Hajdanán volt három fivér, kik közös apától származtak. Ám az idők folyamán kettő megváltozott.
Egyikőjüket, a legidősebbet megmarta egy denevér, Őt elragadta a sötét éj. Nemes vámpírrá lett, ki emberek vérén él éjszakáról éjszakára. Az Ő leszármazottjai vagyunk, mi vámpírok.
A középső fivért egy farkas harapta meg, Ő ezentúl a holdat ugatva várja, míg az megtelik. Ekkor jön el az Ő ideje, vérfarkas lesz belőle. Az Ő leszármazottjai a vérfarkasok. Mi és Ők folytonos harcban állunk már az idők kezdete óta.
A legkisebb fiú megóvta emberi létét, leszármazottjai az emberek, az örök prédák. Rájuk vadásznak vámpírok és vérfarkasok egyaránt, miközben mit sem tudnak a világ sötétségbe borult oldaláról.
Mint említettem a vámpírok, vagyis mi és a vérfarkasok között már elég rég dúl a háború. Az idők folyamán csatát nyertünk és vesztettünk. Az évszázadok folyamán képességeink fegyvereinkkel fejlődtek. De ezt az ősi hitet soha nem mocskolta még be egyik faj sem, e történetet minden vámpír és vérfarkas tudja... Ha más közös nincs is, ez az. A három ősatya közül már egy sem él, a harcok martalékává váltak, vagy lassan jött el értük a halál.
A legfiatalabbik, az emberi ős természetes halál útján halt meg. A vérfarkasok őse harcban esett el. A vámpíroké, csata után halálos sebébe halt bele.
A háború, mely még ma is folyik, így emésztette el a három fivért.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-08 00:00:00
|
Történetek
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-09 00:00:00
|
Történetek
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
by C. Melson.
Ui: az oldalam címe: www.bloodford.gportal.hu
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda
thanks
aaaaa
Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda
köszönöm