Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nudizás a Tiszánál 3!

Tavaly nyáron a melegre való tekintettel elmentünk a Luppa-szigetre Gabival fürdeni. Nem voltunk sokan, de mégsem nudiztunk. A ferde kavicsos partoldalra leterítettük a pokrócot, majd ott heverésztünk. Néha-néha megmártóztunk, mert délben iszonyatosan meleg volt, nem is szabadott volna vízparton lenni, mert nagyon sütött a nap. Pont mellettünk volt egy fiatal (18-20-as átlagéletkorú) kis társaság, 4-en, 2 lány és 2 fiú. Egyik lány nem akart fürdeni, mert, hogy nem készült fürdésre. 2-3 percnyi rábeszélés után belement. Kis topját ledobta, alatta egy narancsszínű csipkés melltartó fogadott. Körülnézett, látta, hogy nem vagyunk sokan, levetette a lapszoknyáját is. Alatta egy szintén narancsszínű csipkés tanga borította testét. Törölközőjét magára tekerve várta a többiek készülődését. Közvetlenül a vízbe menetel előtt a törölköző alatt levetette a tangát, majd hanyagul barátnőjének törölközőjére dobta.

Ekkor jött csak a nagy csodálkozás, amikor a törölközőt is levéve magáról besétált a hirtelen mélyülő vízbe. Hamar eltűnt derékig a vízben, de vigyázott rá, hogy a melltartó ne legyen vizes! Egy kicsit felment bennem a "pumpa", gondoltam lehűtöm magam. Felkeltem, de fütyim rendesen ágaskodott, úgyhogy zsebretett kézzel mentem a víz felé, elég gyorsan lépkedve. Mikor odaértem, éppen derékig merült a vízben, így nem láttam semmit. Viszont a bányatavak hirtelen mélyülnek, úgyhogy egy part felé dobott labda meg is oldotta a problémámat. Nem zavartatta magát, de nem is volt az a magamutogató emberke. Szó nélkül kiment a labdáért. Mikor már nem ért derékig a víz, bal kezével takarta el punciját. A társaság többi tagja és én, mivel bentről néztük a lányt, többet láthattunk belőle, pláne mikor lehajolt a labdáért. Visszafelé jövet nem takart el semmit, csak egyik ujjával benyúlt a lába közé és "valamit" megigazított. Mikor visszaért a két srác szinte egyszerre simogatta meg a lányt. Sejtettem, hogy valami közös barátnő! Kicsit összébb verődtek és elkezdtek beszélgetni. Mire legközelebb odanéztem, csak annyit láttam, hogy két kezével a két srác hímtagját izgatja. Hogy a két srác kiérjen a vízből, egy kicsivel kijjebb mentek.

A lány pont szemben állt velem, kezében a 2 fityma. Rámnézett, majd vissza a srácokra. Majdnem összezárt lábbal állt ott, de így is jól látszottak szeméremajkai. Úgy éreztem, hogy valami fog a nadrágomban történni. Hirtelen nem tudtam, mitévő legyek, nem akartam, hogy a fürdőnadrágom olyan legyen, pedig lehet, hogy jobb lett volna. Villámi sebességgel letoltam, de ebből senki nem látott semmit. A végső baj akkor kezdődött, amikor a tevékenykedés végeredményeként a két srác csak-csak elélvezett és a lány a kezén maradt dolgokat a combja belső felére kente, közben pedig rám nézett. Srácok visszarakták a nadrágjukba, indultak kifelé. Ekkor úgy éreztem, hogy mindjárt szétrobbanok, ha vissza akarom tartani és az élvezettől elkábulva, kihúztam magam és elengedtem a visszatartást. Vízből éppen kilógó fütyim végén egy kis spricc jelentette, hogy elélveztem, de éreztem, nincs vége! Néztem még, hogy mennyi látszik ki ebből. A lánynak feltűnhetett, hogy a vizet nézem, mert végignézte a folytatást. Akaratlanul is két ujjal megfogtam a bőrt a makkomon. Előretoltam, majd hátrahúztam. Az egész úgy nézett ki, mintha a makkom a víz alól bukkant volna elő.

Még egyszer előre tudtam tolni, de akkor jött a spriccelés folytatása. Ekkor már egyáltalán nem érdekelt semmi. Hiába szorítottam le a fütyimet, csak kilógott a vízből. Odaspricceltem magam elé, majd a húzogatás hatására még jött belőlem elég nedv, amit csak úgy belefolyattam a tóba.

A lány csak vállat vont és magában kuncogva kifelé vette az irányt.
Hasonló történetek
25566
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
30757
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: