Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kísért a múlt V. rész - A titokzatos vadászat

Amikor a nap felkelt az egész kannibál falu csontokkal volt teli és mindenhonnan folyt a vér. Bár a kannibálok látszólag megkedvelték Laurát most úgy elbántak vele mint ahogy még amazonnal (vagy európaival) soha. Szétmarcangolták és csontjait szétdobálták. Skalpját elégették és még a hamuját is elásták. Ez a kannibáloknál a legmélyebb megvetés jele volt.

Miután Laurát megölték alig telt el pár nap és egy másik lány érkezett Volojevből. Kata szintén benne volt abban a csapatban akiket elraboltak Volojevből és a többiekhez hasonlóan ő is kannibállá vált. A lány közép magas volt. Izmos, atlétikus volt. Kísértetiesen hasonlított Laurára és mint pár éve kiderült ikrek voltak. Bár nem egypetéjűek de ugyanúgy, vagy legalábbis majdnem ugyanúgy, néztek ki. Kata szeme zöld volt míg Lauráé kék. Kata valamivel magasabb volt és még volt köztük egy pár különbség. A törzs rögtön befogadta és a lány ott folytatta ahol Laura a vadászat előtt abbahagyta. Stílusa és kihívó öltözködése megegyezet a húgáéval. Amikor az ikrek megszülettek Laurát odaadták egy barát családnak. Ám mikor a lányok családja elköltözött Laura a nevelőszüleivel New Yorkba költözött. Itt hozzászokott az éjszakai élethez és mivel nevelő szülei elégé „szabadon engedték” furcsa társaságokba keveredett. Egyre kihívóbban öltözködött és sokszor maradt ki egész éjszaka. Soha sem tudták hogy éppen kivel van de ez nem zavarta a nevelő szülőket.

Laura már tizenhat évesen elveszette a szüzességét és azóta fűnek, fának mutogatta a testét és tizenéves gyerekektől hetven éves tatákig mindenkivel lefeküdt, aki csak kérte. Ám egyszer ráfázott, mert egy banda egy hétig tartotta fogva. Azóta (mint a törzsben is kiderült) csak a „legelitebb” férfiakkal kefélt. New Yorkban Laurából előtört némi leszbikus hajlam és néha le is feküdt egy-két gimnáziumi osztálytársnőével. Amikor a nevelőszülei megtudták hogy Laura igazi családja Volojevben van ők is oda költöztek. Sokszor találkoztak és a két lány megállapította hogy nagyon hasonlítanak. Ebből sokszor tréfát is űztek. Boltosokat vertek át, utcai bandákat zavartak össze. Egyszer még le is feküdtek egymással (de mivel a homoszexuális szex főleg a leszbikus nem jár igazi testi közösüléssel ez nem volt igazi vérfertőzés). Nagyjából két évvel azután hogy Lauráék Volojevbe költöztek a lányok megtudták hogy ikrek. Ezután mindig együtt lógtak és egy sexbárból hazafelé menet kapták el őket a kannibálok. Miután kiszabadultak mindkettőjüket hazavitték. Laurát a nevelőszülei, Katát pedig a vérszerinti szülei. Egy hónappal később Laura megelégelte nevelőszülei hirtelen túlzottá vált aggodalmaskodását és megölte őket. Még aznap elment a IV. részben említett mulatóba. Itt teljesen felszínre törtek a fogság alatt szerzett kannibál ösztönei és miután legyilkolta a fél társaságot felkereste a kannibál törzset.

Ám a kannibálok nem igazán tűrték az önfejűségét és a függetlenségét és az amazon elszalasztásával végleg betelt a pohár. Kata ezzel ellentétben. miután két éves korában Olaszországba költöztek eléggé szigorú nevelést kapott. Ám őt is sokat engedték bulizni. Átvette a szicíliai lányok kihívó öltözködési stílusát és ő is éjszakai bárokba járt kefélni. Lauráéknál két évvel hamarabb Volojevbe költöztek. Ott gyorsan beilleszkedett. Amikor Laura megérkezett hamar összebarátkozott vele. Ám mikor a nevelőszüleit megölte kis híja volt hogy Laura vele is végezzen. Ám szerencsére alig egy perccel azután érkezett hogy Laura elment. Később benne is előtörtek a kannibál ösztönök. Elszökött otthonról és egy járókelő megölése után felkereste a kannibál törzset. Amikor tudomást szerzett húga haláláról megsiratta, de a gyász hamar elmúlt. Míg Laura nagyon büszke és önfejű volt, Kata inkább hallgatott a tapasztaltabbakra. Így a törzsbe megérkezett a sziget történelmének második női kannibál vadásza.

Kata két hét alatt beilleszkedett és a kannibálok szolgálatkészsége és kiváló viselkedése miatt hamar megkedvelték. A törzsben rengeteg barátot szerzett. Nem zavarta, hogy lényegében ő volt az összes férfi szexuális célpontja. Tűrte sőt legtöbbször élvezte is, hogy mindenki őt keféli. A gyerekekkel kiválóan bánt. Az asszonyoknak segített nevelni a kicsiket, a kilenc-tíz éveseket tanította vadászni és a különböző matematikai és fizikai számításokra és biológiai valamint kémiai ismeretekre amelyek későbbi vadászataik során hasznukra válhattak. A nagyobbakat saját testének felhasználásával tanította szeretkezni. A lányoknak pedig segített eldönteni hogy elfogadják-e egy férfi közeledését vagy sem. Támogatta az öregeket de egyáltalán nem volt nehéz számára megenni azokat a törzstagokat akiket szeretett. Egy szóval kiváló „asszony” és vadász lett.

A kannibáloknál nagy volt a bőség. Mindennap ezernyi állatot és amazont öltek meg és faltak föl. Ám a vadászok kezdtek unatkozni. Lassan nem volt munkájuk. A készletek már évekig elegek voltak. A kicsik oktatásán kívül nem volt semmi dolguk. Ekkor Kata előállt egy nagyszerű ötlettel.
Az angyaloknak Bónai seregeinek távozása óta nyugalmas volt az életük. Néha egy-kettőjüket elragadták a kannibálok vagy a megmaradt sellők. Ám e-csekély veszteségek ellenére kiválóan éltek. Zitának ikrei született Cerbeusztól. Gábriel visszavonult a hadvezetéstől és később a közélettől is és egy nap amikor a tóparton ivott elkapta egy a tengerből felúszó fehér cápa. Egy nap a fiatalabbak (tizennyolc-huszonöt évesek) az erdőt „járták”. Néha szétváltak majd később ismét együtt repültek. Egyszer amikor külön repültek az egyik lány észrevett egy gyümölcs halmot a földön. Gyönyörű érett gyümölcsök egy kupacban. Csábította a gondolat hogy leszálljon összeszedje és hazavigye őket. És mivel nem volt vele senki engedett a kísértésnek és leszállt a kupac mellé.
Hirtelen megmozdult a föld. A levelek szétrepültek és a lány egy hálóban találta magát és amint észbe kapott a háló már össze is zárult a feje fölött és fél méter magasan lógott a levegőben. Egyenes fekete haja lobogott, ahogy fickándozott, hogy kijuthasson. Izmos testét megfeszítette, de nem használt semmit. Zöld szemi a félelemtől elhalványodtak. Szája remegett. Emlékezett a félholtan visszatérőkre, kiknek testében mély vágások voltak. Egyeseknek még a fél szárnya vagy a fél karja is hiányzott. Haláluk előtt mesélték hogy legtöbbjüket hasonló módon csalogatták a földre és akkor rájuk támadtak a kannibálok. Lana a fiatal angyal a félelemtől megdermedve lógott a hálóban, amikor a bokrok mozogni kezdtek. Hirtelen Három kannibál vadász és Kata lépett ki a lombok közül. Kata odalépett a lógó lányhoz és végigmérte. Megragadta az arcát és lerántotta. Tüzetesen megvizsgálta a fogait, a haját, a bőrét. Megnyalta az arcát majd elengedte.
- Jó lesz. - mondta a többi vadásznak. - Hozzátok.

A három férfi odalépett a csapdához. Kihúztak Lana szárnyait és levágták róla a repülő tollait. Aztán levágták a csapdát, megkötözték a lányt és ráncigálni kezdték. De Lana nem ment. Talán csak annyira megijedt hogy nem mert megmozdulni vagy próbált kiszabadulni. Az egyik férfi mögé lépett megragadta a vállait és a farkát mélyen a fenekébe döfte. Lana felsikított és előre lódult. A férfi még kétszer-háromszor megismételt ezt és az angyal lány már magától ment a többiek után.
Másnap este a kannibálok egy csoportja átment Gattenbergbe. Késő este volt, de a város még nem aludt. A kannibálok Kata vezetésével halkan járták a várost. A lány hirtelen kiszúrt két kurvát az egyik sarkon. Csinos lányok voltak. Úgy tizenhét-tizennyolc évesek lehettek. Ekkorra már nagyon sokan igényelték az ilyen korú kurvákat. Így egyre több volt belőlük. Az egyikük egy vékony barna hajú lány volt. Kicsit hasonlított Natalie Portmanra ezért sokszor Natalienak is szólították de ez őt nem zavarta. A másik kicsit alacsonyabb, vörös hajú lány volt. Edinának hívták de mindenki csak Dynának szólította. Kata beküldte a kannibálokat egy sikátorba és ő kiállt az utca közepére. Toppját levette, melltartóját félig kocatolta. Így a fél melle nagyrészt kilátszott. szoknyája oldalát feltépte és kitolta a combját. Kivette a hajából a gumit és hosszú fürtjeit jól összetúrta.
- Hé lányok! - szólt oda szexis hangon a kurváknak. - Nem jönnétek ide egy kicsit?

A két utcalány rögtön azt gondolta, amire Kata várt. Néha zsebpénzért örömlánynak adta ki magát. Ilyenkor jól jött ha jól tetteti magát leszbikusnak. Amint a két lány odaért a hat kannibál kiugrott a sikátorból és rájuk vetette magát. Gyorsan lefogták őket és megkötözték. Kata visszacsatolta a melltartóját és visszavette a toppját és a gumit a hajába tette.
- Ez könnyen ment. - mondta a mosolyogva és kaján vigyorral nézett a két lányra.
- De azért ne keseredjetek el. - folytatta és Nataliehoz simult. Végigsimította a lány meztelen lábát, majd a fülébe súgta. - Tartogatok még valamit a számotokra.
Megcsókolta a lányt, majd elindult tovább. A két lányt felkötötték egy kötélre és maguk után vonszolták. Aznap éjjel még elkaptak hasonló módszerrel három pasit, akik szintén bedőltek Kata kurvás trükkjének, két szexbárból kijövő lányt (egymástól függetlenül), hajnalban betörtek a városi arénába és elrabolták az egyetemista lány focicsapat három tagját és két pom-pom lányt.
Reggelre már a Remény-sziget erdeiben vonszolták őket. Útközben elkaptak két amazon lányt is. A terv kezdett egyre titokzatosabbá válni.

Kata és csapata dél felé ért vissza a faluba. A kannibálok már összecsomagoltak mindent. Bontották a sátrakat, elrakták a fegyvereket, az elraktározott élelmet és minden holmit amit vándorláskor magukkal visznek. Az egyik férfi kikötötte a foglyokat egy fához. Eloldozták az egyik focista lányt és két egymás mellett kb. 70 cm távolságban lévő oszlop közé kikötözték. Sárga ruhát viselt, melynek szélén kék csík volt. Egy rövid ujjú pólót és egy sortot, ami csak a combja tetejét takarta el. Lábán egy Adidas sportcipő volt. Hosszú barna hajából útközben kiesett a gumi így most hosszan lógott hátra. Az áldozati szertartást most nem vették olyan komolyan. Késeikkel levágták a húst azokról a testtájakról amik pucérak voltak majd letépték a lány ruháit és minden húsát megették. A csontvázat ott hagyták lógva. Alig fél órával az evés befejezése után elindultak a hegyek felé.

A hegyek között egy hatalmas medence terült el. Lehetett akár száz négyzetkilométeres is. Szélén megmászhatatlan hegyek álltak. Csak egy járható hágó vezetett ki ott pedig egy erőd állt amit valaha a partraszálló OMM csapatok építettek. Erről az erődről Kata már sokat hallott. Miután Volojevbe költöztek elkezdte érdekelni a szigetcsoport története. Sokat olvasott Bónai írásaiból és elolvasta Anna (még az amazonok és kannibálok szigetén első három részéből emlékezhettek rá) naplójából, valamint a későbbi felderítésekről. Az erőd a hágó két fala között húzódott. Három toronyból állt - egy-egy a hágó két falánál és egy középen - és az őket összekötő falból. Valamint előtte még a hágó mindkét oldalán hat-hat kisebb lövészbástya volt. Így a medencéből kijutni és oda bejutni sem lehetett ha ellenség volt az erődben. A kannibálok az erőd külső oldalán táboroztak le. A foglyokat bevitték a medencébe és a medence közepén elengedték. Az erődbe őröket állítottak, hogy ha ki akarnának menni az egy két zsákmányolt puskával lőjenek rájuk, de szigorúan csak melléjük lőjenek.

A medencében megvolt minden ami az élethez kellett. Adtak nekik késeket így vadászhattak az állatokra de volt elegendő növényi táplálék is. Három napig vártak majd a vadászok Kata vezetésével bementek a medencébe és megkezdődött a szórakozásnak kitalált „hajtóvadászat”.

Egy hét telt el a medencéhez érkezésük óta. A Cyborg kommandó viszonylag lassan dolgozott és még csak a sziget partjait vizsgálták. Mostanában sok volt a dolguk. Nyomozás a lányok titokzatos kannibállá válása miatt. A mészárlás az éjszakai mulatóban, Laura majd Kata eltűnése és az emberrablások szinte teljesen megbénították őket. Eközben az Erőd-medencének nevezett bemélyedésben folyt a vadászat. Ez nem csak szórakozás volt, de a fiatalok terepen is gyakorolhattak. Kata egyszerű, de mégis furmányos stratégiát dolgozott ki a vadászatra. Az idősebb vadászok nemigen akartak hallgatni a pár hete bevett fiatal lányra, de végül belátták hogy Kata jobb stratéga, jobban ismeri az európaiak gondolkodását és figyelembe veszi a kannibál szokásokat is. Már négy napja hagyták el az erődöt, de még mindig nem találtak olyan nyomot, ami előbbre juttathatta őket. Kisebb táborokat vertek föl és onnan indítottak expedíciókat hogy a „préda” nyomára bukkanjanak. Vittek magukkal húst is, de főleg az ott elejtett állatokkal táplálkoztak.

Késő délután volt. Egy hét után végre rátaláltak egy szaggatott nyomvonalra, de aznap már nem tudtak elindulni rajta. Letáboroztak egy mezőn, amelyet magas fű vett körül. Mindenkinek akadt valami dolga. A fiatalok gyakoroltak, az idősebbek a fegyverek karbantartásával foglalkoztak. Csak Katának nem volt semmi dolga. Törökülésben ült a tábor szélén és az erdőt bámulta. Egy negyvenöt év körüli férfi odatelepedett mellé és érdeklődött, hogy mit csinál. Kata elmondta, hogy a barátjára gondolt akit megölt. Mivel a kannibálok egyesek nézeteivel ellentétben nem voltak érzéketlen gyilkoló gépek a férfi felfogta, hogy milyen erős szálak kötötték Katát a fiúhoz. Kezét gyengéden rátette a lány térdére. Kata a férfi kezére nézett majd a szemébe. A vadász barna szeme melegséget sugárzott. Kata elmosolyodott. Ráhajtotta a fejét a férfi vállára és átölelte. Zaulu érezte a lány puha bőrét az övéhez simulni. Kezét lassan lejjebb csúsztatta és belemarkolt Kata formás fenekébe. A lány ártatlan szemekkel az arcába nézett. Karjait lejjebb csúsztatta. Lehúzta a férfi ágyékkötőjét és megmarkolta a felálló izmos farkát.

Arcuk egyre közelebb került egymáshoz és egy forró csókban összeért. A férfi felállt. Kata feltérdelt. Szájuk továbbra is összeért és egymáson mozgott. Zaulu felhúzta Kata szoknyáját, letolta a fenekéről a harisnyanadrágot és faszát a lány segglikába tolta. Kata felnyögött. A férfi lassan majd egyre erőteljesebben kefélni kezdte. Ekkor megjelent egy nagyjából Katával egykorú fiú. Felállította a lányt és faszát a lány puncijába dugta. A fiú belemarkolt Kata a melleibe és lassan dörzsölni kezdte őket. Pár percig keféltek, amikor hirtelen valami motoszkálást hallottak az egyik bokorból. Kata kiugrott a két férfi öléséből és a bokorra vetette magát. Csak egy nyulat kapott el. Miután elfogyasztották a vacsorát mindenki lefeküdt és reggelig aludt.

Másnap reggel követték a nyomokat és elértek egy hatalmas fához. A fa törzsében hatalmas odúk voltak melyekben könnyen elfért akár három ember is. Lassan fölmásztak a fa oldalán és végigkutatták az odúkat. Az egyik odúban az egyikőjük ráakadt az egyik amazonra. Gyorsan szólt a többieknek. Amikor a többi vadász odaért leszúrták az alvó amazont és lehozták a fáról. Katának támadt egy ötlete. Levetkőztették az amazont és Kata fölvette a ruháját. Az amazon lányt elfogyasztották ebédre majd tovább mentek. Vajon miért vette fel Kata az amazon ruhát? És mi van a többi „vaddal”? Mindez kiderül a következő részből.

Órákig gyalogoltak az erdőben. A nap már kezdett lehanyatlani az égről. Egyre hűvösebb lett de senki nem fázott. Mindenki előtt rejtély volt hogy miért hordja Kata az amazon ruhát de nem kérdezték meg mert tudták hogy előbb-utóbb úgyis kiderül. Követték a nyomokat keresztül a medencén. Hirtelen az egyik mezőn meglátták a csapat két pasi tagját és a két pom-pom lányt. Kata elővette a kését és egy hosszú sebet vágott a vállára, majd elvágta a melltartóját. Összesarazta a testét. A haját összeborzolta és teleszórta levelekkel. Végül megkérte az egyik fiút, hogy húzzon be neki. A fiú eleget tett a kérésnek és akkorát behúzott a lánynak, hogy a szája szélén kibuggyant a vér. Kata beküldte a kannibálokat a bokrok mögé és ő sántikálva kirohant a mezőre. A riadt üldözöttek, amikor meglátták rögtön azt hitték, amire Kata számított. Az amazon lány, akinek a ruháját fölvette szintén szőke volt és nagyjából olyan testalkatú mint ő. Kata bevetette magát a fiúk közé.
- Jönnek... jönnek... - dadogta mintha haldokolna.
- Kik? Kik jönnek? - kérdezték tőle.
- Jönnek a kannibálok. Menekülnünk kell. - válaszolta Kata és közben köhögött mintha súlyosan megsérült volna. - Arra menjetek! - mutatott abba az irányba amerről jött. Arra biztonságos. - mondta.
Elernyesztette testét és úgy tett mintha elájult volna. A fiúk letették és elindultak a bokrok felé. Hirtelen nagy ricsaj támadt. Amikor a két pom-pom lány odanézett már csak a két kést vették észre, ami egyenesen a nyakuknak repült és átvágta a légcsövüket. A két lány holtan esett össze. Kata felállt és lesöpörte magáról a koszt.
Amikor továbbmentek elértek egy tóhoz. Kata megfürdött és visszavette a ruháját. Ám miközben a vízben volt meglátta hogy Lana az angyal röpköd a tó fölött. Ám ez nem volt igazi repülés. A repülő tollai még nem nőttek teljesen vissza így csak verdesett. Kata a vízfelszínre dobta az amazon ruhát és elmerült. A nádasból szerzett egy szálat amin keresztül lélegzett. Lana pár perc alatt észrevette a ruhát és fölé szállt. Katának se kellett több. Rögtön kiugrott a vízből és lerántotta az angyalt. Maga alá gyűrte ám a lány elmenekült. Gyorsan a íjáért nyúlt és három nyilat lőtt utána. Egy a fenekét, egy a lapockáját találta el, a harmadik pedig egyenesen az agyába fúródott. A lány holtan zuhant le. Pár órán belül elkapták a többieket is és a hajtóvadászat véget ért. Amikor Kata majdnem elszalasztotta az angyal lányt kis híja volt, hogy ő is Laura sorsára jusson. Ám ő talpraesettebb volt és nyilaival leszedte az angyalt.

A kannibáloknak tetszett a szórakozás de nem akarták megismételni. James Bly hamarosan rájuk talált és elüldözte őket az erődből. Rájött hogy mi történt Laurával és Katával de arra még nem hogy miért. A hajtóvadászat áldozatait még a kijövetel előtt elfogyasztották. Így a kannibáloknak újabb áldozataik lettek. És ezzel még nincs vége. Még sok rejtély vár megfejtésre és sok idő kell, míg a kannibálok végleg eltűnnek a Föld színéről.
Hasonló történetek
7473
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
16002
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hórusz ·
Belátom tényleg nagy baromság. A kezdeti időszakomban leültem és pár nap alatt összedobtam ezt a "pár részt". Azért fejeztem be így mert úgy volt hogy folytatom de végül beláttam hogy ez tényleg egy nagy baromság. (És még volt egy barátom akinek tetszet.) De azért még ezeket elküldtem. Na jó felejtsétek el ezt a sorozatot! Kérlek adjatok még egy esélyt. A többi sztorymat is olvassátok el! Ígérem igyekezni fogok. És ha nem tetszik szavazzátok le! Ami pedig az értékeléseimet illeti. Attól még hogy s z a r u l írok lehet izlésem és elolvasva egy művet mondhatom hogy ez egy baromság. Ígérem mielőtt a következő művemet beküldöm várok két napot és aztán újra elolvasom. Lehet hogy aztán nagy baromságnak fogom tartani.

Ja most van két sztorym várólistán. Azokra a föntiek nem vonatkoznak. De attól még olvassátok el! Lehet hogy tetszeni fog.
Szivacs ·
Hát, Hórusz, te egy angyal vagy . Lehet, kicsit szőrös a lelked, de akkor is angyal vagy :)

Más : Válogasd meg a barátaid !
Duncan ·
Én részemről minden történetedet szívesen fogadom! Ritkán lehet jót röhögni!
Szóval csak nyugodtan írj! Minnél többet!
:))

bolondember ·
Az ég szerelmére:
LESZÁLLNÁL MÁR VÉGRE az "izmos farok" kifejezésről?!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: