Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Xavierr_00: Szia, egyenlőre még nem adták...
2024-10-13 14:15
Gayadam: Szia , mikor kerül ki a folyta...
2024-10-13 08:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Különös éjszaka

Különös éjszaka - Válasz Jenő 31-nek!

A lány a bárpultnál üldögélt, néha bele-bele kortyolt az italába. Kicsit fásultan nézte barátnőjét, aki igencsak kellemesen érezte magát barátja társaságában. Irigyelte a szerelmeseket. A lány úgy érezte, neki már nem lesz ilyenben része, alig tette túl magát egy korábbi kapcsolatán. Míg ezek a gondolatok cikáztak fejében, érezte, hogy valaki figyeli. Felnézett, majd oldalra pillantott. Egy barna hajú fiatalember legeltette rajta a szemét. Milyen jóképű! - gondolta magában a lány, és állta a pillantását, kacéran rámosolygott. Várta mit fog reagálni erre a férfi, ám ő maga nem volt kezdeményezős hangulatban.

A férfi már legalább tíz perce figyelte, és - talán az ital hatására - oldódni kezdtek gátlásai. Közelebb ült a lányhoz, majd megkérdezte, kér-e egy italt. A lány igennel felelt. Beszédbe elegyedtek. Valami apró, de növekvő tűz kezdett fellobbanni közöttük. Ezt mindketten érezték. A lány hosszú hullámos haját hátrasimította, keresztbe tette lábait, mosolya csábító volt. Rövid szoknyája alig takart valamit. Fehér blúza sejtetni engedte mellének ívét. A férfi alig tudott betelni az elé táruló látványtól. A lány a férfi kezét figyelte. Nagyon markáns férfikéz volt, de ápolt. Mindig a kezét nézi meg először egy férfinak, az sokat elárul. A hangulat a bárban a tetőpontra hágott, a lány csak beszélt, beszélt, a válluk minduntalan összeért.

A testi kontaktus, és a néhány pohár Captain Morgan már éreztette hatását. A lány azon gondolkodott, milyen jó lenne megcsókolni. Kissé félrefordította fejét és csillogó szemekkel nézett a férfire, aki nem sokat teketóriázott, lágyan kezébe fogta a lány fejét, és finom csókot lehelt rá. Ez olyan érzékire sikeredett, hogy már mindketten ziháltak, szinte alig kaptak levegőt. A lány kézen fogta, és húzta maga után egy távol eső sarokba, ahol nyugodtan folytathatták mit sem törődve a többiekkel. Vadul csókolták egymást. A férfi finoman odavezette a lány kezét a nadrágja domborulatához. Ő nem tétovázott, simogatni kezdte. A férfi közelebb húzódott, határtalan vágyat érzett, hogy megérinthesse a lány formás combját, kerek mellét.

Míg a lány a férfi cipzárjával foglalatoskodott, ő óvatosan csúsztatta kezeit a selymesen hívogató combokra, majd annak belső oldalán folytatta. Egyre feljebb vándorolt keze, mígnem elérte hívogatóan lüktető, selymes, frissen borotvált punciját. A lány vágyakozóan széjjelebb tárta combjait, a férfi ujjaival óvatosan félrehúzta a piciny tangát, mely már teljesen nedves volt, majd finoman simogatni kezdte a nedvedző ajkakat. Kezei megtalálták azt a kicsiny pontot, ami vadul lüktetett a vágytól. A férfi gyakorlott mozdulatokkal vándorolt a szűk résben. A lány keze sem tétlenkedett, simogatta a hatalmasra nőtt péniszt, amit szeretett volna magában érezni. De akkor hirtelen beleremegett, becsukta szemét, egyre szaporábban vette a levegőt. Úgy érezte, forog vele a világ, majd néhány pillanat múlva mindent elsöprő orgazmust élt át.

A férfi rámosolygott, lágyan átkarolta, és csókokat lehelt keblére. Boldog volt, hogy a csúcsra röpíthette a lányt, aki csillogó szemmel fordult felé, csókra várva. Megszűnt körülöttük a világ, csak ők ketten voltak. A lány lesimította szoknyáját, majd kézen fogta a férfit, és kivezette a kerthelyiségbe. Odakint langyos nyári éjszaka volt, sehol senki, csak ők ketten. Egy hársfa tövében megálltak, a férfi finoman benyúlt a lány blúza alá, a melltartójából kihámozta gyönyörű melleit. Nyelvével csókolgatta, szívta, mintha sohasem akarná abbahagyni. A lány kéjesen felnyögött, újra bizsergető érzés járta át testét. A férfi a fának támaszkodott, alig bírt magával. A lány leguggolt, és előhalászta a vágytól duzzadó péniszt. Lágyan markolászni kezdte a zacskóját, csókokkal halmozta el a férfi hatalmas farkát. Először csak a végét kényeztette, lenyalta az édes nedveket, majd teljesen szájába vette. A férfi felnyögött, mindkét kezével a lány fejét fogta, mintha sose akarná elengedni. Amikor érezte, hogy már közel a beteljesülés, megfogta kedvese derekát, fölemelte, majd a fának támasztotta.

A lány szájával a férfi száját kereste, kéjes mámorban csókolták egymást, csípőjük ringatózott. A férfi megfogta a lány combját, a lábát a dereka köré fonta, fölemelte picinyke szoknyáját. Előbb csak a farka végével simogatta, játszadozott, míg a lány már könyörgött, hogy teljes egészében szeretné élvezni. Mikor már nem bírta ő sem, hirtelen tövig nyomta lüktető péniszét. A lány felsikoltott, karját a férfi nyaka köré fonta. Előbb lassan, majd egyre gyorsabb ütemben mozogtak, szinte eggyé váltak. A kéj mámorában eszüket vesztették, azt sem tudták hol vannak. A lány lába remegett, szinte alig bírt állni. A férfi tartotta erősen, mígnem elérték a beteljesülés pillanatát. Ilyen élményben még sohasem volt részük, még percek múlva sem tudták elengedni egymást. A férfi csókokkal kényeztette a lány testét, becézte, ölelte szorosan. Csak akkor tértek magukhoz, mikor a lányt barátnője nevén szólította. De ők ketten csak egymásra néztek, és kitört belőlük a boldog nevetés.

ANCSA
Hasonló történetek
21474
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
26531
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ciko ·
Azert Ruppi,mert ha arrol irnanak trötenetet,aki-

nek akkora a futyije mint egy negyevesnek,es

meg a cel elött megadja magat logomellu baratnöjenek azt senki nem talalna erotikusnak......

RealMan ·
Kedves ciko!



Nem hiszem, hogy mú nem lehet erotikus, csak akkor ha a férfinek nagy a farka, a nö meg frissen borotválta... És mivel nem ez az elsö ilyen mú amit olvasok szerintem egy kicsit sablonos is!



RealMan

ciko ·
Kedves RealMan,

Ha netan az enyemekböl olvastal,remelem

tudod,en sem igy gondoltam.Egyszeruen azt akartam erzekeltetni,hogy itt az emberek a legszebb emlekeiket es almaikat irjak meg,nem

feltetlen a mindennapokat....

Egyebkent azt hiszem az erotikus törtenetben semmivel sem fokozza az erotika elmenyet a meretek,es az apro reszletek leirasa.Mindenki azt kepzel möge,amit akar...

Bocs,ha rosszul fejeztem ki magam,csak olyan

h-u-lyen jött ki Ruppi reakcioja...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: