Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nagy szerelem története

Ez a történet igaz alapokon nyugszik. Ha esetleg a történet szereplői magukra ismernek...Nevezzük a történet két főhősét Mártinak és Zolinak. Márti az a lány akit én mindennél jobban szeretek- csak ő ezt nem tudja, Zoli pedig az akit ő szeret, de kezdjük a történetet a legelején...
...2006 április 22-én egy floorballbajnokságon ismerkedtek meg, azonnal megtalálták a közös hangot, Mártinak nagyon tetszett a srác, úgy érezte már ismerik egymást valahonnan. Zolinak barátnője volt, de tagadhatatlanul felkeltette az érdeklődését a lány, és ezt bár nem akarta jelezte is neki. A meccs után kiültek egy szép teraszos helyre sörözni, de az első - illetve ha a barátnőt is nézzük a második- probléma itt derült ki. Márti még csak 16 éves és az egyetemi csapatba a nővérén keresztül került csak be. Zoli bár sajnálta a dolgot ez azonnal lehűtötte. Legközelebb szeptemberben beszéltek egymással, amikor Márti intézte az edzésre hivó emaileket. A fiú meglehetősen meglepődött a levélen, de valahogy mégis felpezsditette egy kicsit a gondolatait. Nyáron szakitott a barátnőjével és ez a hir, hogy a lány járni fog edzésre megörvendeztette. Fontos volt neki , de nem tudta, hogy miért hiszen alig ismerték egymást. Az edzések során jókat viccelődtek hülyéskedtek, de semmi különös nem történt, amig egyszer csak nem kapott a lánytól egy nagyon durva emailt.Az elején még nem látta az összefüggést, de mind a kettejüket zaklatta ugyanaz a személy, csak az elején még nem tudták, a lány csúnyán lehordta , de veszekedéseik, majd a levelek elemzése összehozta őket, amolyan naponta több emailt is váltó barátságra hasonlitó dolog alakult ki köztük. A probléma csak az volt, hogy aMárti a nagy szerelem letagadás alatt beleszeretett Zoliba.Igazi mély érzéseket táplált, de nem merte elmondani, mert tudta Zoli még mindig az exbarátnőjére gondol. Idén amikor eljött az április 22edikei hétvége együtt elmentek sörözni. Nagy buli volt, de csak az országosra készültek fel lelkiekben vele. Következő hétvégén amikor már a vonaton voltak csak két ülőhely volt. Mivel Márti nagyon keveset aludt az éjszaka felajánlották neki az egyiket és mivel mindenki már kényelmesen elhelyezkedett a csomagjain, Zoli bement Mártihoz, hogy ne legyen mégse egyedül. Nem sokkal később, de még mielőtt Márti teljesen elaludt volna egy idős néni jött helyet keresve. Nem tudták mit csináljanak, amig Zoli ki nem találta, hogy Márti az ő ölében aludjon tovább kisebb aggályoskodás után de megoldották a helyzetet. Mind a ketten elaludtak és amikor Márti felébredt Zoli szorosan átölelte és ugy aludt. ANgyon örült de mivel kényelmetlen volt elkezdett fészkelődni. A fiú felébredt, és mivel rájött valamilyen szinten lebukott hogy ez már részéről nem csak egy barátság zavarban volt. Az egyik csapattag bejött hogy szedelőzködejenek , mert le kell szedni és nem is értette miért vannak zavarban, de nem foglalkozott vele túl sokáig. Este a meccsek után elmentek sörözni, de a bagázsból a legtöbben tovább mentek bulizni. Ők ketten még inkább elmentek sétálni. Beszélgetni akartak. Márti aki több mint egy éve vágyott a fiúra kiváncsi volt, hogy mi változott meg, hiszen a fiú kiakadt amint megtudta hány éves, igaz már eltelt egy év, de még sem értette. Amikor egy kihalt részre értek leheveredtek a fűbe. Én éppen arra sétáltam, bár nem őket követtem, de kicsit rosszul esett látni, hogy ennyire közelkerültek egymáshoz, nem akartam megzavarni őket, ezért távolabb én is megálltam, gondoltam nem maradnak sokáig.
---folytatása következik---
Hasonló történetek
30485
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25569
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: