Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese, már megint csak mese

Meséljek?! Már megint? Jólvan, jól, de aztán uzsgyi dolgozni!

Mese mese meskete...

Tudtok úszni? Ajánlatos, ugyanis az Óperenciás tengeren is túlra meggyünk. Nyugi, nem kell vízum, csak úszni kell. Aki útközben megfullad, az nem jöhet velünk az üvegvisszaváltóba, ahol szép kis summát fogunk összeszedni, miután elhordtuk az üveghegyet. De az nem is fontos, mert most mesélni fogok.

Tehát Óperenciás tenger, meg üveghegy, mit is felejtettem ki? Igen, igen. Vol egyzser egy nagy fa, annak a fának a hetvenhetedik ágán egy kötény, annak hetvenhetedik ráncában egy aprócska históriáskönyv, annak is a hetvenhetedik oldalában egy apró történet vagyon írva. Ez a könyvecske megvan nékem is, itt e, ez lenne az. Olvasom is, mi van itten, a hetvenhetedik oldalon.

"Így volt, mese volt.

Máig boldogan éltek, ha meg nem haltak.

Itt a véle fuss el véle! Ez direkt tolvajoknak szól."

Hmm, hmm. Valóban szép mese lehetett, ha az előző hetvenhat oldalt mind egy szálig ki nem téptem volna, most elmeséltem volna, de már sajnos öregszem, és nem emlékszem a mesére. A papír meg kellett gyújtósnak, no. Mindegy is, nem azért vagytok, hogy mesét hallgassatok álló nap a nagymamánál, így is úgy elfárasztottatok, hogy csak na!

Hess innét kölykök, etessétek meg a tyúkokat. Te meg, Lujza, hozd nekem ide a konyakot, és adj belőle Cirmosnak is. Így e. Jancsi, gyújtsd be a kemencét, ma megesszük a rút kiskacsát, mielőtt hattyú lesz. Kacsasült lesz belőle, a hattyúnak rágós a húsa. Na Cirmos cicám, mit szólsz, ezek a haszontalanok megint mesét akartak hallgatni. Ejnye. Gyere te bestia, hadd simogassalak visszafele, lám, hánysz-e még szikrát? Jól van, jó macska vagy. Este, ha a gyerekek alszanak, elmegyünk a Gellért hegyre a gyűlésre, jössz te is velem. Felnyergeljük a jó öreg seprűt, aztán uccu neki! Méghogy mese... mit tudnak ezek a kölykök!
Hasonló történetek
3874
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
3139
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Mééég eeegy meesééét! Lécciléccilécci:)

A "biztosan tolvajoknak szólt" után felnevettem és furcsán néznek, akik a közelemben ülnek-állnak... bár lehet, hogy eddig is:), mindegy.

Sztrájk ·
Köszönöm mindannyiótoknak, egészen elpirultam.
Bevallom, kicsit féltem ezt elküldeni, gondolva, az eddigiekhez képest egy erős stílusváltás. De rájöttem, hasznos volt, így is megúszom ideig-óráig a beskatulyázást. Mostmár nyugodtan publikálok ilyet is.

Lököttyúk, a gyorsmesék előnye, hogy én magam nem alszom el közben, mint ahogy az már nem egyszer megtörtént mesefelolvasás folyamán. És mitagadás, a célszemély is jobban élvezi, hogy nem azonos klisésémára épül az összes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: