Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Májusi szerelem

Május 6-án kezdődött, ez egy szombati nap volt. Már azon héten csütörtökön itt voltál, de nem találkoztunk. Megkérdezted a háznál dolgozókat, hogy milyen a háziasszony. Megnyugodtál az információk után. Aztán elmentél. Mondtad a munkásoknak, hogy pénteken visszajössz, de nem jöttél. Vártalak. Aztán én is leinformáltalak, és megtudtam, hogy szombaton, azon a bizonyos 6-án kijössz. És eljöttél. Mikor megláttalak, már akkor tudtam, hogy kellesz nekem. Látványosan végignéztél rajtam, amit hál’ Istennek csak én vettem észre. Megbeszélted a teendőket, és elmentél. Aztán vártam. Vártam a hétfőt, mert tudtam, hogy kijössz dolgozni. Szenvedtem, mert hétfőig nem láthattalak.

Aztán eljött a nap. Én éppen mentem fel a házhoz, Te jöttél kocsival. A fejeddel biccentettél. Te hamarabb odaértél, mint én. És amikor megláttál, azt mondtad, hogy ismerős voltam Neked valahonnan, csak nem ugrott be, hogy én vagyok az épülő ház tulajdonosa. Dolgozni jöttél, de nem dolgoztál. Végigbeszéltük az egész napot és megállapítottad, hogy jó velem beszélgetni. 4 órán keresztül csak beszélgettünk, és azt mondtad, hogy most el kell menned. Kimentünk az utcára, és eszedbe jutott, hogy nem tudjuk egymás nevét. Bemutatkoztunk egymásnak, kezet fogtunk, megszorítottad a kezemet, és olyan érzés volt, mintha nem akarnád elengedni. Elbúcsúztunk. Én gyalog mentem haza, Te pedig lassan követtél a kocsiddal, amíg le nem kanyarodtam a mostani házhoz. Elmentél. Megígérted, hogy másnap jössz, és addig szenvedtem. Attól a perctől Téged láttalak mindenhol.

Jött a másnap, és én izgatott voltam, mert már nagyon vártalak. És itt voltál. Felmentem Hozzád a házhoz, és egész nap ott voltam Veled. Nem történt semmi, de nagyon jól éreztem magam. Aztán megint elmentél, és másnap visszajöttél. Délben azt mondtad, hogy elmész a gépért, és 16 órakor visszajössz. Nem jöttél. Nem jöttél, majd csak a másik héten hétfőn. Nem haragudtam Rád, de nagyon boldog voltam, hogy újra láthatlak. Aztán nap, mint nap jöttél, és dolgoztál, és én nap, mint nap ott voltam Veled. Ez így ment 11 napon keresztül és még nem történt semmi. Igaz, hogy 10 napig egyfolytában fűztél, de nem adtam olyan könnyen magam. És eljött a 17-e, a születésnapod. Felhívtál az épülő házunk emeletére, és akkor csattant el az első csók. Annyira felizgattuk egymást, hogy én mondtam ki, hogy menjünk el valahová. Meg volt stukám, de nem érdekelt. Elvittél egy mezőre, ahol megtörtént, amire mindketten 2 hétig vártunk. Hogy volt-e folytatás? Legközelebb megtudjátok.
Hasonló történetek
4422
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3836
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
üveggyöngy ·
Nagy volt itt a "jövés-menés". Ez kevés, gyenge...

Fallen_angel ·
Nem tetszett... a megfogalmazás.. és a történet se nagyon.. :hushed:
tamszi ·
Sajnálom, hogy nem tetszett a történet. Még ebben kezdő vagyok, de igyekszem helyrehozni a hibákat. Bocsi. Üdv: Szilvia

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: