Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
HentaiG: Jól megírt fantasy szex történ...
2024-10-12 11:26
kaliban: Nekem tetszett! A sok magyarta...
2024-10-11 18:25
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kuplerájban dolgoztam

Már nem dolgozom az azon a munkahelyen hála a jó istennek! Képzeljetek el egy olyan céget, ahol nők a főnökök és nem a munkával, hanem egymás kitúrásával vannak elfoglalva. Ráadásul az egyik nyomorék, a másikat meg a mentő viszi el rendszeresen, mert nem bírja és ő a mártír.

De miért kupleráj? A női tagság három részre szakad: a fiatalok, akik „jó nőnek” hiszik magukat, és az öregek. Az első két kategóriát rendszeresen szét kúrják, a harmadik meg pletykál róla. A legnagyobb ribanc a főnökasszony - második kategória - 10 évvel fiatalabb bikát tart és csodálkozik, hogy megcsalja. A holland főnöknek az elsőn van berendezve a dugószoba. De a legnagyobb ribanc a raktáros csaj, az Enikő. Kefél az fűvel-fával a TMK-sal a szerszámot és a benzint lopja, a dagadt Misivel a rongyot. Nem válogat a faszban, sokak szerint a dagadt is megdugta, de azt majd máskor. Most elmesélem nektek szó szerint azt, amit a Lajos gyerek a szállító mesélt, merthogy ő is megdugta.

Tombolt a nyár és Lajos fejében már elég régóta az motoszkált, hogyan szerezzen magának egy újabb trófeát, hogyan dugja meg a Enikőt. A lány állandóan kétértelmű megjegyzéseket tett és folyamatosan flörtölt, jó nem csak vele. Lajos úgy gondolta, eljött az idő, másnap Hollandiába kell mennie - ilyenkor Enikő engedi be a céghez - és a lány férje meg a gyerekei lenn vannak Balatonon. Meg is beszélt a lánnyal egy kis „bulit”, hogy elmennek iszogatni, beszélgetni, tudta a lány erre kapható. Már előre kitervelte az egészet, és a Metro melletti parkolóba hajtottak.

Lajos megpróbálkozott egy pár körrel, de a lány nem akart még kötélnek állni. Elmentek hát a közelben levő sörözőbe. Lajos rendelt. A lány sört kért, ő arra hivatkozva, hogy vezet még üdítőt ivott. Beszélgettek. Beszéltek mindkettejük családjáról, gyerekeiről, a melóról, a főnöknő legújabb szerelmi ügyeiről, de Lajos esze egészen máshol járt. Nézte a lány kemény mellét és elgondolta amint a szájába szorítva játszadozik vele, majd nyalja és szívja, gyúrja és eljátszik az isteni gömbökkel. Vonzotta a lány illata és az az átható pinaszag, ami így estére mindig áradt belőle. Most is érezte, pedig a lány egyre többet dohányzott. Nem igazán foglalkozott azzal mit mond a lány, hanem elképzelte mit fog vele művelni. Persze a beszélgetést, mindig arra a balfék férjére terelte, akiről azt se tudta mi is vele a baja a lánynak. Ha kellett helyeselt és közben mintha csak véletlen tenné, megsimogatta a lány kezét. Enikő nem állt ellen, sőt mintha még hálás is lett volna a figyelmességért. Lajos közelebb húzódott, na te szemüveges barom reggelre akkora szarvad lesz, hogy ki se tudsz majd jönni a faházból.

Egyre többször érintette meg a lányt és az egyre jobban, hagyta, hogy simogassa. Tudta hogy sínen van, ráadásul a lány már eléggé elázott. Lajos úgy gondolta nagyon vicces, bár nem is tudja mit mondott, csak a lány járt az eszében és az, hogy mennyire meg fogja dugni.
- Na most már menjünk aludni - mondta Enikő. Lajos majd félre nyelte az üdítőt. A lány meg sem próbálkozott azzal, hogy vigye haza.
- Fáradt vagyok reggel, meg pakolni kell neked is vagy nem?
- De igen!
- Akkor igyuk meg és menjünk!
- Elférünk ketten is a kocsiban?
- Majd egy kicsit összebújunk - mondta Lajos, a lány nem tiltakozott. Beszálltak a kocsiba, és az alvásra kiképzett helyre mentek. Mindketten neki kezdtek vetkőzni, a lányon csak a bugyi és a póló maradt. Vetkőzés közben a lány hanyatt borult és nevetett. Miközben fekve ugrálva próbálta lerángatni a nadrágját a bugyija is majdnem teljesen lecsúszott, majd a végén a nadrágot már csak a lábával rugdosta le magáról.
- Jól haladunk - mondta a fiú, és sokat sejtetően a lány félig kilátszó muffjára nézett.

A lány csak hosszan ránézett, majd magára rángatta a bugyit. Lefeküdtek és Lajos folyamatosan szóval tartotta a lányt, viccelődött miközben többször meg akarta csókolni, de a lány kitért előle. A fiú nem adta fel, hiszen mióta lefeküdtek „aludni” azóta végig simogatta a lányt és az nem állt ellen. Simogatta mindenhol, még a lábát is, ahol már legalább kétnapos volt a borosta. Néha hozzá ért a lány melléhez is mintha csak véletlenül tenné, amikor érezte, hogy a lány mozdulna, hogy elhessegesse a kezét, akkor folytatta máshol a simogatást. A fiú érezte azt a savanyú-édes illatot, ami a felizgatott punci sajátossága. Tudta a lány elveszett, tudta előbb utóbb célhoz ér. Aztán az egyik ilyen csóknál a lány vadul visszacsókolt. Lajos tudta, hogy győzött. Amint a lány megcsókolta belemarkolt a mellébe és elkezdte masszírozni. Ebben a pillanatban Enikő lázasan kutatni kezdett a gatyája után. Amikor megtalálta ágaskodó szerszámát, vadul rángatni kezdte. Lajosnak nem esett kimondottan ez jól de már azon a ponton volt, ahol már minden mindegy. Pár pillanatig foglalkozott csak a lány mellével és keze már be is csusszant a bugyiba. Nem kellett sokat keresgélnie a tágra nyílt forró nedves punci cuppanás nélkül nyelte el az ujjait.

Most, hogy már biztos volt a dolgába. Kivette a kezét a lány bugyijából és elkezdte lecibálni azt róla. A lány elengedte a farkát és segített neki megszabadulni a felesleges ruhadarabtól. A bugyit a végén megint csak a lábaival rugdalta le magáról. Majd félig felegyenesedve a pólót cibálta le a lányról. Újra és újra csókolta a lányt majd kezelésbe vette a lány mellbimbóit. Egy lámpa fénye pont bevilágított az ablakon szinte nappali fényt adva. Meglepődött a lány nagy mellbimbóin és fel is izgatta. Nyalta és szopta őket, miközben ujjaival újra csak a lány csiklóját masszírozta. Lajos érezte, ahogy Enikő maga felé húzza. A fiú befeküdt a lány két combja közé és mire észbe kapott volna a lány már be is helyezte a szerszámát. És a fiú nekiállt, dugta a lányt csak úgy cuppogott a lucskos pina, mintha soha nem járt volna benne fasz. A lány nyögött és belemarkolt a fiú seggébe. Lajos csak csókolta a lányt, a száját, a mellét a nyakát és közben úgy érezte, hogy a nagy forró punci elnyeli még a zacskóját is. A lány egyre hevesebben és erőszakosabban húzta maga felé. Feltámaszkodott, hogy még keményebben tudja dugni a lányt. A löketek erejétől a lány mellei vadul lötyögtek össze vissza, addig, amíg Enikő meg nem fogta őket. Egy kézzel próbálta megfogni virgonc melleit, de a másikkal a fiút simogatta. Ekkor Lajos úgy döntött, hogy visszaveszi az irányítást.

Kihúzta megmerevedett farkát majd azt mondta a lánynak:
- Fordulj meg!
- Gyere, naaa… - nyöszörögte a lány.
- Fordulj meg! - ismételte meg a fiú. A lány – most már szó nélkül - engedelmeskedett. A fiú mögé térdelt, majd a csorgó nyílásba dugta a farkát. A lány felnyögött majd elkezdett ráfarolni a faszra. Lajos felnézett a plafonra és azt gondolta: most szét kúrlak te ribanc! Dugta a lányt, ahogy csak tudta miközben markolgatta nagy seggét. A lány a hasát fogta és nyögött, látszott rajta nagyon ki van éhezve. A lány eszeveszett tempót diktált, a fiú alig tudta megfékezni, még a farka is kicsúszott egyszer, mire mind a ketten felszisszentek. Mire a fiú észre vette volna a lány már megint visszadugta a farkát, és erősen farolt rá. Ekkor vette észre a segglyukát. Meglepődött a lyukat körbefonó széles barna sávon. Ilyet még nem látott, pedig volt már dolga elég nővel. A széles barna sáv egyre jobban ingerelte őt. Olyanná tette a lány seggét, mintha egy céltábla volna, amibe neki bele kell találnia. Rákent egy kis nyálat a lány lyukára és elkezdte masszírozni, de a lány elütötte a kezét. Most már csak azért is! Megint elkezdte a lyukat izgatni, majd elrántotta a kezét az érkező tenyér elől. Folyamatosan kefélte a lányt és játszott a lyukával. Meg volt az új nagy feladat: seggbe, akarta dugni a lányt.

Mikor Lajos elérkezettnek látta az időt, kihúzta a farkát a lány pinájából és a sikamlós faszt a lyuknak nyomta.
- Nemmm! - mondta a lány és előre lódult, miközben a kezével, amivel a hasát tartotta hátra nyúlt. A fiú megfogta a lány csuklóját és visszahúzta. Másik kezével ismét a lány segglyukához igazította a dákóját. Ekkor a lány a másik kezével is hátranyúlt, ezáltal sikerült orra esnie. Ezt a kezét is megfogta a fiú és gyengéden, de ellentmondást nem tűrően ráhúzta a lányt a karóra. A lány először nagyot nyögött, majd Lajos szépen lassan elkezdte pumpálni a lány seggét. Nagyon szűk volt a lyuk és a tüzes vad kanca csodák csodájára megszelídült. Már nem vonaglott össze-vissza csak csendben tűrte, hogy a fiú megkefélje a seggét. Lajos érezte mindjárt eldurran. A szűk segglyuk megtette a hatását, elégedettség töltötte el. Elengedte a lány kezeit és kihúzta a farkát a lyukból. A lány abban a pillanatban a hátára fordult és elkapta a fiú farkát. Erőszakosan magához rántotta a fiút, majd újra a lucskos punciba gyömöszölte a fiú farkát miközben vigyorogva közölte:
- Nah! Így ni!

A fiú ismét csak meglepődött nem először ezen az éjszakán, de nem bánta. A lány közben vadul elkezdte megkefélni őt! Enikő újra őrült tempót diktált és a fiú mozdulatlanul hagyta, hogy a lány végezze a dolgát. Hatalmasat élvezett és a lány is egy kicsivel később. Egymás mellett lihegtek, majd a lány felült szótlanul papírzsebkendőt kotort elő és megtörölte a muffját. Kiábrándító volt, a fiú elfordult és elaludt. A reggel kínosan telt. Hazavitte a lányt, majd bent a cégnél találkoztak. Soha többé nem akarta megkefélni a lányt, bőven sok volt egyszer is. Most kezdte csak el sajnálni a szerencsétlent.

Azóta kiderült. Hogy ez a ribanc a férjével kiválasztatta az új házat, majd elhagyta a szerencsétlent. Szemben a Vhishayban van két fazon, aki régóta ismeri állítólag nagyon kemény csávó volt valaha. A TMK- s is csak hébe-hóba dugja most már nem igazán érdekli. Ha tetszett ezeket is elmesélem, meg azt, hogyan kefélte össze a jogsiját, amit a cég fizetett.
Hasonló történetek
25560
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
24719
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
THE jackass ·
Nem hiszitek el, de az élet a legnagyobb rendezö, és nem biztos, hogy az izlésetek szerint alakulnak a dolgok! Tudjátok amikor az ember mindent megad annak akit szeret - szabadságot, bizalmat, érzelmeket, jó szexet - akkor nem tudja, hogy miért vele történik ez! Sajnos a történet szóról szóra igaz! De egy átdolgozott nap után a legtöbb nöböl árad az az izgató édeskés punciszag, ha nem érzed rossz az orrod! Fülest leállítottam, már nem mérgez titeket. Ja, ha nem derült volna ki ÉN vagyok AZ A BAROM! És sajnos még most is szeretem! :o((

THE jackass ·
Bocs, de még néha most sem tudok összefüggöen és értelmesen beszélni! Pedig a nagy szakítás májusban volt!

WaZUpP ·
7 betű, és egy értékelés!
K
Ö
Z
E
P
E
S
10-ből 3, mert a fogalmazás jó volt.
WaZUpP

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: