Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

nézem,hogy a feleségemet......

Most,hogy már idősebb vagyok,színte,nosztalgiázva gondolok az elmúlt évekre!Na,de "pergessűnk"víssza közel 20 évet!Gyönyörű feleségem vólt,nemrég házasodtunk össze,nagyon jó alakja vólt,és nagyon szeretett meztelenűl mászkálni,amire főleg csak otthon tudott szert tenni!Én is ,ő is nagyon szerettűnk kefélni,és a sex színte mínden pózát kipróbáltuk!Az sem zavart már,ha leskelődtek,olyankor a feleségem a szájába vette a "botomat",és színte látványosan csínálta,hogy az arcára élvezzek!Egyszer,mikor a múnkából hazaértem és sexeltűnk,azzal az ötlettel állt elő,hogy mi lenne,ha a barátnőjével és a férjével,mi is elmennénk egy bányatóhoz,és meztelenkednénk!Először kapásból elvetettem az ötletet,de belegóndóltam,hogyha azokkal mennénk,akikre én gondolok,,nem is vólna rossz!Régóta nézegettem a barátnőjét,és már gondolatban,nagyon sokszór levetkőztetettem,így színte alíg vártam a napot,mikor lesz már hosszú hétvége!Ez is eljőtt,az ő kocsijukkal mentűnk,egyik nőn sem vólt se bugyi,se melltartó,sőt a barátnője még ki is hangsúlyózta,hogy mindez minek,mikor úgy is meztelenűl leszünk!Sőt,mikor megérkeztűnk,jóformán még ki sem pakóltúnk,ő máris meztelenűl rohangált,úgy,hogy minél jobban szemügyre tudják venni,a fiatal srácok!Persze én is skubíztam,de ugy tettem,mind akinek míndez közömbös!-pedig fenéket-!Közben a feleségem is"nekivetkőzött",a barátnője élettársának örömére,aki megelégedetten csettíntett,és odasúgta!-te,mit szólnál,ha éjszakára nőket cserélnénk!-Ne hűlyéskedj!Külőnben is csak egy sátrúnk van,így míndegyőnk láthatja a másik nőjét!Hát,idáig rendben vólna,de góndolom a te feleséged sem veti meg a faszt,az én drágám meg főleg nincs az ilyen ellen!Ezzel csak nem azt akarod móndani,hogy már máskor is?De igen!Pontósan azt!Neki köszönhetem,hogy már sok szép nővel vólt dólgom,igaz,hogy őt is megkefélték már egy jó páran!Tőbb faszt fogott,mint te víllásreggeliztél!De ne térjűnk el a tárgytól!Benne vagy,hogy megbasszam a feleséged?Hát,tudod ez nagyon hírtelen jőtt!Nem ártana vele is finoman közőlni!Ezt csak bízd a drágámra!Ha rajta múlik,este már a feleségedet kefélem!Mondd,szopni is szokott!?Nem gondolod,hogy kissé túllősz a célon?Egyáltalán nem!Tudom,hogy te is megbasznád a drágámat,csak nem tudod,hogy fogj neki!Így van?Gyorsan-legalábbis nekem úgy tűnt-eljőtt az este!Láttam,hogy a két nő valamit pusmog,de a sátorba lépve-lakóházsátor-,már mínden világos vólt!Mindannyían meztelenek vóltúnk,a két nő odalépett hozzánk,megmarkólták a faszúnkat-persze míndegyik a más párjáét-,és úgy húztak bennűnket az ágyhoz,ami matrac vólt!Nem is góndóltam vólna,hogy ilyen könnyen megkapom a feleségem barátnőjét!Nagyon jól kefélt,és mikor szájába vette a dorongomat,egy pillantást vetettem óldalra,ahol épp kihúzta a farkát a feleségemből,és a szájába tette!Szeríntem már az élvezet határán vólt,mert épp,hogy berakta a szájába,máris elélvezett,televágva a száját és egy keveset a mellére is!Nemsokára én is elélveztem,a gecim mínden cseppjét lenyelte,vóltmár benne rutínja!Túdjátok mit!?-szólalt meg agecivel teli szájja-Mi lenne,ha ezt a pár napot úgy tőltenénk el,hogy mindegyőnk párt cserél!Vagyis?Mindenki azzal kefél akivel akar,és idegeneknek is úgy mutatkozunk be,mintha mi lennénk egy pár!De csak erről a pár napról van szó?Belementem,nem sejtve,hogy ez a nő,a feleségemet akarja megbaszatni egy ismerősével!Másnap este,a kisablakhoz vitt,hogy lessek be!Benéztem,és látom ám,hogy a feleségemet egy férfi igencsak keféli,egy másik meg szopatja!Na,mit szólsz!?Jól csinálja a feleséged?Mikor vége lett a hétvégének és hazaértűnk,mielőtt még én szóltam vólna,megszólalt és közölte!;Ugye,jó hétvége vólt!?Szeríntem ezt máskor is megkéne ismételni!Ezek után nem mertem mondani semmit,csak annyit közőltem,hogy jó lenne,ha fogat mosnál,mert nagyon geci szag jön ki belőled!De azért én is megkeféltem és leszopattam,és jólesett beleélvezni a nemrég kimosott szájába!
Hasonló történetek
26534
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
29959
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: