Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Párizs véres éjszakái

Párizs véres éjszakái
Párizs.1938.Egy fagyos téli éjszaka volt, mikor átfutott a városon egy titok. Egy titok, amit kevesen tudnak. Az utcákon nem járt senki, egy valaki lépett ki… Andreé, akit Párizsban senki sem kedvelt, mert azt állította, hogy az Eiffel-torony tetején vámpírok élnek. Csak egy valaki kedvelte a szerelme Daphneé. Ám amikor a polgármester lányát holtan találták két szúrással a nyakán, már repesgették:”Talán Andreénak igaza van!”. A vámpíroknak nem tetszett, hogy pont egy ilyen fiatal férfi kezdi felfedni kilétüket a világban, ezért úgy döntöttek, hogy cselekednek. Egy este mikor Daphneé épp Andreéval találkozott volna, különös dolog történt. A lány sietett a fiúhoz és mikor már közeledtek volna egymáshoz, Daphneé holtan esett össze. Andreé odarohant hozzá. A nyakán két szúrást látott… és még valakit. Egy férfit, akinek sötét alakja lassan eltűnt Párizs fényei közt. A vámpírok létezése lassan elfelejtődött, mert hősünk így tanulta meg, hogy ez örök titok marad. Egyesek azt mondják Andreé Daphneé sírja mellett halt meg, de csak a teste, mert a lelke még mindig a sír mellett bolyong és védi szerelmét. Mások úgy vélik, hogy Ő maga is vámpír lett, hogy kedvese emlékét örökre megőrizze. Hogy melyik történet igaz? Léteznek-e vámpírok? Senki sem tudja, de azt mondják, hogy fagyos téli éjjeleken néha hallani Daphneé sikítását…
Hasonló történetek
6619
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
5989
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: