Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Próbálkozás

Ami velem történt,az egy kamasz srác legmocskosabb képzeleteivel is felveszi a versenyt.
Ma már,31 évesen túl vagyok sok olyan dolgon,ami embereknek egy élet alatt sem sikerül,és nagyon sok fantasztikus dolgot nem is tudok elfelejteni!

Ez a történet 17 évvel ezelött történt,pontosan 14 éves voltam és alapjaiban megvátoztatta az addigi életem!

Mint minden kamasz,én is ábrándoztam,álmodoztam nőkröl,asszonyokról és naponta többször is könnyítettem magamon,a feszülő farkamon!
Legtöbbször csinos,formás keresztanyám körül jártak a gondolataim,aki abban az időben 29 évesen,1 gyerek után is gyönyörü volt és teljesen úgy nézett ki,mint anyám,csak fiatalabb kiadásban!
Elég messze lakott egymástól a két család,de évente 2-3 alkalommal összejöttünk és pár napon keresztül bográcsoztunk,fürödtünk,stb.!
Az egyik alkalommal úgy alakult,hogy keresztanyám(Márti),csak a gyerekkel jött,mert a férje nem tufott szabadságot kérni!

Megérkezésükkor a kötelező puszik,ölelések és a de férfias lettél beszólásai után eltüntem és kimentem a partra csobbani,napozni!
Ahogy feküdtem a parton,fantáziáltam és a farkam is kellemesen mozgolódott a nadrágban.
Egész idő alatt a gyönyörü melleire gondoltam,ahogy hozzámnyomódtak,amikor megölelt!Nagyon furcsa érzés kerített hatalmába,a vágy,hogy végre érezni akarom őt!
Rögtön meg is ijedtem,mert az tuti,hogy engem kitagadtak volna,ha bepróbálkozom!
Ilyen és hasonló gondolatok jártam a fejemben,amikor egyszercsak egy csilingelő hangra lettem figyelmes!
Úristen a Márti!!!
Egyedül jött,egy törölközö volt a derekára csavarva és egy piros bikini felsőben volt!
Engem keresett!

-Szia Peti!
-Olyan hirtelen eltüntél!Baj van?

-Szia Márti!-mondtam zavartan
-Dehogy,nincs semmi baj,csak nagyon meleg van és fürdeni akartam a hideg vízben még a déli napsütés elött!
-És Te?-kérdeztem

-Anyádék föznek,a gyerek tv-t néz,én meg úgy gondoltam,megkereslek,mert zavart,ahogy elrohantál!;-és közben megsimogatta a fejem!

Némán néztem a szemébe és remegett a testem,a szivem a torkomban,mozdulni nem mertem!
-megyek,fürdök egyet!Jössz?-kérdezte
-ááá!Nem,köszi.most szárítkozok!-mondtam zavartan

-akkor jövök mindjárt,-mondta

És ledobta a törölközöjét,megigazította a bikinit a testén,amitől rögtön felállt a farkam,még jó,hogy hason feküdtem és nem látott semmit Márti!
Néztem a karcsú,formás alakját,ahogy sétált a víz felé és bizony ezerszer megbántam,hogy nem mentem vele!

-ezt már baszhatom!-gondoltam magamban,és hanyatt feküdtem,a szemeim becsuktam,álmodoztam!
Arra eszméltem,hogy jéghideg vízcseppek húllnak a mellkasomra és egy meleg,lágy hang ébresztget.A Márti!!!

Éreztem,hogy a farkam kökeményen áll,majd szétszakad a fürdőgatyám,de ő nem szólt semmit,csak nézett a szemembe!

-Gyere Peti,menjünk,anyád már biztos megfözte az ebédet!
-Jó.menjünk!.-mondtam

Hazaúton beszélgettünk,kérdezgetett a lányokról,én pedig próbáltam picit fényezni magam,de úgy éreztem,nem nagyon hitte el,hogy már volt pár barátnőm!

Anyám éppen terített,amikor megérkeztünk!
-gyertek gyorsan,már csak ti nem ettetek,a többiek ledöltek aludni.

Leültünk,egymás mellé a Mártival,anyám szembe velünk!
Ettünk csendben,halkan és egyszercsak egy puha érintést éreztem a farkamon!
Felnéztem,de anyám nem velünk volt elfoglalva,és a Márti is úgy ért hozzám,hogy senki nem vette volna észre.
Ránéztem kérdőn,de ő csak mosolygott és evett tovább a szabad kezével.
Én is próbáltam enni,de nehéz volt,mert az asztal alatt szabályos fasz verés vette kezdetét!
Kibontotta a nadrágomból és lassan verte,huzogatta a kökemény farkam,pontosan úgy,ahogy én is szoktam magamnak!
Ha ez így folytatódik,az asztal alá élvezek;-gondoltam magamban,de nem tudott érdekelni.Csak azzal voltam elfoglalva,milyen csodás a keresztanyám érintése!

Hirtelen abbahagyta az ingerlésem,mert anyám felállt és mögénk állt,leszedni az asztalt!

-köszönöm az ebédet;-mondtam
-a szobámba leszek.-tettem még hozzá és felrohantam az emeletre.
Becsuktam az ajtóm és csak álltam,a farkamon még éreztem Márti érintéseit és nem értettem,mi történt!!!

Ahogy elmélkedtem magamban,kopogtattak,majd benyitott Márti!
-Bejöhetek?-kérdezte
-Persze,nyugodtan!-mondtam
-az asztalnál ültem és néztem,ahogy a lenge kis nyáriruha,teljesen látni engedi a formás testét Mártinak.

Bejött,az ajtót becsukta és odaült az asztalszélére mellém,beszélgetni kezdtünk:
-ne haragudj,-kezdte
-nem haragszom-sütöttem le a szemeim

-nagyon jó érzés volt fogni a farkad Peti,egész délelött erre vágytam,mióta felébresztettelek a parton-vallotta be

Csak néztem rá és nem értettem.

-tudom,hogy hihetetlen,de nekem is vannak igényeim és sajnos otthon nem megy a szex,a Laci nem igényli.-vallott tovább

-Te pedig olyan aranyos vagy és nagyon szép a tested!

-köszönöm-mondtam és kerestem a szavakat,de ő megelözött:

-megnézhetlek tetőtöl-talpig Peti?-kérdezte suttogva
A választ meg sem várta,csak felrántott a székről és a nadrágom letolta a bokámig,és hátrált egy lépést!
Nem tagadom,az izmaim formásan duzzadtak,hiszen aktivan sportoltam abban az időben!
Körbe forgatott a tengelyem körül és a fenekem is megnézte,megtapogatta!
Peti,Te nagyon szexi srác vagy.-mondta halkan

-köszi Márti-hebegtem,

Akarsz Te is látni engem?-kérdezte

Félénken válaszoltam,hogy igen,nagyon szeretném látni!

Kibontotta a vékony ruhát,és ott állt elöttem egy fehér bugyiban,ami alig takart valamit a csodálatos puncijából!
Megfordult és háttal nekem levette magáról a bugyit,amitől a puncija kidudorodott hátulról!
Ujra felém fordult,ám én ekkor már kökemény fasszal álltam a szék mellett és tátott szájjal néztem a keresztanyám tökéletes testét!

Tetszem?-kérdezte
Igen,nagyon!-mondtam

Látom!-mutatott a farkamra és elmosolyodott.
Elém lépett és mélyen a szemembe nézett!

Peti!-kezdte
Amit most teszek veled,az köztünk marad,rendben?

Persze Márti!!-nyugtattam meg,hiszen tiltott dologra készültünk!
Lágyan megcsókolt,és a fenekem simogatta,én bátortalanul fogtam a derekát,és a kerek popsiját simogattam,ahogy a nyelve játékosan izgatta a szám,a torkom!

Éreztem,ahogy a keze a farkamra záródik és egy nagy sóhajjal elém térdel!
Gyönyörü faszod van!-nyögte
Én szólni sem tudtam,csak vártam,mikor kapja be és mikor láthatom,ahogy szopja a faszom!
Hát,nem kellett sokat várnom,mert rögtön bekapta és tövig szopta a lüktető faszom!

Én csak nyögtem és a székbe kapaszkodtam!Olyan szenvedéylesen szopott,hogy alig bírtam magammal!
Érezhette,hogy nem sok van hátra,mert rámnézett és suttogva közölte,hogy élvezz a számba!

Ennyi elég volt,nem bírtam,nem is tudtam visszatartani tovább,halk nyögések között élveztem a szájjába és ő lágyan szopta,szívta ki az összes gecim a faszomból és verte addig,még az utolsó csepp is ki nem préselődött!

Peti!Nagyon fincsi a gecid!!!-mosolyodott el Márti!
Gyere velem!-utasított

Az ágyhoz cipelt és leült a szélére,én pedig mohón vetettem magam a pinájára!
Soha nem láttam még élőben puncit addig,de az ővé gyönyörü volt!
széthúzta a szeméremajkait és kérte,hogy csókoljak bele a pinájába,mintha a szájja lenne!

Megtettem és hihetetlen érzés volt,ahogy a forró,nedves,picit savanykás puncilé végigfolyt a nyelvemen!
Ahogy a nyelvemmel játszott a pinájában,ö a csiklóját simogatta és egyre édesebb volt a puncija!

Ahhhh,Peti,ez isteni-nyögdécselte
Akarlak,ne hagyd abba-könyörgött

Háttal voltam az ajtónak,ezért semmit nem láttam abból,hogy anyám csendesen kinyitja az ajtót és bejön a szobába8mint késöbb megtudtam,ők kitervelték az egészet,mert anyám tudta,hogy már nagyon vágyom a szexre,látta a sok geci foltot a lepedőn,a nadrágomon)
Én csak nyaltam,ujjaztam Mártit,egyre bátrabban,egyre vadabbul,amit ő hangos nyögésekkel köszönt meg!
És egyszercsak éreztem,hogy összeszorul a pinája,a fejem erősen szorítja magához és remegve a nyelvemre élvez!
Másodperceken keresztül csak rángatózott,remegett és nyögött!
ELÉLVEZETT!!!

A fejem megfogta,felhúzott magához és lágyan megcsókolt!!!
-Köszönöm!-mondta
És most csukd be a szemed és feküdj le az ágyra,de ne leskelődj!-kérte Márti
Megtettem és vártam,mi fog következni!
Éreztem,ahogy egy forró száj a faszomra tapad és lassan szopni kezdi az egyre keményedő farkam!
Élveztem és nyögdécseltem csukott szemmel egészen addig,még meg nem éreztem egy másik szájat a számon!
Megijedtem,a szemeim kinyitottam és láttam Mártit,aki csukott szemmel csókol engem!
De akkor ki szopja a faszom!-kérdeztem magamban
De nem láttam,mert Márti nem engedett felülni!
A szopó száj egyre vadabbul tette a dolgát és egyre nyálasabb lett a faszom,közben Márti a feszes,kerek melleit tolta a számba és hangosan nyögdécselt a fűlembe!
Élveztem a pillanatot és remegtem,ki lehet,aki a faszom szopja!
És abban a pillanatban anyám félre tolta Mártit és lágyan megcsókolt,a szemembe nézett és elmosolyodott!
Kisfiam!-mondta
Felnött lettél!-simogatot meg!
És isteni farkad van!-suttogta

Kérlek,nyald ki a puncim!-mondta az anyám
És már ült is a székre,én pedig akkor már nem tudtam ellenkezni,bár nem is akartam,hiszen többször is meglestem már anyám,miközben fürdött!
Az ö puncija édesebb volt,mint a hugáé,és hangosabban is nyögött,mint Márti!
Csak térdeltem elötte,és nyaltam,ujjaztam a forró pináját anyámnak,aki közben Mártit csókolta és a melleit simogatta!
Egyre hangosabban nyögdécselt és egyszercsak nem bírta tovább,élvezett,de úgy,mint amikor én spriccelek!
Szabályosan telelötte a szám a nedvével!
Megijedtem picit,mert nem tapasztaltam még ilyet,de a két nő moslyogva megnyugtatott.ne izgulj,ez természetes,anyának jó volt!-mondták

Lefektettek az ágyra és Márti lassan ráereszkedett a farkamra!
Mikor tövig eltünt a forró pnájában a farkam,megállt és várt picit!
Lágyan elkezdte ringatni a csipőjét és anyám közben a zacskómat nyalogatta és Márti popsiját ujjazta lágyan!
Én nem bírtam mr sokáig ,mert hiába szoptak le pár perce,még nem tudtam kontrollálni az élvezésem!
Szóltam keresztanyámnak,hogy mindjárt elélvezek,de ő nem foglalkozott velem,csak lovagolt,egyre gyorsabban mozgott rajtam és közben a melleit izgatta!
Éreztem a mozgásából,hogy neki sem kell már sok,és abban a pillanatban élvezett is,rá a faszomra,és közben a mellkasomra dölt és lihegett!
Anyám kirántotta a faszom a Márti pinájából és tövig szopta,én abban a pillanatban el is élveztem,bele anyám szájjába és ö csak nyelte a gecim,aztán tisztára szopogatta a már érzékeny farkam,egészen addig,még le nem lankadt!

Pihegtem és nem tudtam,most mi lesz!
Hiszen megbasztam a keresztanyám,és a saját anyám pedig leszopta a faszom!
Hihetetlen élmény,de nagyon élveztem és nem bántam meg!
Pár perc után mozgolódni kezdtünk és én Mártit simogattam,aki még mindig feküdt mellettem az ágyon!Anyám pedig térdelt az ágy elött és a kimerült farkam simogatta!

Felkeltünk,felöltöztünk,anyám kiment és Márti is menni készült,de még az ajtóból visszaszólt!
Peti!
Ma éjszaka át fogok jönni Hozzád!
Ezt meg kell ismételni!-mosolyodott el és kiment a szobából!

Sok dolog történt az éjszaka és nem árulok el titkot,ha bevallom,hogy nem ketten voltunk éjjel,hanem az én szexéhes anyám is beosont hozzám,de ez egy másik történet,ha érdekel titeket!
Hasonló történetek
25547
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
24712
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: