Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Öntudatlanság

Herbert Stokes vagyok. 1969. szeptember 13-án születtem Connecticutban. New Yorkban élek egy kétszintes házban, magányosan. Volt családom, de 6 hónappal ezelőtt elvesztettem őket egy közlekedési balesetben. Feleségem és két kislányom a New York-i autópályán veszítették el életüket. Egy ittas sofőr hátulról beléjük száguldott. Sarah a helyszínen szörnyethalt.
Két lányom a városi kórházban halt meg.
E szörnyűséges tragédia óta furcsa dolgok történnek velem. Majdnem minden nap megtörténik ugyanaz. A saját ágyamban térek nyugovóra, de mikor felébredek, már nem vagyok ott. Sőt már a házban sem vagyok. Egy erdőben ébredek. Mindenem csupa vér. Nem tudom megmagyarázni, hogy mi történik velem.

Most éppen lefekvéshez készülődöm. Az ágyam szélén ülők pizsamában. Felállok a bútorról és a konyha felé indulok. Bent a helyiségben a polchoz lépek. A szekrény ajtó irányába szeretnék nyúlni, de a kezem nem engedelmeskedik. A karom inkább a fiók felé nyúl, majd kihúzza.
- Mi az ördög történik velem? - szólalok meg magamban.
Aztán egy pár másodperc múlva rájövök, hogy már nem vagyok ura önmagamnak. Valami más irányít. Rab vagyok a saját testemben. A szemeimen keresztül tudom csak figyelni, hogy mi fog történni. A kezem a fiókból kiemeli a konyhakést. Elfordul a testem onnan, majd kimegy a konyhából. Végighalad a folyosón egészen a bejárati ajtóig. Mikor odaér, kinyitja azt.
Egy pár percig egy helyben áll. Nem mozdul semerre sem. Aztán kilép a sötét utcára.
Megindulunk a járdán. Lassú, lomha léptekkel. Minden csendes csak a szél halk zúgása hallatszik. Tíz perc séta után megpillantok egy fiatal nőt tőlünk úgy 20 méterre.
Követni kezdjük. Egyre közelebb érünk hozzá. A lány hirtelen megáll. Ekkor mi is így teszünk. A lány kutakodni kezd a táskájában.

Már ott vagyunk közvetlenül mögötte.
- Szia szépségem - formál szavakat a szám nem az én hangomon.
Ettől teljesen megrémülök.
A lány lassan megfordul. Elkerekedett szemekkel néz fel "rám".
- Uram - szólal meg.
Mielőtt befejezhetné a mondatot, a kezem előre lendül. A konyhakés a lány nyakába vágódik. Vére szanaszét spriccel. Az arcomra és a pizsamámra is zúdul.
Mindkét karját fájdalmasan a nyakára szorítja. Egy néhány pillanat múlva összeroskad.
Nem sokkal később hörgő hangokat hallatva teljes testével a földre zuhan.
"Rám" emeli tekintetét, aztán két-három rángás után mozdulatlanná dermed. Ezután minden elsötétedik előttem.

Az erdőben ébredek fel. Megmozdítom a karom. Most már engedelmeskedik.
Ismét önmagam vagyok. Újra hatalmam van a testem felett. Végignézek magamon. Csupa vér vagyok. Pizsamám elszíneződött a vértől. Lassan felkelek. S elindulok a város felé.

Az úton lépkedek. Az emberek, akik mellett elhaladok rémülettel teli arccal néznek rám.
- Uram, mi történt magával? - kérdezgetik.
Azonban én nem felelek semmit. Megállíthatatlanul haladok előre a célom felé.

Elérem az épületet, feltekintek rá. Elindulok felfelé a lépcsőn. Beérve megpillantom a rendőrfőnököt. Rémülten lép oda hozzám.
- Mi történt magával? - kérdezi tőlem. - Megtámadták?
- Szeretném feladni magam - felelem lassan -, az éjjel megöltem egy embert.
Hasonló történetek
7226
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
5836
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: