Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Never give up

Csak állt és várt. Várt arra a bizonyos pillanatra, amikor érzi, tudja, hogy ez lesz az utolsó lehetősége a menekülésre. Hallja a beszűrődő zajokat. Igen a pillanat lassan eljön végre, megmenekül. Imádkozik, minden este imádkozott, pedig hite nincs és nem is volt soha. A kulcs már zörög a zárban, a soha vissza nem térő alkalom eljött hát újra. Abban a pillanatban, hogy az ajtó kitárult, kitör. Rohan, ahogy csak bír. Nem néz se jobbra se balra. Fut, ahogy csak a lába bírja. Szeme előtt egy szó lebeg: szabadság. Már csak pár lépcsőfok és eléri az ajtót. Onnan túl már nagyobb esélye van a túlélésre. Ha kijut és túl jut a 200m- es sík részen megmenekül, ha nem vége. Az ajtó már szinte előtte van. Kinyújtja a kezét és lenyomja a kilincset. Az ajtó kinyílik, miért is ne nyílt volna ki hiszen ezt az ajtót soha nem szokták zárni. Itt mindenki még csak a menekülés gondolatát is elkerüli. Ő viszont teljesen tiszta fejjel érkezett ide…
Arcát megcsapja a szabadság friss illata és már tudja, hogy soha nem fogja feladni. Pedig egyre nehezebben bírja már a futást. Bal lába begörcsöl, tüdeje sípolni kezd. Hirtelen összeesik. Nem, fel kell állni! Nem szabad feladni! Már nincs messze a cél. De már kúszni is alig tud. Az utolsó leheletnyi erejével is küzd, küzd azért hogy életben maradjon, hogy eltudja mondani, hogy tudják. Küzd, kapar kezével.
Hallja a fegyverek ropogását maga mellet, de nem fél, mert tudja túl értékes ahhoz, hogy megöljék(ugye?). Egyre jobban érzi a döngő lépteket maga körül, ahogy közelednek feléje. Hirtelen megragadják két oldalról. Látja a porba hulló cseppeket, ami az injekciós tűből fröccsent ki. Nem, gondolja ezúttal nem fog úgy felébredni szobájában, hogy már megint nem sikerült. A szabadság reménye és a tudat hogy rá igen is nagy szükség van, felbátorítja erőt ad neki. Annyi erőt, hogy elfelejti a lábából jövő iszonyatos fájdalmat, hihetetlen nagy erővel kitör a kezek börtönéből. S újra elkezd futni, de ezúttal félelmetes energiával. Tüdejének utolsó erejével elordítja magát: Szabadság!! Érzi, ahogy testén áthatol a hideg tiszta ezüst és és eléri a szívét. A szívét ami erőt adott a legkíméletlenebb időben is. Leperegnek előtte az életének apró kockái a másodperc töredékében. Újra átéli a jó és a rossz pillanatait. Mikor felhőtlen, szabályok nélküli kamaszkorát élte, s mikor élete gyökeresen megváltozott. Szíve dobban még egy utolsót, s teste végleg a porba hull…
(maybe to be continued)
Hasonló történetek
3752
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5777
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
A " Száll a kakukk fészkére" jut az eszembe.



Egész jó....

....csak a környező világ rossz

Piros Pille ·
..........éppen juthat, de míg abban az áldozat nem hiábavaló, ezen írás tanulsága mi? Hogy nincs menekvés?

És hogy váltsuk aprópénzre, és fordítsuk meg. Talán jogos a rabság, mert ha szabadon engedik, megöli az apját, mint a napokban is valaki, vagy egy kislányt az utcán. Vannak emberek, akiket nem szabad kiengedni. Vagy nem?
Szivacs ·
Szia bogárka :)

Kiemelnék 2 részletet, ami miatt engem Ken Kesey novellájára emlékeztetett.

1: " Ő viszont teljesen tiszta fejjel érkezett ide…"
2: " ....de nem fél, mert tudja túl értékes ahhoz, hogy megöljék(ugye?). " .....
>

Persze totál igazad van, a bolondokat irtani kell.....
Márminthogyha egyszer bebizonyosodott, hogy tényleg bulond és még közveszélyes is ! .....(mondjuk, Hitler és bandája is az volt, nemzeteket fanatizált, meg miegymás...) ..... de már megint messze kanyarodom az alaptémától.

(és az igazat megvallva, nem voltam biztos az író nevében, s lásd, mibe botlik az ember lánya :))... bemásoltam, hátha a lagfrissebb mai fiatalságnak is megjön a kedve hozzá.



Ken Kesey:
Száll a kakukk fészkére (részlet)

„Éppen akkor érek ki a folyosóra, amikor McMurhpy jön ki a klozettról. A sapka a fejében, más nem is igen van rajta, csak a törölköző a dereka körül. A kezében fogkefe. Megáll a folyosón, néz jobbra-balra, közben nagyujján egyensúlyoz, hogy a hideg kőre ne kelljen a talpát letenni. Végre kiszúrja magának a legkisebb feketét, odamegy hozzá, és barátságosan a vállára csap, mintha szilvafa korukból ismernék egymást.
-Hé cimbora, van-e itt valahol egy kis fogpaszta, hogy az agyaraimat megsikálhatnám?
A fekete törpe fölveti a fejét, s az orra beleütközik McMurphy ujja bütykébe. Nem tetszik neki, a homlokát ráncolja, és körülnéz, kéznél van-e a másik két fekete, ha szükség talál lenni rájuk, aztán fölvilágosítja McMurphyt, hogy a szerkényben, viszont a szekrényt nem nyitják ki háromnegyed hét előtt senkinek. -Ez a házirend - teszi hozzá.
- Vagy úgy? És a fogpaszta benne van a szekrényben? Elzárva tartják?
- Úgy is van. El van zárva a szekrénybe.
A fekete már fordulna vissza, és tisztogatná tovább a felvédő deszkát, de a nagy kéz, akár egy vörös kapocs, úgy szorítja a vállát.
- A szekrénybe van elzárva, mi? Ejnye-ejnye! És mégis mit gondolsz, miért lehet az a fogpaszta zár alatt? Tán csak nem akkora veszedelem? Hogy meg lehetne valakit mérgezni vele? Vagy a fejét lehetne szétverni valakinek a tubussal? Mit gondolsz, mi lehet az oka, hogy az ilyen ártatlan jószágot elzárva tartják?
- A házirend az oka, Mr. McMurphy. - S mikor látja, hogy ez az érv nem veri le a lábáról McMurphyt rásandít a vállára nehezedő kézre, és hozzáteszi: - Mi lenne itten, ha mindenki akkor állna neki a fogát sikálni, amikor eszébe jut?
McMurphy elengedi a vállát neki, és a melle bozótjában kezd bogarászni. Eltöpreng. - Ühüm, ühüm. Már kezdem érteni Vagyis a házirend az ellen szól, hogy ne mindenki odaállhasson evés után a fogát mosni.
- Hát világos, nem?
- Persze. Értek én a szóból. Mert mi volna akkor, ha mindenki fogná, amikor csak kedve szottyanik, s mosná a fogát, igaz?
- Hát. Képzelje mi volna itt...
- Rossz elképzelni. Volna, aki már fél hétkor odaállna, volna, aki már negyed hétkor, de volna olyan is biztos, aki már hatkor nagyban sikárolná a fogát. Persze. Értem én az elgondolást.
Odanéz, látja, hogy a fal mellett állok, s a fekete feje fölött odakacsint.
- Le kell takarítanom ezt a falvédő deszkát Mr. McMurphy.
- Ja? Nem is akarnám tartóztatni. - S egypár lépést hátrál, amint a fekete lehajlik, hogy dörgöl tovább. De aztán megint odamegy, s belenéz a bádogdobozba, ami ott áll a fekete mellett. - Nicsak - mondja -, mi van ebbe a dobozba?
- Ebbe? Ez szappanpehely.
- Igaz, hogy inkább fogpasztával élek, de... - belenyúl a fogkeféjével a dobozba, kétszer körbekavar, aztán a dogoz szélén leveri róla a fölösleget - de egyszer ez is megfelel. Köszönöm alássan. A házirendre még később visszatérünk.
Azzal megy vissza a klozettra, és fújja tovább, a fogmosás piszton-aláfestéssel.
Piros Pille ·
Jó, hogy bemásoltad. Remek ez a könyv, hátha elolvassák sokan. S a film egyike azon keveseknek, amelyek vetekszenek az irodalmi alappal. Nézzétek meg!!!

Nem mondtam, hogy írtai kell a bolondokat:), csupán azt, hogy nem mindig igaz gondolat, ami a fejben kószál. És, igen, sajnos sokan szabadon garázdálkodnak, akiknek egy kórházi osztályon lenne a helyük.
Szivacs ·
Mindegy, a menekülés vágyát egész jól érzékeltette az író.
Lehetett volna sokkal részletesebb, átfogóbb, szimbólikusabb, ....
.....
....mert az emberiség nagytöbbsége, biza menekül.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: