Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lélekfa

1.Lélekfa

Van egy legenda, ami igen hátborzongató történetet mesél el. A történet egy katonáról szól akit ártatlanul ítéltek halálra. Bűne csupán annyi volt hogy bátran szembeállt a bírával aki igazságtalanul vádolta az embereket. A falu bírája kötél általi halálra ítélte ezért a rágalmazásért.
Egy hatalmas fára akasztották fel a katonát. Nem sokat szenvedett szinte azonnal meghalt.
A falubéliek közül sokan élvezték a látványt mások megbotránkozva fordultak el.
A bíró egy pocakos férfi még jókedvűen tapsolt is az akasztáson.
Úgy döntöttek, hogy a katona testét még egy ideig ott hagyják lógni a kötelet, mások okulására mi történik a szabályszegő, engedetlen emberekkel, akik ellenkezni merészelnek a bíróval.

Másnap egy fiatal nő, aki szintén jelent volt az akasztáson elsétált a fa mellett.
Imádkozni szeretett volna a katonának, amiért volt olyan bátor és nemes szívű, hogy kiállt az igazáért.
Azonban fára tekert kötelet üresen lengette a szél. A katona teste eltűnt. A nő sikítva rohant vissza és közben azt üvöltötte, hogy a halott katona nincs sehol.
A falubéliek úgy döntötték, megnézik igazat mondott e lány, és meglepve tapasztalták hogy a test valóban eltűnt.
Azon tanakodtak, vajon merjenek-e szólni, mert attól féltek, hogy a bíró azt fogja hinni, hogy ők temették el a katonát tisztességből és aztán majd őket is ugyanarra a sorsra ítéli majd, mint a katonát engedetlenség vádjával.

A fiatal nő, aki legelőször vette észre a katona eltűnését felkiáltott.
- Legyünk olyan bátrak, mint amilyen ez a katona volt.
Erre felbuzdulva elindultak hát a bíró házához jelenteni az ügyet.
Kopogtattak de hiába. Senki nem nyitott ajtót.
Néhány másodperc múlva a bíró szobalánya hisztérikus sikollyal kirontott a házból. A falubéliek nem értették mi lelte a nőt. A szobalány remegő kézzel bemutatott a házba.
Egy jól megtermett férfi szemöldök ráncolva belépett a házba. Csizmája koppant a padlón. Milyen szép háza van ennek a bírónak gondolta magában.
Lassan elindult a hálószoba nyitott ajtaja felé. A férfi rálépett valamire és majdnem elesett. Lenézett a földre. Egy tálca volt az, amit a szobalány kiejthetett a kezéből. A bíró ott feküdt ágyában. A férfi már ekkor érezte, hogy valami nem nincs rendjén. Odasétált az alvó bíróhoz, és látta a kötél nyomait a nyakán, amivel megfojthatták. Halott volt.
A falubéliek úgy vélték, hogy a katona tehette ezt. Feltámadt, mert meg akarta bosszulni azt, amit vele tettek. És nem csupán a bíró volt az egyetlen. Minden bűnös vétkes embert el akart pusztítani. Lelküket pedig abba a fába zárta, ahol egykoron őt akasztották fel.
A falubéliek mind elkerülték azt a fát, és rettegve várták ki lesz az újabb áldozat, azonban sokat nem tehettek. A halott katona mindenkit elpusztított, aki nem érdemelte meg, hogy éljen....

(folyt.köv.)
Hasonló történetek
6554
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
5851
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: