Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levél csak (vvn-nek!)

Búcsúszóul ideinvitáltál, van már egy hete. Olvassam el párbeszéd helyett itt megjelent versedet, ami hajdan nekem szólt, kettőnkről és valójában egy dal volt. Mindig is erőembernek, faragatlan tuskónak tartottál, és én még most is szeretlek. Viszont már nem tudnálak bántani többé. Bármit megtennék, hogy jóvá valahogy, tudom, nem lehet. Csak pár gondolat, másnak is lehet tanulság, attól, hogy bezárkózol, tököm tudja hova és meddig rohansz el, nem kíméled meg azokat, akikről azt hiszed igen. Életem nagy története és szerelme maradsz, lehet, hogy nem érdekel, de nincs ezzel másképp senki, akiről azt hiszed menekültedbe majd ködbe feled. Miattam lettél ilyen, mondtad sokszor, elhiszem. És éppen ezért nem fogom hagyni!
Írtam pár dolgot ide, én a faragatlan tuskó és ha megjelenik, remélem olvasni fogod, ahogy ezt is. Remélem kivált belőled valamit, érzést, szinte mindegy milyet, csak végre észhez térj. Tudom, ez mind csak emlék, de a miénk. Senki nem veheti el, legalább ezt, legalább azt, hogy akkor még őszinte és boldog voltál és lehetnél még, akarom! Borzalmas dolgokat műveltem tudom! Szerelemből. Nem mentség. A tuskó, az a fa, amiben már élet sincs, megírta neked legalább ide, amit érez. És a dühöngő őrült, voltam, belátom, ha tudna se keresne most másképp. Remélem te megteszed! Nincsenek egyforma emberek, sem általad magadba égetett világszabály. Igenis van viszont ember akit érdemes szeretned, ne add fel! Hogy megnyugodjak, hogy tudjam boldog vagy, győzelemre születtél, tessék mutasd meg, tedd meg! Még utoljára értem, az annyi minden után. 8 év után...
Hasonló történetek
30469
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
25552
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: