Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lányoknak rólunk II.

Az előző írásomra szerencsére sokan reagáltak, s mind bátorító és kritikus hozzászólások is születtek. Ennek kimondottan örültem, s úgy döntöttem, hogy bár ha nem is lesz katartikus a befejezés, folytatom a történetet és megfigyeléseimet.

Sajnos az a kellemetlen helyzet állt elő, hogy az ex barátnőmmel ( ő dobott engem... bár nem kimondottan tartom fontosnak, hogy ki kezdeményezte a szakítást, elvégre, ha egy kapcsolat nem működik az egyik részről, akkor a másik félnek is csak jó ha vége ) újra függő kapcsolatba kerültem. Nagyon kényelmetlen helyzetbe kevertem ezzel magam: néha rám jön az öt perc és olyankor, mintha csak most lennék először szerelmes, úgy rajongok érte, de van úgy, hogy elfog a kétely, hogy helyes lenne-e újra viszonyba kerülni vele, s nekem gyakran úgy tűnik, hogy ő nem is akar belemenni újra egy komoly kapcsolatba. Szóval fél lábbal itt fél kézzel ide, fél kézzel pedig Melindába kapaszkodom és várok, hogy vajon ki mutat nagyobb "hajlandóságot". Patt helyzet, s egyben a legkellemetlenebb.
Számomra alapszabály, hogy senkit sem szabad erőltetni a szerelemben, s mint ahogy azt már oly sokan megmondták előttem: a szerelem olyan, mint egy virág. Ha bimbózáskor nyílásra erőltetjük, elszárad. Így hát nem marad más, minthogy várok türelemmel, s csendben szemlélődök. Várom, hogy ki mit szól hozzám. Furcsa férfi taktika ugye? Pedig szerintem ez egy alap dolog: a pasi kezdeményez, mert ugye ez a társadalom által az emberekbe sulykolt formula, majd a lány - ha akar - hajlandóságot mutat, s kezdődhet a lényeg; a randizások meg a komolyabb ismerkedés.

De nem vagyok erkölcscsősz, így hát a lelki mondanivaló levonását rátok bízom, én csupán elmesélem, miként, s hogy jártam el. Ember vagyok, hibázok, s a következményekből természetesen levonom a jó vagy rossz tapasztalatokat. Ami jelenleg még csak negatív lehet, lévén, hogy ilyen függő kapcsolatban lenni szörnyű érzés. Nem tudod pontosan, hogy mit is jelentesz a másiknak. S bár többszöri kérdésemre is azt mondta, több vagyok neki mint egy barát, kénytelen voltam feltenni a számomra szürreális kérdést, hogy: "Járunk?" (Persze nem ilyen vulgárisan.) próbáltam elkerülni ezt a ’fogódzót’ de más választásom nem volt. Vagyis lett volna, de mint amint azt már feljebb írtam, emberek vagyunk, ha az események velünk történetnek nem tudjuk egy külső személy szemszögéből vizsgálni az eseményeket. Vagy csak mi pasik nem vagyunk a szerelemben előrelátóak? Nem tudom... A végeredményen végül is nem változtat semmit. Melindával jóban vagyok, az exemmel is, de mégsincs minden rendben.

Sokszor úgy állítják be a pasikat, hogy nekik tökre nincsenek mélyebb érzéseik. De most mégsem tudom hova tenni őket. Na mégegy cáfolat a TV show-k által sugallt hülyeségekre.
Közben pedig figyelemmel kísértem egy osztálytársam párkapcsolatait. Kéthetente másik csak. Na jó kicsit vonatkoztassunk el attól, hogy valóban szerelmes-e vagy sem, s koncentráljunk a hogyanokra. Tehát; hogy lehet, hogy neki kéthetente sikerül az, ami másnak 8kötzük nekem) csak olyan ritkán. Nem tartom magam Casanovának, de nem is vagyok egy Quasimodo. Van humorérzékem, stílusom, a megjelenésemre is adok. S bár nem öltözök mindig a napi divatnak megfelelően, mégsem vagyok egy konzervatív ember. Vagy mégis? Nekem is csak annyit kellene tennem, hogy térdközépnél hordani egy övtáskát, felzselézni a hajam úgy, hogy eső esetén még esernyő se kelljen, mert vízhatlanná teszi a sok cucc a fejem?

Aki most arra gondol, hogy az osztálytársam bizonyára a jellemével és egyéniségével fogja meg a gyengébb nem jeles képviselőit, azt ki kell hogy ábrándítsam: egy hét alatt nem hiszem, hogy annyira ki lehet ismeri az ember valódi egyéniségét. Vagy pont itt van a kutya elásva? A legtöbb csaj nem képes (vagy nem hajlandó?) a férfiak jellemének mélyére látni? Nem veszik észre a képmutatást? Ilyenkor bánom, hogy engem őszinte embernek neveltek. Mennyivel könnyebb lenne a dolgom, ha nem magamat adnám, hanem csak egy kitupírozott képet.
De jó lenne ezekre a kérdésekre megkapni a válaszokat!

Esetleg ezen oldal egy női írója leírhatná saját véleményét a dolgokról. Hogy az ’erős’ nem, mely a nők nélkül mégiscsak gyenge, tanulhasson.
Hasonló történetek
4493
Jelenleg 13 éves vagyok.
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
aribeth ·
Sziasztok!
Kicsit megkésve reagálok ugyan, de ha most tévedtem erre, hát most tévedtem erre.
Mindkét részt olvastam, és mind kett? nagyon tetszett. Az el?z?nél ha emlékezetem nem csal még több volt a kritika, és nem értették, hogy mit keres az erotika kategóriában. Hát nekem mindegy hol van, az a lényeg, hogy tetszett, mert (nekem legalábbis) mondott olyasmit, amib?l hasznom származhat. *csak magára gondol* Az el?z? rész jobb volt szerintem, nagyon megjegyeztem a \\\"szaporodj vazze\\\" parancsot. Nem tudom miért pont azt. A fránya biológia, és az almák... Nem kell félni, a komolyabb fele is megragadt :stuck_out_tongue:


\\\"Ilyenkor bánom, hogy engem ?szinte embernek neveltek. Mennyivel könnyebb lenne a dolgom, ha nem magamat adnám, hanem csak egy kitupírozott képet.\\\"

Én azt bánnám nagyon, ha nem ?szinte embernek neveltek volna, erre büszkének kellene lenned. De ha nem vagy, majd leszek helyetted. Egyedül magadat csalod csapdába, ha nem vagy ?szinte a vége mindig az, hogy neked fáj a legjobban. Könnyebb dolgod lenne? Ezt nevetségesnek tartom, ne haragudj. Ez nem sértés, csak vélemény. Az az osztálytárs pedig már elnyerte az unszimpátiámat, nem rajongok a folyton új csajjal flangálós üresfej? szépfiúkért. Nem adják magukat, mert nincs jellemük. Csak vannak, heti egy csaj az adag, megdönti, nem dönti, nem tudom, az tény, hogy nagyon men?nek hiszi magát. Hát inkább nem járok az életben senkivel, de nekem ilyen ember nem kell. Nem tagadom, számít a küls?, de egy csinos arc nem tud lázba hozni, kell, hogy valami tudással rendelkezzen.


Szerintem azt, hogy legyetek bátrak Ti férfiak, nem úgy értette, hogy rohanjátok le a n?egyedeket.

A hozzászólások olvasása közben gondolkoztam. Az emberek hajlamosak ragaszkodni, és elvesztegetni a dolgokat. Talán csak egy hónapig szerette, talán nem szerelem volt, csak fellángolás, kicsiny vonzalom, mégis egy, két, akár három év múlva is a szeme sarkából illeti egy pillantással, és - bár kívül nevet, és azt mondja, hogy már undorodik, és nem érti, akkor hogy volt képes szeretni - eljátszik a gondolattal, \\\"mi lett volna, ha...\\\". Utálom ezt a mi lett volna... Mert mi lett, az a lényeg. Hát nyisd ki szemed, és lásd, ez lett, ez lettél.

Megőrülök, ha most sem tölti fel! :rage:

aribeth ·
Feltöltötte :grinning: :blush:
Bocs, de legalább hatszor próbáltam, mire sikerült, és már kicsit ideges voltam, mert az első résznél is akartam írni (még jó régen) és akkor sem tette fel. Hát igen, én már csak ilyen ügyes vagyok :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: