Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lányok kalandos története

Egy szombat este én és a barátnőm diszkóba készültünk és a szüleink nem engedtek el.Ezért inkább a barátnőm nálam aludt.És megvártuk mig a szüleink az altatotól elaludnak, mivel mi a teájukba raktunk egy altató tablettát.Utána gyorsan kicsiptük magunkat és rohantunk a buliba.Útközben rendőrökkel találkoztunk akik nem nézték jol szemmel hogy ilyen szexisen ilyen későn buliba menjünk.Ezért 20 éveseknek mondtuk magunkat.Nem hinném hogy elhitték, de sikerült tovább menni.Amikor a kocsma elött mentünk el egy kicsit féltünk a részeg emberektől, de túléltük.Ezekből rájöhettek hogy 16 éves lányok voltunk akik egy messzi diszkóba készültek.Mire a diszkó közelébe értünk annyira fájt a lábunk a rohanástól hogy elöször csak leültünk egy pia mellé.Amikor 2 jóképü egyetemista pasas mellettünk megállt kissé furán éreztük magunkat.Az egyik dörmögös hangon de kedves szándékkal köszönt nekünk:
-Hello lányok!-erre megmozdultunk mind a ketten.Mi remegő hangon és dadogva csak ennyit tudtunk mondani:
-Helo.- nem voltak lenyügözve de nem hiszem, hogy 16 évesnek néztek bennünket.Ekkor meghívtak bennünket egy kis sörre.Mi nem ellenkeztünk az ajánlat ellen.Sörözés közben dumáltunk.Kiderült hogy az egyiknek Zoli volt a neve a másiknak Gábor.Zoli 23 éves volt Gábor meg 24.Mi azt mondtuk hogy 19-20 évesek vagyunk.Táncoltunk velük is de más srácokkal is.Egyszer 3 csaj a vc-be hívtak baszni.Mi akkor kiröhögtük öket és elküldtük őket a jó picsába.Éjfélkor a fiuk (Zoli, Gábor) megkerestek és a következő ajánlatot tettek nekünk: -Hé lányok nem lenne kedvetek feljönni hozzám (Zolihoz) és akkor 02:00-kor hazakisérünk titeket.- Igent mondtunk és már mentünk is a motoron Zolihoz. Egy kicsi lakásban lakott de látszott rajta hogy Gáborral eggyütt élt.És ekkor megkináltak egy kis narancslével és szerintem egy 5 perc se telt bele de mi már aludtunk.Reggel 07:00-kor egyedül találtuk magunkat teljesen pucéron.Azt gondoltuk, hogy a fiukkal volt egy kis incidens és elaludtunk.Gyorsan fölébredtünk, fölöltöztünk, de a fiuk nem voltak sehol.Hát ebből az okból hazarohantunk.A szüleim hála istennek még mindig aludtak.Mi gyorsan lezuhanyoztunk és pizsamát huztunk hogy kamu aludtunk és ithhon voltunk.Reggel 10:00-ig aludtunk és a szüleink is.A haverom reggel megcsörgetett hogy nézzek fel egy sexhonlapra.Mondom biztos valami baromság.Megnéztük.És magunkat láttuk pucéron és minden egyes porcikánk levolt fényképezve.Ekkor megfogattuk hogy mig 20 évesek nem leszünk nem megyünk diszkóba csak sulidiszkóba meg házibulikba.
Hasonló történetek
4077
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3947
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: