Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Netes álmok

Egy kiéhezett és felizgatott pár levelezése a netről:

Fürdőszoba, mindenki alszik, megvártam, amíg a gyerekek és a férjem is álomra hajtja a fejét. Nem kellett sokat várnom, manapság mindig én fekszem le utoljára.

Zuhanyozni mentem, és élvezettel csorgattam magamra a nem túl meleg vizet. Erősebbre állítottam a víz sugarát és behunytam a szemem. Fentről lefelé, lassan dörzsölni kezdtem a testemet, és odaképzeltelek magam mellé...szivaccsal a kezedben álltál a kád mellett, és figyeltél engem...zavarodban kiejtetted a szivacsot a kezedből, bele a kádba...lehajoltam érte. Ahogy ez történt, kezedet a hátamra tetted, ami csupa tusfürdő volt, és síkos tenyereddel végigsimítottál a gerincemen...az egészet úgy éreztem, hogy azt mondod, maradjak így lehajolva, mert tovább folytatnád a simogatást. A zuhany a mellemet verte, te pedig a hátamról a fenekemre csúsztattad a kezed. Kicsit megfordultam, hogy láss, mert ez volt a kívánságod, ahogy lehajoltam és oda fordultam az arcod elé, szinte az orrodat érte a popsim. A fenekem és puncim hívogatóan nyílt ki feléd...

Először a kezeddel simogattál, már nem a víztől voltam nedves, és belekóstoltál a puncimba. Beleremegtem ebbe az erős nyalásba, élvezettel vettem tudomásul, hogy most nagyon akarsz engem, ezért hátranyúltam és az egyik kezemmel még jobban utat nyitottam a nyelvednek. Ott kalandoztál a lyukakban, én pedig a csiklómat simogattam körbe-körbe. A kezeiddel a kicsit lelógó mellemet masszíroztad, a bimbómat csavargattad finoman. Mondhatom, a gyönyör hamar kezdte átjárni a testemet, de te még nem akartad, hogy elélvezzek, ezért elkérted tőlem a zuhanyt, és még erősebbre állítottuk a sugarát. Hiába volt nagyon erős, gyengéden verte a csiklómat a víz, ahogy odanyomtad, miközben két ujjaddal behatoltál a hüvelyembe, eggyel pedig a fenekem lyukacskáját kezdted tágítani. Rettenetesen élveztem, és most már nem kellett sok....odaélveztem a kezedbe, amikor rángani kezdett a testem, gyorsan kirántottad a kezedet, és a nyelveddel gyors csapásokkal felváltottad, és azonnal elélveztem a szádban is. Nedveimet szinte folyattam a szádba, és te óriási, erős nyelvcsapásokkal nyaltál tovább és tovább. Ujjadat végre bedugtad az anusomba, és ettől olyan mély orgazmus járt át, hogy szinte folyamatosnak éreztem a gyönyört és sikoltva könyörögtem, hogy most már gyere be a kádba, és dugj meg, mert megőrülök, hogy végre a g pont körüli orgazmus is megtaláljon....

Te bepattantál mögém, és keményre dagadt farkadat belémvágtad. Én továbbra is terpeszben állva, lehajolva vártam a lökéseket, amik végre elindultak, és mélyen, erősen, megdugtál. Hol gyengédebb, hol erősebb lökésekkel keféltünk, lüktetve szorítottam-engedtem a farkad körül a hüvelyemet, míg együtt el nem élveztünk, aminek elég hangosan örömünket fejeztük ki: Ez játszódott le a becsukott szemhéjam mögött zuhanyozás közben. Nem akartam abbahagyni a testem izgatását, legalább három hatalmasat élveztem a zuhany és az ujjaim segítségével:-)))

Ismét hatással voltál rám. Igen úgy is! Elképzeltem magamban amint érzékien simogatod a cicid, szinte hívogatóan mutatod felém: kapd be a bimbóm most azonnal, rágcsáld. Mindeközben lehúztam a nadrágom és az alsóm.... Kezembe vettem a már szinte teljesen merev farkam... Gondolatban látom, ahogy lehúzod a bugyid és kéjesen hanyatt fekszel a széles ágyon kezed még mindig a saját testedet kényezteti. Közben a hímvesszőm teljesen megmerevedett és megjelentek rajta az első cseppek. Mindkét kezed a puncidhoz téved, széttárod a combjaid és lesed a szemem. Kezem marokra fogja szerszámom és lassú ütemben mozgatni kezdem, le-föl húzogatva a makkon a bőrt. Ujjaid széthúzzák az ajkaid és egyik kezed - mintegy véletlenül - a csiklódra téved, de nem, már köröz rajta. Érzem, ahogy fokozódik a furcsa érzés a gerincemben, gyorsítottam az ütemen....A mutatóujjad egyszer csak betéved a már látható puncid bejáratán, felnyögsz..... Másik kezemmel a heréim alá nyúlok, hogy fokozzam az érzést...

Vágyakozó pillantást küldesz felém, mert így egymást nézve ..... eleget teszek a ki nem mondott kérésednek és kezemben a farkammal szinte nekiesek a puncidnak és vad ösztönöktől vezérelve erős, hosszú csapásokkal nyalni kezdem..... Már közel a vég, a farkam egyre keményebben mutat az arcom felé. Felgyorsult nyelvem hatására felsikoltasz, "még, nyaljál ki teljesen"..... És máris ott van: megremegsz, puncid szinte patakban pumpálja ki a nedveket, amit azonnal feliszok..... Újból felgyorsítottam és a hatalmas sugárban löveltem ki.
Hasonló történetek
25566
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29956
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: