és szerintem lehetne jobb is, de azért remélem elnyeri a tetszéseteket.



Hajnali 3 óra lehetett.Randall Hunts álmatlanul feküdt az ágyán.
A húszas évei végén járó férfi nehéz napot tudhatott maga mögött.
Tegnap kirúgták a munkahelyéről,amiért megütötte az egyik ügyfelet.Sosem viselte el ha megalázzák, főleg ha ezt kissebségi komplexusos barmok teszik.A seregből is ezért lépett ki, habár azt már réges-rég megbánta.

Hangokat hallott az alsó szintről.Motoszkálás, aztán erős dörömbölés, végül a zár kiszakadó hangja.Randall hang nél-
kül ült fel az ágyában.
"Már megint egy betörő?Remek.." gondolta.
Kihúzta az ágya melletti éjjeliszekrény fiókját, és kivette belőle Colt 1911-es pisztolyát, meg a hozzá tartozó tárat.Felállt, és odaosont a hálószoba ajtajához.
Csörömpölés a konyhából, majd az üvegszilánkok szétszóródó zaja.Lassan, minden lépcsőfoknál meg-meg állva
lesétált a sötét előszobába.A félig kiszakadt, ferdén álló ajtón keresztül beszűrődtek az utcai lámpák narancssárga fényei.
Az adrenalin szintje ugrásszerűen megemelkedett, fülei zúgni kezdtek.Minden egyes idegszálával az előtte álló összecsapásra összpontosított.Talán már egy kést is szerzett a fickó.

A konyhába vezető ajtó most nyitva állt.Fegyverét előreszegezve lassan odalépett a konyha bejáratához, és belesett
rajta.A földön a nénikéjétől kapott dísztál maradványai voltak szétszórva.Egy percig sem sajnálta, hogy a betörő
pont azt törte el, mindig is utálta azt a tálat.Odaosont a nappali ajtajához, és megállt előtte.Fülelt egy kicsit, majd
miután nem hallott semmit legalább egy percig, lassan benyitott.Végighordozta a tekintetét a szobán, majd elindult a hosszú kanapé felé.Egy görnyedt alakot pillantott meg mögötte, amint valami fölé hajol.Egy pillanatig tétovázott, majd ráordított: "FEL A KEZEKKEL, TE MOCSOK!!".Az alak megfordult, és vadállati üvöltést hallatva már ugrott volna felé, de a három .45acp golyó ami a testébe fúródott, meggátolta ebben.Az alak a földre hanyatlott.Feje oldalt feküdt a nappali szőnyegén.Homloka egyetlen tépett húscafattá változott, ’hála’ a jó öreg Coltnak.Mellkasából és fejéből lassan szivárgott a vér, majd a nappali drága szőnyegén gyűlt össze.Egy középkorú nő volt, vállán súlyosnak tűnő harapásokkal, ruhája teljesen elázott a rengeteg ráömlött vértől.Szája csupa Twinkies krém volt.Randall egy pillanatra összehúzta a szemét, majd meglátta az összegyűrt süteményes dobozt a divány mögött.

Visszasietett az előszobába, majd kilesett az ajtón.A csendes, nyugodt kertváros, most egy teljesen másik oldalát mutatta.Amit Ő az előszobában a lámpák narancssárga fényének hitt, az valójában a háza előtt
lángoló kocsitól származott.Nem is értette először, hogy hogy nem vette észre a kint tomboló káoszt.Később az adrenalinra fogta.Ahogy jobban szemügyre vette, megpillantotta a belőle kilógó elszenesedett kezet.A levegőt elnyújtott sikolyok
hangjai töltötték meg, néha egy-egy nagyobb csattanással vegyítve.Megrázta a fejét, és elgondolkodott."Itt nem maradhatok az biztos, akármi is folyik odakinn."

Felszaladt a lépcsőn, és bement a hálószobájába.Elővette a gardróbból a sporttáskáját, sebtiben beledobált néhány ruhát, majd visszament az előszobába.Kulcsaival kinyitotta a lépcső alatti gardrób ajtaját, és kivette belőle M4-A1-esét.Nekitámasztotta a gardrób oldalának, majd felvette magára a málhamellényt, ami az M4-es melletti akasztónlógott.A puskához tartozó tárakat berakta a mellénybe, a többi töltényt, amelyek pedig dobozokban pihentek az egyik polcon, gyorsan a táskájába rakta.A konyhából hozott némi vizet, meg néhány konzerv ételt, és mikor már mind a táskában volt,
elindult a garázsába, ahol ott várta a Chevrolet El Camino-ja.

Bepattant a vezetőülésre, a holmijait tartalmazó táskát pedig ledobta az anyósülésre.Coltját a biztonság kedvéért az ölében hagyta.Beindította a motort, majd miután kinyílt az automata garázskapu, kitolatott, és egy kézifékes kanyarral máris az utcával párhuzamba állította a kocsit.Padlóig nyomta a gázt, majd nagy kerék csikorgás közepette elindult.

Ahogy nézelődött, mindenhol a hihetetlen mértékű pusztítás nyomait látta.Az egyik házból egy rémült kisfiú rohant ki, az utca felé.Randall már azt hitte, hogy a gyerek berohan a kocsija elé, de ekkor kirontott a házból egy férfi, és egy nő, feltehetően a gyerek szülei.A férfi utólérte apázsiton, és elkapta a lábait.A kisfiú a hátára fordult, és próbált odébb kúszni, de ekkor már ott volt az ’anyuka’ is, és nekiesett a kisfiú vállának, amíg a férfi megpróbálta letépni a gyerek kezét..

Hirtelen hatalmas csattanást, majd a jármű zökkenését érezte.
Előre kapta a fejét, és meglátta az embert a motorháztetőn, aki most beterítette a szélvédőt vérrel.Bekapcsolta az ablaktörlőt, mire
az alak dühödten kapkodni kezdett az ablaktörlők után, elegendő időt adva Randallnak arra, hogy Coltját felemelve fejbe lője a férfit.
Feje hangos koppanással landolt a szélvédőn, majd kicsordult a felső ajkán lévő rojtos lyukon a fog és nyelv darabkákkal vegyített véres massza.Egy kis hányada rácsöpögött a műszerfalra, ahogy az undorító massza utat talált az üvegen lévő lyukon keresztül az
autó belsejébe.

Ezen a ponton nem bírta tovább.Előrehajolt, fejét a kormánynak támasztotta, majd a kocsi padlójára hányt, és közben folytak a könnyei.Folytak a nő miatt, akit a saját nappaliában lőtt agyon,
az ember miatt aki az égő kocsiban lelte halálát, a kisfiú miatt,
akit a saját szülei téptek szét, és mindenki más miatt, aki azon az estén vesztette életét.

Folytatása következik
Hasonló történetek
21475
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
26534
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: