Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Olaszország

5 éves korom óta a szüleim, nagyszüleim minden nyáron Olaszországba visznek nyaralni. Én már az első alkalommal beleszerettem ebbe az országba és ez a szerelem már lassan 10 éve tart.
Volt egy pár éve az életemnek, mikor elég nehéz természetű voltam. Nagyon sokat veszekedtem a családommal, úgy éreztem nincs értelme az életemnek.. Egészen 2008 nyaráig. Ezen a nyáron az egész életem megváltozott. Abban az évben 3 hetet töltöttünk kint. Mikor véget ért, úgy éreztem, még az életemet is képes lennék odaadni, csak hogy kint maradhassak. Annyira visszaakartam menni... Azt hittem belehalok. Még másfél év után is úgy érzem, hogy az volt életem legfájdalmasabb időszaka. De nem bántam meg, hogy ennyire szenvedtem utána, mert ezután lett életcélom, lett értelme az életemnek, tudom, hogy mi az álmom...

Még abban az évben eldöntöttem, hogy történjen bármi, én akkor is ott fogok élni... Elkezdtem olaszt tanulni az ELO-val, az összes létező olasz nyelvű közösségi portálokra, társkeresőkre regisztráltam és már több tucat olasszal tartom a kapcsolatot. Minden szabadidőmet a Vörösmarty téren töltöm, mert néha a sors az utamba ejt jóképű olasz pasikat :) Ha meglátok valahol egy olasz rendszámú kocsit, nem tudom miért, de a szívem apró-pici darabokra hullik szét..
Az emberek, az iwiw és a myvip adatlapomat olvasva nyilván felteszik magukban a kérdést, hogy ’Úristen, ez a lány mit eszik ennyire az olaszokon?’
De szeretném tiszázni, hogy sem elmebeteg, sem bolond nem vagyok csak egyszerűen istenítem a olaszokat és fogalmam sincs, hogy mitől lettem ilyen, de rá szeretnék jönni.

Hát még annyit szeretnék mondani, hogy tényleg mindennél, de mindennél jobban szeretem Olaszországot és ha tehetném, már most ott élnék, de tudom, hogy ez sajnos lehetetlen. Semmi más nem érdekel. És remélem, hogy 10 év múlva már egy olasz városkában fogok éldegélni....
Hasonló történetek
3722
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4162
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Blankus ·
Köszönöm szépen mindkettőtöknek! :)

golyó56 ·
Másodikos voltam (még nem egészen 8), mikor kijelentettem: Én villamosmérnök leszek. Igazából azt sem tudtam, mi az. Az lettem, édesanyám önfeláldozásának köszönhetően,

A Te imádatod ugyanilyen, csak kicsit idősebb korban fogant, de Neked legalább van fogalmad arról hogy mit imádsz!

Ne add fel az álmaidat, küzdj értük! Érdemes!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: