Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Novella a tompa ceruzáról

v
Tettünk... igenis tettünk. Éltünk úgy, mint ezer éve, ugyanazokkal a vágyakkal beteljesülve és ugyanazokkal az álmokkal élve. Mint te! Gondolj csak bele, hogy az a ceruza csak forog és forog a kezedben. Megfogod a hófehér papírt, és óvatos betűkkel ráírod életed perceit. A hegye egyre csak tompul és tompul, míg végül meg kell faragnod. Mert az élet igeis ilyen, ha nem teszel érte, s annak élsz, ami a jelen az élvezet a mámor és a többi, akkor lassan elfogysz, eltompulsz. Csak akkor lehetsz újból teljes, ha a kárhozattól mentesen megfaragod az életedet. Jóváteszed vétkeid, és éled tovább az életed. Sajnos semmi sem tart örökké, s akárhányszor is írsz, akárhányszor is faragsz, lassan elfogysz, mint a ceruza ott a kezedben. Eltűnsz nyomtalanul, mint a jéghideg hó, midőn elsöprő erejével megérkezik a bömbölő oroszlánként lecsapó március és elfojtja a tél emlékét, kitörli és harcol ellene, de az csak újból győzedelmeskedik midőn összes erejét latba véve összeroppantja a nyár termését az életet.
Hogy miért is írtam le mindezt? Talán hogy okulj? Áh nem, neked nincs szükséged az okulásra, hisz ember vagy, semmiben sem különbözöl tőlem, vagy a föld túloldalán lévő kortársadtól, csak egy valamiben… neked saját ceruzád van, s akkor faragod meg mikor te akarod, hisz az Isten szabad akaratot adott nékünk egy feltétellel, hogy meg kell haljunk.
Hasonló történetek
3925
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3887
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
redcherry ·
csatlakozom az előttem szólóhoz az ötlet nem rossz de nem tudtad volna egy kicsit jobban kifejteni, kicsit kevesebb hibával?

hegikitty88 ·
Hát először is a novella eleje teljesen lemaradt és nem tudom mi okból. Másrész a helyesírási hibákért elnézést kérek, hisz ahogy mondani szokás én tipikus példája vagyok a szófosásnak. Csak írok és írok..nem érdekel mit és hogyan.. amugy figyelmetekbe ajánlom a másik két írásom főleg a legnagyobb bűnt, ahogy látom jó kritikusok vagytok és annak a műnek épp arra van szüksége. Előre is köszönöm. És természetesen a jó pap holtig tanul :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: