Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Létező érzés?

Szerelem. Mi is a szerelem valójában? Sokunkat foglalkoztat ez a kérdés. Létezik-e egyáltalán, nem csak egy hatalmas erővel rendelkező érzés, ami arra próbálja felhívni a figyelmünket, hogy a bizonyos illetőt a hódításaink között akarjuk tudni? Erre a kérdésre sajnos valószínű, hogy soha nem fogjuk megtalálni a választ. Feltehetjük itt akkor azt a kérdést, hogy és akkor mi a helyzet a több hónapja vagy éve együtt élő szerelmes párokkal. Nos, azt gondolom, bennük megmaradt a tűz a folytonos újításokkal, a különböző dolgok kipróbálásával, így még mindig ott lapul a titokzatosság, és nem hagyták, hogy a monotonitás tönkre tegye a kapcsolatukat. Ami a házas életet, a több évtizedes kapcsolatokat jelenti, azt én már nem tartom szerelemnek, inkább megszokásnak, félelemnek, hogy ha elhagyjuk partnerünk, nem találunk a helyére mást.

Gondoljunk csak bele, nem lehet valakit úgy szeretni, ha azt sem tudjuk, hogy hogyan is néz ki. A társkereső oldalak a legjobb példa erre. Ott nem látjuk a másik embert, csak a képeit, amit kirak az adatlapjára, ha rak egyáltalán. Ha nem rak ki, és beszélgetésbe elegyedünk vele, előbb-utóbb fel fogjuk rakni a kérdést, hogy miként is nézhet ki a bizonyos illető. Hiszen bármennyire is szimpatikus nekünk az írásstílusa, a humora, akkor is ott motoszkál a fejünkben a kérdés a külsejét illetően. Különben hogyan fantáziálhatunk róla, amikor egyedül fekszünk az ágyunkban? Éppenséggel odaképzelhetjük Jason Lewist a helyére, de akkor az egész további kapcsolat meg van pecsételve, mert ha eljön az ideje annak, hogy élőben is megpillantsuk, akkor elég nagy csalódottság fog fogadni minket, hogy nem álmaink férfija vár minket tágra nyitott kezekkel.
Hasonló történetek
3935
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
2817
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
Mi is a szerelem?
Van élet a halál előtt?
Ki az a Jason Lewis?
És hova tűnt Damon Hill?
Mikor lesz kész a négyes metró?

hajjjhhhh.... nagy kérdések ezek. Írásod a totális feleslegesség vákuumába veszik. Nemcsak közhelyes, de egyetlen önálló felvetése sincs. Ha nálad ez a papírra vetett elmélkedés, inkább gyakorold azt a mondatot, hogy:
Nem erőltetem azt, ami nem megy.
Nem erőltetem azt, ami nem megy.
Nem erőltetem azt, ami nem megy.
....
Szivacs ·
No De-stelluska !
Nem tudhatod, mennyi idos a kedves iro? Ezek a kerdesek mindenkiben felmerulnek, nem mindenki veti papirra vagy netre

Van elet szerelem utan?
dstella ·
:smile:

Bocsi, csak irritál a súlyos Mónika-show utóíz. Kortól függetlenül. (a vállveregetést bizonyára megkapja a szerző az osztálytársaktól, nekem nem tisztem)
Matilda ·
:D

Nekem miért nem írsz legalább fele ennyit!? Olyan jól fűszerezed az oltogatást is humorral, hogy azt hiszem bók :)

Matilda ·
Csak hogy a történethez is hozzászóljak:

tágra nyitott kezek - azok a szemek... Lehetett volna ölelésre tárt karok, de akkor sem kezek

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: