Elmondani, hogy milyen volt nélküled, nem könnyű. Benned egy igaz barátra leltem, s egy lelki társra, kire tudom, a bajban számíthatok. De volt idő, mikor egyedül voltam, s ezt nem könnyű most leírni, hisz itt vagy mellettem! S kifejezni, milyen lenne, ha elmennél, nem tudom, hisz tudom, maradsz barátom, bármi történjék. Mégis, meg kell próbáljam, s most, most leírom! Egy álom volt, amit álmodtam, ébren álmodtam… Most elmondom!
Te jelented nekem az életet, a barátságot, a fényt, amin keresztül látok.
Az egész egy szürke falú, üres szobában kezdődött, halk zene szűrődött át a vékony falon, s a nyugalom és a harmónia áradt belőlünk, mert ott voltál mellettem, s sírni nem tudtam, mert boldog voltam, hogy ott vagy mellettem TE. TE, egy igazi barát. Beszéltük a gondjainkat, s csak nevettünk azon, min régebben sírtunk, amikor régen, nagyon régen barátok lettünk. A zene egyszer csal elhalkult, de mi tovább mondtuk gondjainkat, bajainkat. Egyszer csak egy hang szólt, s téged elhívott, tőlem, messze, s én vártalak, mindhiába vártalak, te nem jöttél vissza sosem már. S a könnyem hullott, s vízesést fakasztott, s a szürkefalú szoba magába zárt. A szoba, maga a magány volt. Kitörni belőle nem tudtam. Egyedül voltam, teljesen egyedül, barátok és oltalmazó, szerető szívek nélkül. A ború átláthatatlan ködje fedte el szívem, s a falat áttörni nem tudtam. Egyedül voltam, teljesen egyedül. Nem volt ott egy segítő kéz, aki segítene áttörni a szürke magányt, nem volt senkim. Nem volt egy árva lélek, kinek akkor és ott kellettem volna, hisz az egyetlen igaz barátom otthagyott. A fájdalom átjárta a testem, s a hideg rázott, magányos voltam, és szomorú, és féltem. Akkor, ott, életemben először.
Féltem, igen, féltem. S nem a haláltól, nem a sötéttől, nem az árnyaktól. Hanem a halk, zúgó zenétől, a fénytől, amin keresztül örök sötétség áradt szürke életembe. S te, TE, ki régen annyira szeretett, most nem vagy itt, elmentél, s én csak várlak, egyedül, a magányba zárkózva. KI AKAROK TÖRNI! De nem tudok, gyenge vagyok, egyedül nem vagyok képes áttörni a végeláthatatlan életen. Menekülnék, rohannék a halálba, de nem vagyok hozzá elég gyáva. De a halál kóstolgat, elemészt, de el nem visz. Talán fél tőlem? Talán nélküled vagyok én mégis valaki? Nem, nélküled nem vagyok semmi, te jelented nekem az életet, a barátságot, a fényt, amin keresztül látok, s nem elvakít. Az a fény, ez, ami most engem tép, ez nem a szépséget mutatja. Ez az élet árnyoldala. S lám, ahogy könnyeim hullnak, a zene hangosodik, a vízesés, melyet könnyeim fakasztottak, most egyre nagyobb, zubog, mint még sosem, fény árad a szürke szobába, s falai fehérek lesznek, s életembe újra a boldogság fénye tör be. A fény, melyre vártam, régóta vártam. Kinyílt a szobának az ajtaja, s a fény vakított, nyugalom öntötte el szívem, lelkem, s boldog voltam. Újra láttam a fényt, amely el nem vakít. Megláttalak téged. TÉGED!
Tudnod kell: TE jelented nekem az életet, a barátságot, s a fényt, amin keresztül látok.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Magány (legjobb és egyetlen barátnőmnek ajánlva)
Hasonló történetek
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Kicsit nevethetnékem támadt ennek a kapcsán, mert ennyire nem kell belázadni a semmi ellen, újszerűséget, egyediséget hirdetni ahol semmi helye sincs; az őszinteség nem önálló érték, kötődnie kell valamihez, pl. a becsülethez vagy az egyenességhez. Attól, hogy leírom, hogy "MA IZZADTAM MERT MELEG VOLT, IGEN, EZ IS ÉN VAGYOK" az ugyanez: őszinte, tartalmat közvetít, és Ti is jártatok már így!
Ezen a honlapon rengeteg írás van. Az általában az íróik törekednek arra, hogy mindenkinek tetsszen, „eladják” az alkotásaikat. Tehát igyekeznek több-kevesebb sikerrel olyanná tenni, amilyenről úgy véli, a legtöbb embernek tetszik. Van, aki olyan témát választ, más az adott témát úgy próbálja leírni, hogy felkeltse vele a figyelmet, akad, aki festői képet helyez belé. Vagyis mindenki felpróbál minden általa ismert írói eszközöket felhasználni.
Ez természetesen nem baj. Világhírű írók alkotnak ily módon remekműveket. Én is ezt teszem.
Viszont a sok sminkelt írás közt üdítően hat egy olyan, ami látszólag átlagos, szürke alkotás, mert natúr, de épp ez a csupasz szürkesége emeli ki e többi közül. Hiszen nincsenek erőltetetten színezve az érzelmek, hanem a gondolatok úgy kerülnek leírásra, ahogy megfogantak. Abban a mezítelen állapotukban.
Ebben az írásban szinte zavaróan sokszor szerepel, ismétlődik a „Te” szócska. De, ha az ember volt szerelmes, vagy ahhoz közeli állapotban, tudja, hogy léteznek olyan pillanatok, amikor nem talál szavakat szeretetének kifejezésére. Van, amikor felkapom a lányom, magamhoz szorítom, és vagy fél-tucatszor mondogatom neki: TETETETE… Holott, ha leülnék, és megalkotnám a mondanivalómat, talán tudnék olvasmányosabbat is írni a „TE” szavak helyett. De az már sminkelt érzelem. Mégha őszinte is.
Szerinted a különbözőség már érték?