Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megöregedni 28 évesen.....

Hol is kezdjem. Nem egy szerencsés csillagzat alatt születhettem. Bár a szomszédom már sokszor mondta ilyen élee nincs senkinek, mint nekem, ha megírná, biztos gazdag lenne. Megírom én. Csak hogy tanult!
3. osztályos koromtól kezdeném, amikor lehettem vagy 10 éves. Addíg szép, és vidám volt minden. De egyszer kiderült... anyukám bele szeretett a szmoszéd bácsiba. Apukám elkezdett inni, majd tettlegességig is fajult nem egyszer a dolgo. Anyikám volt mikor körömcipőt adott a kezembe:
-Majd apád ha bejön, ezzel üsd!(S én ütüttem is szegényt... védtem anyukámat.)
Apukám nem volt egy rendszerető ember. Amolyan ezermester volt. Ő mindíg mindenhez értett, és mi annyira büszkék voltunk rá. Nekünk volt a legszebb házunk az utcában, és a legszebb csempénk a fürdőszobában.
Egyszer iskolából hazaérve apukám kannából locsolgatott valamit nagy hevesen. Mikor kérdőre vontam, kiderült...csak sósav. Gondolta, abba a ruhába ne járjon az asszony más után, amit ő vett neki.
Egy épp ruhánk nem maradt. Másnap, kölcsön ruhába mentünk iskolába. (pedíg elötte nap kaptam egy LEE COOPER felíratu pólót,. amire rég vágytam. De apukámra soha nem tudtam haragudni!
Még 2 testvérem van. Legfiatalabb révén mindíg én értem haza elősször az iskolából. Minden nap történt valami.Mikor haza érkeztem, a szomszéd oda szólt:
-Apádat nem láttad?Nagyon el volt kenődve. Azt mondta fel akasztja magát.
- S ezzel tovább ment.
Rohantam és elkezdtem keresni. Sehol nem találtam. Akkor meghallottam, hogy nyikorog a padlás ajtó, és már tudtam...és valóban, ott lógott fenn, egy kötélen.
Szaladtam, és levágtam. 10 évesen.
Folyt. köv.
Bocsi, most nincs több időm.
Hasonló történetek
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: