Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Na, így szeretkeznek a lányok...

Az én történetem azt hiszem egyedülálló. Ha még valakivel hasonló megesett, akkor szívesen meghallgatnám a történetét. Nagyjából 3 éve történt egy házibulin, ami pontosan olyannak indult, mint eddig az összes többi. Rólam tudni kell, hogy 25 éves debreceni lány vagyok, akkor 22 éves voltam. Világ életemben imádtam a nőket, félelmetesen vonzott a hosszú combjuk -már amelyiknek olyan volt- és a gömbölyödő mellük látványa. Na, ezen a bulin is egy barátnőmmel voltam, aki már mesélte, hogy kipróbálná egy másik lánnyal, de sohasem mert egyikünk sem kezdeményezni.

Elkezdtünk iszogatni, majd a házigazda közölte, hogy aki akar, azt betámadhatja a szaunát, hiszen tök üres. Én akkor egy másik sráccal beszélgettem, Timi, a barátnőm nem tudom hol volt. Untam a srác dumáját, úgyhogy halkan kiosontam, egyenesen be a szaunába. Egy kis tanga volt rajtam össz-vissz, és annyira kívántam Timit. Szinte remegtem a gondolattól, hátha ő is bejön. És bejött. Egy árva szó nélkül elkezdtük hevesen csókolózni, de olyan édes volt a csókja, hogy azt nem tudom leírni. Nyaltuk faltuk egymást. Ő egyre lejjebb tévedt, letépte rólam a tangámat és vadul nyalni kezdte a tükörsimára borotvált puncimat. Életemben nem éreztem még ehhez fogható gyönyörűséget.

Elkezdett ujjazni, majd elröpített oda, ahol még senki sem járt. Ezután nagyon meglepődtem, mert az ujját egyenesen a popsimba dugta. Kéjesen sikoltottam fel egyrészről a soha nem érzett élvezettől, másrészt a kellemesen finom fájdalomtól. Nem tudom élt-e már rajtam kívül valaki át anális orgazmust, nekem akkor sikerült. Akkorát élveztem, hogy sírógörcsben törtem ki. Ez lehet, hogy hihetetlenül hangzik, de így volt. Aztán elment. Akartam én is őt, de elfutott. Később mondta, hogy hallotta, hogy valaki jön. De rajtam addigra már ruha volt. És egy új ember jött ki a szaunából.
Hasonló történetek
15818
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
26531
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Catherine ·
Utálom a leszbikus story-kat. Hányingerkeltoek. De ha ettol eltekintek, ez a történet akkor is unalmas, magyartalan és valószínutlen.

Maga a cím pedig hazug, maximum az írója szeretkezik(?) így.

sisqo_1 ·
Hát a lányok tuti nem így szeretkeznek...Ez úgy szar,ahogy van.Kár volt a fáradságért!!Többet ne írj! :angry: :flushed:
libido ·
Kellemesen finom fájdalom?
Nyssa ·
létezik kellemesen finom fájdalom. én is szoktam érezni, csak totál más témában. például amikor kiharapod a szád, és feltéped a behegedt bőrt. :yum: az isteni érzéééés.
főleg ha vérzik is bőven :stuck_out_tongue:
nem várom a megértéseteket, csak mondom....

Nyssa

bot ·
...és az elektromos áram is lehet sokkoló élmény! Mi a frászért kellett ezt előcibálni a boldog elfekvőből, ahova való?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: