Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ördög és Pokol (első fejezet)

Későre járt. A nap már órákkal azelött alábukott a horizonton. Messze a környéken béke és nyugalom honolt. Csupán a párzó tücskök andalító ciripelése verte fel a szinte már elviselhetetlen csendet. A környező erdők sötétlő árnyat vetve, sejtelmesen ölelték körül a kivilágított benzinkutat.
Igazán mindennapi, kissé lepusztult épület volt. Egy aprócska Shop és egy nyilvános WC, na meg egy hátsó raktár. Ez volt eme gazdag betonszépség minden kincse. A töltőállómások felett vasbeton födém vigyázott a vendégek kényelmére eső idején.
Eme félreeső épület szépségét csak növelte az az 1300-as piros Dacia (és egyben az egyetlen használható jármű a benzínkúton, ha a kibelezett Dodge-ot a nyilvános helyiség melleti vadnövényekkel és bokrokkal benőtt kisudvaron nem számítjuk annak), ami épp a Shop elött várta magányosan, kissé rekedtes motorbúgással az odabennt vásárló gazdáját.
A fickót a legnagyobb jóindulattal sem nevezhettük volna átlagos megjelenésű emberi (vagy ahhoz hasonló) lénynek. Kopottas kék-fehér kockázatú ingje majdhogynem sikeresen takarta el megfakult, az idő vasfoga által vajszínűre átvedlett fehér trikóját. Emelett csodás, már-már inkább lenyűgöző összhangott játszott olcsó, kék farmernadrágja, a térdein éktelenkedő, feslett szakadással. Ám mindez valószínűleg fel sem tűnt volna az avatatlan szemeknek, hisz ők valószínűleg leragadtak volna a nyomokban már jelzésszinten megfáradt fekete edzőkesztyűkön, melyek furcsak kontrasztot alkottak az alkarján fakulóban lévő "lángoló kereszt" tetoválással.
Talán ideje volna elárulnom: történetünk főhősével állunk szemben, akit nevezetesen "Cézárnak" hívtak. Na persze nem ez volt az igazi neve, valójában azt senki sem tudta micsoda. Aki csak ismerte mind csak "Cézárnak" emlegette. Az évek során a becenév kitúrva az eredetit a feledés homolyábá taszította és teljesen egybeforrt vele. Igazából valahol illett is hozzá. Na nem, nem azért mert uralkodói véna volt. Igénytelen becenév volt ez egy igénytelen emberhez. Hogy az igénytelen jó vagy rossz értelemben volt felfedezhető emberünk jellemében, azt döntse el ki-ki maga. Bőven lesz rá lehetősége, hiszen a történet további felében, ennek a fura szerzetnek a bőrébe bújván követjük nyomon az elötte álló, korán sem mindennapi események láncolatát. Mégha ez ellen sokan is ellenkeznének.

Épp valami folyékonyat kerestem amit leönthettem volna a torkomon, még a nagy buli elött.
Hasonló történetek
30758
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
26534
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: