Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megbocsájtás egy kicsit másképp

Nem mondom, nem vagyok jó csaj. De hogy ezt a tényt a képembe is vágják, az már tényleg sok. Nem mondtam senkinek semmi rosszat. Főleg nem neki-azaz Tominak. Csak azt, hogy fura a gatyája. Vagy ez talán olyan rossz? Tényleg rossz? De azért annyira igazán nem, hogy a képembe kelljen vágni, hogy,, Laura, te vagy a világ legbénább csaja!!!´´ Annyira azért mégsem vagyok csúnya… igaz, szemüveges vagyok, mellem sincs túl sok, magasságom mindössze 154 centi, még így 14 évesen is… De ez annyira nem gáz azért, ugye? Senki nem tökéletes végülis. Na, mindegy. De jó, úgyis tudom, hol lakik. Felmegyek hozzá és bocsánatot kérek. Én már csak ilyen vagyok. Nem tudom miért, de mindig bocsánatot kérek mindenkitől, ha nem vagyok vele jóban. Tehát elhatároztam, hogy elmegyek, és szépen megkérlelem. Még ma délután. Úgy sincs semmi dolgom. Szépen megnéztem magam a tükörben. Te jó ég! Rám férne egy kis szemfesték, de mindegy. Nem udvarolni megyek, hanem bocsánatot kérni. Elindultam tehát. Szépen felszálltam a buszra. Egy megállót kellett utaznom csak, szerencsére. Leszálltam és elindultam a Tavasz utcában a 16-os számot keresve. Nagy sokára meg is találtam. Becsöngettem. Semmi válasz. Még egyszer. A kaputelefonból kiszólt egy mogorva hang:
- Ki az?
- Én, ö Laura… van egy perced? Beszélni szeretnék veled, ha nem baj…
- Gyere- mondta és a kapu berregni kezdett, jelezve, hogy ki tudom nyitni.
Benyitottam. A kertben találtam magam. Szép kertjük van. Egy kis ösvény vezetett a bejárati ajtóhoz. Bementem a házba. Tomi már várt.
- Szia!- mondta- Mi járatban?
- Ja, csak bocsánatot akartam kérni azért, ami ma történt. Nagyon sajnálom… Borzasztóan. De tényleg.
- Na, jó. Nem haragszom. De még nem engeszteltél ki eléggé!- kiáltotta és becibált a szobába.
Még időm sem volt rá, hogy elocsúdjak, máris lelökött az ágyra és lerángatta rólam a fölsőmet és a melltartómat. Gyömöszölte a mellemet, de nagyon fájt.
- Kétlek ne!- kiáltottam.
De ő csak nevetett és pofon vágott. Hirtelen előkapott egy kötelet és még mielőtt rájöhettem volna, mire készül, az ágyhoz kötözött. Letépte a gatyámat és a bugyimat is és ujjazni kezdett.
- Csak azért csinálom, mert tudom, hogy másképp nem férek beléd, kis kurva - mondta.
A dákója már rég a hasát érintette, úgy felállt, mikor kivette belőlem az ujjait. Majd villámgyorsan belém dugta a farkát. Iszonyú volt. Már majdnem sírtam. Körülbelül húsz percen keresztül dugott, mikor egyszer csak kivette a falloszát és lassan a seggembe dugta. Ez még az előzőnél is jobban fájt. Tényleg elsírtam magam.
- Ne bőgj, mindjárt vége…- nyögte
Kis idő múlva belém élvezett. Szörnyen éreztem magam.
- Öltözz föl és tűnj haza- mondta. – és máskor ne tegyél megjegyzéseket a gatyámra! Világos?
- Oké, rendben- sóhajtottam. Felöltöztem és kitámolyogtam a szobából. Fogalmam sincs, hogyan kerültem haza. Azt tudom, hogy anyu szekrényéből kiszedtem egy sürgős fogamzásgátló tablettát, bevettem és lefeküdtem aludni…
Hasonló történetek
4423
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
2821
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: